kvelden i går

Kan vel fortelle litt om kvelden i går! Feiret som sagt Amanda sin 18årsdag hjemme hos henne, først var vi bare de aller nærmeste vennene + kjæresten til Amanda, så etterhvert kom det en god del folk! Jeg danset mer eller mindre uavbrutt fra klokken 19-02, så dro jeg videre men jeg angret med en gang.. Ville bare hjem og sove! Ramlet inn døren her hjemme klokken 05 eller noe sånt, tror faktisk aldri jeg har vært ute så lenge før haha.. Hardcore! Den siste delen av kvelden ble brukt på en fest som egentlig virket mer som et nasj, hvor guttene hørte på westlife og hadde allsang.. Da ble det virkelig for mye for meg og jeg pakket sammen sakene og dro. 

Våknet i panikk i morges og merket at jeg hadde mistet det viktigste av alt – nemlig sminkevesken.. Tenk dere den angsten, alt av sminke borte og det er jo ikke akkurat billig å kjøpe nytt! Heldigvis ordnet seg seg og sminkevesken er nå trygt hos meg ♥

Neste Lørdag er jeg i Oslo på Aviciikonserten, gøy og tenke på og gleder meg utrooolig mye! 

 

102 kommentarer
    1. hadde dødd om jeg mista all sminka. ikke fordi jeg bruker mye eller trenger det all the time, men fordi det hadde blitt en del penger. huff.. bra du fikk din tilbake 😀

    2. Fine bilder :D!
      Kan du PLIIIS skrive et innlegg om overnaturlige ting??
      OG OM DET ROMME DET SPØKER PÅ HOS DEG? :))

    3. hun venninda di på øverste bildee, sjå på sminken hun har, kroppen er jo mye mørkere enn fjeset !
      hun har sminket seg lysere i ansikte å ha mye brunere kropp. Det var drit styggt. SORRY ASSA BARE SIER DET DET SER IKKE SO FINT UT !
      LOVE U SOPHIE DU ER SÅ FIN<3<3<3

    4. Det er det verste jeg har sett noensinne. Å fy søren!!! Streker til øyenbryn, alt for liten kjole som gjør at puppa detter ut og altfor lange extensions! Hva er det venninna di driver med? Er det tull kanskje? Får håpe det.. Shit:p

    5. Herregud så teite dere er!
      Jeg synes både sophie og venninnen er helt nydelig. Og forresten utseende er ikke alt! Kanskje hun er kjempekjempe snill! tenk litt lenger en nesetippen deres for vedder faen meg på at dere ikke er så mye mer tiltrekkende selv!

    6. Flotte jenter, alle sammen! Bruker du ikke falske vipper her? Ser kjempefint ut iallefall, fra hva jeg ser.
      Blir alltid utrolig trøtt etter å ha danser i 2-3 timer med hæler, og når jeg vil hjem, da SKAL jeg hjem, haha. Orker aldri bli med på vorsj hvis jeg er trøtt, når jeg er ferdig å danse vil jeg liksom ikke sitte rundt og drikke mer.

    7. Oops. danset* og narch, ikke vorsj. haha.
      Caroline (hvis det er det du heter), ikke bry deg om stygge kommentarer, du ser utrolig ut og håret ditt skinner og er langt! Hadde dødd for håret ditt.

    8. venninnen din, amanda, tror jeg hun heter, hun til høyre på nederste bilde hvertfall, hun er så søt! 🙂 og du da, selvfølgelig, sophie 😀

    9. Litt sann rare øyenbryn på det øverste bildet?
      Det tror jeg du også kan vere enig til?
      STREKER!?!?!

    10. Er det ingen med fine eller moderne hus i Nord Norge? Hjemme hos deg og vennindene dine er det virkelig stygt, litt sånn “alkispålandet” stil..
      Anyways, du og vennina di ser helt jævelig ut. Harry, fucka sminke og grusomt hår.

