til du som skal knuse hjertet mitt

Dette er et worddokument jeg skrev for leeeeeenge siden, tenkte det passet seg å dele det nå ettersom jeg vet mange av leserne mine føler det likt. Dette innlegget er heller ikke siktet til noen, men mer et lite sammendrag av erfaringer jeg har hatt. 

 

Jeg tror det verste som finnes er når man får høye forhåpninger. For høye forhåpninger. Man sitter der med en fantasi om hvor perfekt han er, hvor perfekt han er for deg, og hvor perfekte dere er sammen. Du ser for deg dager, uker, måneder og år sammen med han, er overbevist om at han er annerledes og at han aldri kommer til å såre deg. Du skryter om han til alle vennene dine, er så stolt og tenker at “heldige meg, jeg har endelig funnet han”. Hjertet hopper når han sender meldinger, han er finest i verden og tenk det beste av alt – han er bare din. Han lover deg å være trofast, han lover deg kjærlighet og han lover deg lykke.

Neste gang kan du gi meg en liten advarsel – et lite hint om at du kommer til å knuse mitt, at du vet nøyaktig hva du gjør. Et lite hint om at jeg kommer til å ligge alene på rommet og holde rundt puten min mens jeg lurer på “hvorfor meg, hvordan kunne jeg være så dom”. Du kan fortelle meg at “jeg vil egentlig ikke ha deg, jeg bare bruker deg”, du kunne gitt meg en liten advarsel om at du kom til å endre personlighet. 

For det er vondt når du er her, det er vondt når du er langt borte. Jeg vil du skal holde rundt meg slik at jeg kan dytte deg bort, jeg vil du skal kjempe for å få meg tilbake slik at jeg kan avvise deg. Om du går fra meg følger jeg etter, om du sårer meg tilgir jeg. Jeg vil gjøre alt som skal til, uten deg er jeg svak og med deg er jeg svak. Jeg er så glad i deg at det gjør vondt, du gjør meg sint, kvalm og frustrert. Jeg vil slå, jeg vil hyle – jeg vil såre deg slik som du såret meg. Jeg vil passe på deg, jeg vil at du skal være glad. Jeg vil at du skal elske meg, og jeg vil at vi skal spole tiden tilbake et år – og så stoppe tiden, ikke gå fram til dit vi er nå. Vi ligger nært hverandre, men det føles som om du er en mil unna. Jeg holder hånden rundt deg, og vet at dette er siste gangen. Når noen sier “easy come easy go” så lurer jeg på hva de vet, er det bare vi som har det slik? Jeg trekker pusten, lurer på om det er noe jeg kan si eller gjøre for at du ikke skal gå. Jeg tror ikke det er noe som gjør så vondt som å miste noe som allerede var borte for lenge siden. 

For om dette er en spøk, så ler jeg ikke. Om dette er et spill så gir jeg meg. Jeg er så sliten. 

 

Noen som kjenner seg igjen? 


 

233 kommentarer
    1. jeg er så utrolig enig. Har nettopp gått gjennom noe slikt selv, og vet hvor jævlig det er. Ligger for meg selv og gråter meg i søvne nesten hver eneste kveld. Ingen vet hvordan jeg har det.. Jeg vil bare glemme alt, kunne ønske alt var ugjort.. Angrer så utrolig mye på hva jeg gjorde! Men som de sier, slike ting gjør bare folk sterkere. Og forhåpentligvis klarer vi oss..
      Fint skrevet btw 🙂

    2. Åh, det var utrolig søt skrevet! Uff, ikke en bra følelse når man føler seg knust :-S Kjenner meg ikke igjen fordi jeg har ikke hatt noe forhold på 3 år ..

    3. kjærlighetssorg er forferdelig:( hatt det slik jeg og… heldigvis hadde jeg venner som støttet meg<3 utrolig bra skreve, du er et flott forbilde!:)

    4. Det her var utrolig bra, det synes jeg virkelig!
      Stå på vidre Sophie, du er sterk!
      Elsker bloggen din virkelig!
      Har hatt sånne perioder ja, det er virkelig trist!

    5. woaow. man begynner virkelig å tenkte etter å ha lest det her innlegget…utrolig bra skrivd!

    6. Jeg kjenner meg så godt igjen, er utrolig vondt. Dette har faktisk skjedd meg mange ganger, og jeg er dum nok til å tilgi han hver eneste gang! Noe som jeg angrer på, for hver gang han sårer meg. Blir like såra hver gang, er så vanskelig og prate med venner om det å, fordi jeg vet at de ikke vil forstå.. hvordan det virkelig føles. Så du er ikke alene.