    11. Du Lisa over:
      Jo det er mange fine hus i Nord-Norge! Bare ikke akkurat i Tromsø..
      Btw, hun venninna di var jo helt hvit i ansiktet og brun på kroppen! Hun kan jo ikke bruke samme foundation som deg når hun er niggaH;)

    12. Dette er absolutt ikke ment som en slem kommentar rettet mot den asiatiske venninnen din; men hun har virkelig ikke fine påtegnede bryn. Hvorfor er det ingen av dere som sier ifra til henne om det? Det er jo mer slemt å ikke si noe, enn å si noe.

    13. Dere som kommenterer stygt om hun asiatiske jenta. Dere burde virkelig ta en titt i speilet før dere sier noe. Føler dere dere bedre av å kommentere stygt? blir dere penere av å si at hun er mindre pen? Det tviler jeg på, dere blir stygge pga oppførselen dere viser. Jeg er sikker på hun jenta er verdens greieste jente! Det er noe dere burde være misunnelig på. For dere har virkelig ikke oppførsel! Btw, hun har vanvittig pent hår 🙂

    14. fuck you all som sleng så sykt mye dritt på nette! unnskyld mæ men æ vedde på at dåkker ikke hadde tort å sagt nåkka av d dåkker skriv om hadde møtt di personan f2f!! :)))
      Den drikka du har i handa på d ene bilde, ka den hete? den så skikkelig god ut :p har du nån tips til god drikke på fest?

    15. Må alt være så perfekt ? perfekt hår sminke og outfit, og kropp ?? til dere som skriver så stygge kommentarer ?

    16. Alle dere som sier at vennina hennes på øverste bilde har stygge bryn, kanskje hun synest det er fint. Det som er viktig er jo at hun skal føle seg komfertabel/fin. Er jo ingen big deal?? Skjønner ikke hvorfor alle skal være så frekke, vær snill å ha litt respekt folkens. De er flotte alle sammen:) Bra du fant sminken din Sophie! Har selv mistet hele min sminkepung, og det var ganske så kjipt!

    17. Kor fantastisk barnslig det går ant å bli, synes alle burde ha fakta rett, og ha kunnskap før dokker bynne å kommentere masse negative ting her. Og kommentara som går på utseende burde virkelig være tabu nu, fordi det e patetiske ord som blir brukt. TAKK gud for at dokker jente som e på bildan ikke høre på de negative kommentaran, dokker e jævli tøff. Skulle likt å sett ansiktet på alle de anonyme leseran som velge å kommentere det. Æ synes dokker va jævli søt alle sammen, stå på!:-D

    18. Sophie er så søt! Men synd at hun ødelegger litt av det av å kle seg heftig harry. Hun asiatiske venninnen må jeg si er helt grusom.. Hvit i ansiktet, og brun på kroppen. Hun er nok ikke klar over hvilken foundation hun bruker. Og øyenbrynene var jo streker? Haha… Følte for å skrive det.
      Amanda er så utrolig pen og søt! Virker utrolig hyggelig når jeg ser på bloggen hennes også. 🙂
      Men se litt bort i fra den litt “frekke” kommentaren ovenfor. Leser jo bloggen til Sophie dagelig. Elsker den selv om Sophie og jeg er to helt forskjellige personer.

    19. Hun venninnen din skulle kanskje hatt en litt større kjole? 😉 trenger ikke ha s når man egentlig er en L ;))

    20. Hvilken hårfarge har Anne-Sofie på håret?
      Hadde vært fint om du svarte på det på ukas spørsmål elns.

    21. Hvorfor legger du ut bilder av hun asiatiske når hun får så mye kritikk for utseendet hver gang hun er på bloggen? jeg håper du har spurt henne på forhånd om det er greit. og du valgte jo ut et bilde som var svært lite flatterende også, hvor hun er lys i fjeset og brun på kroppen, og ser veldig mandig ut i fjeset pga grimasen og brynene.. Stakkar jente 🙁

    22. så fine disse bildene var! veldig fine farger + pent lys, føler man ser hårfargen din mye bedre : ) nydelig hår forresten !
      og syns virkelig synd på venninna di (caroline?) som får slengt så mye stygge kommentarer etter seg. virkelig unødvendig, hun er kjempefin 🙂

    23. SOPHIE!! for å venninna di sin skyld så håper jeg du dropper å legger ut bilder av henne. Det er ingenting galt med jenta, men at hun skal sitte å lese så mange stygge kommentarer som det blir skrevet om henne må hun da for all del få slippe?!

    24. Unnskyld meg, men chippern på det øverste bildet kunne vært mye penere om hu var interessert i å ta til seg de konstruktive kommentarene her på bloggen din. For det første så er det på tide å gjøre noe med de syke øyenbryna dine, det er dessverre ingen som kommer til å ta deg seriøst eller synes du er attraktiv med to edderkoppbein over øya. For det andre så er det på tide å drite i all sminka du gnir i ansiktet i og med at det gjør ansiktet ditt lysere enn resten av kroppen. Du ser ut som du nettopp har sett hufsa ute i skogen. For det tredje så burde du slutte med veivalseren over hodet ditt, fordi du hadde sett mye finere ut uten midtskill og flatt hår. Du har langt og fint hår, vær kreativ! PS: En rosa plastikkpose over puppene og en svart søppelsekk rundt livet er heller ikke så fint!
      Ikke ment at noen skal ta seg nær av det her, men tenk på det! Du er egentlig ganske pen 🙂

    25. Bare et tips til vennina di på det øverste bildet.
      Litt lys foundation å litt trang kjole kanskje? 😉

    26. Morsomt at folk er så sjalue.
      Ser ikkenoe gæli med noen av disse folka jeg 🙂
      Desuten, tviler jeg på at alle venninnene deres er så pene..

    27. Caroline!
      Du er ikke noe stygg i det hele tatt, men du ser sikkert selv at foundationen var litt i lyseste laget? Selv er jeg halvt norsk, halv asiatisk, og før brukte jeg veldig markert svart eyeliner under øynene.. Og jeg vet ikke om du gjør det, men isåfall på meg var det MYE finere uten! 🙂 Og.. øyebrynene dine er veeldig tynne, noen kler det, du kler det på en måte.. Vel, det er ikke direkte stygt syns jeg da, men du kan se på hun: http://kristineam.blogg.no/ Prøv sånn som det? Du kan teste det, hadde kanskje vært fint, hun er også halvt asiatisk:D yeah!
      Men forresten, håret ditt er bare nydelig! Du kler så godt midtskill, og det er det faktisk ikke så mange som gjør! Jeg ser helt fucka ut med midtskill selvom jeg har litt langt hår, men du kan jo prøve foundation og øyebryn 🙂
      Og som sagt, eyeliner var bare på meg, vet jo ikke om du bruker eyeliner under engang, hihi! Men du er veldig pen uansett! <3 Og ville ikke brydd meg i det hele tatt om drittkommentarer, sophie kan jo se IP-adressen, og vanligvis med drittslening pleier det å være samme person hele tiden. Tragisk...

    28. “OMG, ho venninna si ser virkelig ikke bra ut!” Altså, jeg håper du driter i slike kommentarer. Egentlig synes jeg du burde gjøre slik at kommentarene må godkjennes, for det er mange sjalue folk der ute som skriver drit for å få andre til å føle seg dårlig, men jeg skjønner virkelig ikke at dette får dem til å føle seg som bedre mennesker? Mennesker som skriver slikt vet virkelig ikke hva skjønnhet er, og har det hvertfall ikke selv. Jeg ville aldri ha skrevet noe slikt om noen! Hvordan andre velger å kle seg og sminke seg er da ikke deres problem? Og som mange vet, så blir man mye lyserie i ansiktet enn man egentlig er, om fotografen bruker blitz.
      Dere er nydelige, alle sammen! Drit i de stygge kommentarene, skulle ønske du bare kunne slette dem alle, uten å lese dem. Konstruktiv kritikk er en ting, men det har jeg sett svært lite av i kommentarfeltet. Er utrolig mange fine kommentarer, og det er de du burde sette i fokus. Slutt å svar på alle de stygge kommentarene, ikke sett fokuset på haterne, da gjør du de bare en tjeneste! Som æ har sagt før:
      Don’t explain yourself, haters won’t believe it, and your friends won’t need it. 🙂 Stå på!
      Førresten så håper jegat du kommer på 1. plass snart! Bare stå på. Mener ikke noe vondt om tcmn, jeg leser ikke bloggen hennes ofte, kanskje en gang i mnd jeg er innom, og da ser jeg bare at 1/3 av innleggene handler om at hun har tatt seg bloggpause.