    7. Dette er en av de mange grunnene til at eg leser bloggen din. Du er så utrolig flink til å skrive og skriver om ting som alle kan kjenne seg igjenn. Du er mitt største forbilde, hadde vert så utrolig kult og stort for meg vis du bare hadde skrevet en liten mail til meg. Eg digger deg, og eg leser bloggen din hver eneste dag. Og syntes du fortjener så sykt å komme på 1.plass. Digger deg, håper du vil skrive en mail til meg! <3

    8. Er som om du har lest tankene mine og skrevet ned dette.. Er akkurat sånn jeg har det! Takk for at du satte ord på følelsene mine, Sophie <3

    9. Wow, sånn er det iblant med meg.. iblant er han bare verdens beste kjæreste, og ingenting kan komme imellom oss! men neste dag er det som om jeg ikke er noe for han 😛
      Er ingen god følelse, men for tiden er han bare beest <3
      Digger bloggen din Sophie, er såå godt og vite at jeg ikke er den eneste som føler det sånn iblant 🙂

    10. ja, kjenner meg igjen, har hatt det sånn i flere månd nå, kunne skrevet en hel tragisk bok om dette …

    11. Du fortalte nettop hva jeg går gjennom akkurat nå..
      Kunne ønske jeg betydde noe for noen. Har hatt samme kjæreste i 2 år, og nå er han borte og har noen andre..

    12. akkurat det du skreiv der, sånn har jeg det akkurat nå:( er helt jævlig. rett og slett. ELSKER deg sophie <3

    13. Ja. Det er faktisk sånn jeg har hatt det de siste 6-7 mnd og det går aldri over. Det er utrolig vondt og urettferdig! Man tenker på hvordan man kunne være så lykkelig med en person som ødelegger deg sånn. Hjertet mitt har vært knust så altfor lenge. Og selv om det har gått godt over et halvt år, er det som alt skjedde i går. Håper hver dag det skal bli bedre. Å elske noen er tungt når de ikke vil ha deg tilbake og slenger dritt til deg. Sånn har jeg hvertfall hatt det.
      Jeg digger deg Sophie! Stå på!

    14. Fy faan.. forklarer situasjonen perfekt akkuratt nå.. ble ganske trist av å lese det.. uff er så jævlig å ha den sånn.. jeg vil bare vekk …

    15. Utrulig bra skrevet! Kjennet meg selv igjen for ca 2 år siden. Alt virker utrulig svart nå, men tiden gror alt! Selv om det ikke er lett.

    16. Kjenner meg så godt igjen! Jeg ble brukt på samme måte, han sa at han elsket meg og det var meg han ville dele livet med.. men så ditcha han meg og jeg gråt og gråt, men kom meg over han. fant ut at seks dager etterpå hadde han klina med en annen og vært nedi buksa hennes.. jeg var knust.. men fikk vite at han hadde brukt meg og var sammen med en annen jente i sjul, og bare brukte meg…. vi kranglet og nå snaker vi ikke sammen. jeg tenker hver dag hvor fint vi hadde det og vil bare dra tilbake, men det går ikke lenger… however, kjempe dypt skrevet!

    17. AKKURATT SÅNN HAR JEG DET NÅ + DE SISTE UKENE ! deet er heelt sykt, jeg blir usosial av alt det fordi jeg blir så sliten ;L hahah, det er sant, alt sammen av hva du skrev!<3

    18. Etter å ha vært fast leser i snart ett år, er dette første kommentar jeg legger igjen, for wow, dette var veldig bra skrevet! Godt å se at vi er mange som føler det likens! Jeg har hatt problemer med å forstå hvorfor alle andre kan bli lei seg over at det blir slutt, når min gutt helt klart en den mest perfekte i verden. Hehe, det er litt latterlig ser jeg nå :p

    19. Kjenner meg så veldig igjen! Utrulig bra skrevet!
      Jeg hadde det sånn for en stund siden rett føre han slo opp. Og følte det akkurat sånn. Har det sånn enda ettersom han gikk rett på besteveninnen min.

    20. fysøren, så utroolig bra skrevet sophie!
      og ja, jeg kjenner meg igjen i den følelsen og de tankene..

    21. Behind every girl, there is a dumb guy who did her wrong and made her strong! Stå på å vær sterk, veldig bra skrevet 🙂

    22. Utolig bra skrevet. Kjente meg igjen i HVER settning du skrev!
      Jeg begynte sånn serr å grine. Det vanskeligste er når det føles som om den smerten aldri vil gå over.
      Og det føles som om ingen har det så vondt som du har det. Vi jenter burde stå sammen og støtte hverandre når gutter gjør sånt med oss.
      Digger deg! <3

    23. Kjempe bra skrevet! har de akkurat sann nå, vet ikke helt hva jeg skal gjøre, er ganske so frustrert ja!

    24. KJempe bra skrivi<3 Jeg føler meg kjempe igjen i det , men jeg har ikke klart å satt ord på førlesene før du skrev dette;(<3

    25. Kjenner meg kjempegodt igjen! Følte meg litt “annerledes rar” på en måte.. Sånn at det føles som om dette er en drøm ellernoe slikt.

    26. Shit, drit bra skrevet. Skulle faktisk nesten trodd du skriver om hvordan jeg tenker og føler 😮 kjenner meg veldig igjen 🙂 synst det er bra du skriver om sånt, da føler jeg liksom ikke så alene om å føle sånt. Love you sophie<3

    27. Fin skrevet.. sånn føler jeg det også av og til.. sånn masse frem og tilbake.. man vil på en måte ha personen men vise den hvor vondt den er å miste den.. har hat det slik mange ganger..

    28. Du er så utrolig flink til å få frem følelser når du skriver! Dette traff meg, du er en dyktig skriver Sophie <3

    29. Så bra skrevet, Sophie! Du er så flott! <3
      Når det er sagt, ja, jeg kjenner meg igjen. Du traff meg virkelig med disse ordene.

    30. Det var som om du beskrev følelsene mine, som om du vet hvordan jeg har det. Jeg er så glad at det ikke er bare jeg som har den følelsen – elske noen men samtidig hate den personen.

    31. utrolig fint skrevet sophie. jeg har hatt det utrolig forferdelig, blitt brukt to ganger, og ditchet av tre.. jeg likte han siste jeg holdt på med utrolig godt og jeg trodde virkelig at dette kunnne bli bra. dette var min sjangse til å oppleve ekte kjærlighet. han sa han ville ha meg, at han aldri hadde vert mer gira på ei jente før and so on. han ble manipulert av ei jente som ikke liker meg, og det resulterte i at han ditcha meg. jeg er knust rett og slett. har slutta å spise fordi jeg ikke føler meg bra nok, jeg fester mye for å slukke sorgen og jeg aner ikke hvordan livet mitt kommer til å ende opp. men en ting er sikkert! er det noen som motiverer meg til å stå opp om morgenen og ordne meg litt ekstra for å føle meg litt penere når jeg går på skolen, så er det deg sophie. jeg virkelig beundrer deg. jeg vet at du ikke skriver alt på bloggen din, men alikavell kan jeg “lese mellom linjene” i livet ditt, å vite at du ikke alltid har det så bra. at du kanskje har det vanskelig. men alikavell er du den sterkeste jenta jeg veit om, og det er veldig beundringsverdig. begynner å gråte når jeg leser det du skriver, du er så sterk! det får meg til å tenke at jeg ikke er alene om dette! vi er flere sammen. og pga deg tar jeg motet til meg å prøver å være sterk! stå på.. hilsen jente 17

    32. omg, eg fikk tårer i øynene! eg føler det nesten sånn, er bare litt anderledes.. men det er en forferdelig følelse! dette var utrolig bra skrevet! traff meg virkelig. håper det går bra med deg da, Sophie Elise! “/

    33. Det var en veldig fint skrevet tekst! Du har det i deg. Kjenner meg veldig igjen, det beskriver to år av mitt kjærlighetsliv.. Smertefylt vakkert.

    34. Åhh Sophie, er så glad for at du skrev det der! opplevde akkurat det før jul. trodde liksom han ville forstå og ikke såre. Men såre, det klarte han. Og han klarte det på det tidspunktet jeg var mest sårbar, når jeg virkelig trengte at han var der..
      Utrolig bra skrevet av deg! Du virker som ei utruli god jente. Vi er veldig forskjellig på noen områder, men jeg tror vi har opplevd noe av det samme når det kommer til følelser, og jeg setter pris på når du skriver sånne tekster som dette! <3
      Stå på Sophie, du er herlig, og husk at selvom man snubler og faller, så kan man reise seg, børste møkka av klærne og fortsette å gå! Håper du fortsetter og blogge 🙂 du er nydelig!

    35. åh, så utrolig BRA SKREVET, Sophie!
      Skulle ønske du blogget mer slik. Og JA, jeg kjenner meg helt klart igjen, dessverre..

    36. Nr.1 Utrolig bra skrevet.
      