    29. Søtinger! Hvorfor går aldri Anne sofie med kjole på fest ? :-0
      Og eg synst dere alle ser meget flotte ut !:-)

    30. Blir en veldig bra konsert!
      Hjelp Carl-Erik Stray med å vinne warmup for selveste Avicii i Spektrum! Gå inn på http://www.housebloggen.no/ og stem på “Erick Stray” ! ville betydd utrolig mye for han om han får oppleve det! : )

    31. Dåkker e sikkert nån supre jente ,snill,smart,søt å alt det der… men det her så rett å slett ikkje bra ut. Revurder kjolevalg neste gang.

    32. herreguud. dere er så slemme ?? Jenta på det øverste bildet (caroline) fortjener virkelig ikke så mye dritt, hun er jo nydelig <3 Selv om hun kanskje ikke ser ut som deg eller meg trenger man ikke rage helt ??

    33. Til deg som melder (slang for å ‘disse’ eller noe på hedmark..) på huset hennes! Siden når ble det å ha et hus med hvite vegger, hvite møbler og svart og sølvgrått interiør det eneste som er kategorisert under å ha fint hus? < Tidenes styggeste setning. Synes huset hennes er KJEMPEFINT JEG!!! Dete r faktisk ganske likt sånn jeg har det her, og jeg føler meg mye mer hjemme HER enn hos alle de som har interiørfreaks som mødre. Shabby chic er kult, men ikke noe er som hjemmestil 😉

    34. Hei alle der ute!
      Tenk nå litt.. Hvorfor BRYR dere så virkelig mye om utsende til folk? Etter min mening burde man heller tenke på seg selv og hvordan man selv oppfører seg! Om dere ikke liker / misliker utsende til en person, hjelper det og snakke dritt til de? Overhodet ikke! Den personen som dere gjør det til kan virkelig bli såret! Man skal ikke bry seg om hvordan personer ser ut, heller personlighet synest jeg! Alt det stygge noen av dere sier til fks Caroline er helt LATTERLIG! Dere er vel ikke noe finere selv? Dere er sikkert bare missunelige på henne! Dere er nydelige og ikke bry dere om alle komentarene! Det er sjalusi. Selvom Kanskje DU! sier sånt om en person gjør vel det ikke Noe bedre kanskje? Det er frekt faktisk.. Tenk på hvordan du ser ut før du slenger drit til andre! bare tenk litt hvordan du hadde følt det hvis noen gjorde det mot deg.. Du hadde vell ikke blitt så veldig glad? Menesker bør fokusere på andre egenskaper med menesker en utsende!
      – Sophie håper du leser dette og andre haters..!

    35. Streker til bryn, solariumsdronning/barbiedopdronning, ALTFOR langt falskhår, for kort kjole, sikkert silikon i puppa, teit sminke, på både tryne og leppene.
      For en ekkel venn du har, Sophie 🙂 hun på første bildet med deg altså.

    36. At dere som er bestevenninnene til hun Caroline eller hva hun heter, lar hun gå sånn offentlig… det var litt sykt as. At hun ikke skjønner selv hvor stygt det ser ut. Heeeeerregud

    37. Veninnen din på øverste bildet ser ut som en nydelig jente, UNDER sminken…det er utrolig dårlig gjort av dere å ikke si ifra til henne når alle kommenterer det samme? Det ser virkelig ikke bra ut, og dere må si ifra, stakkar..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg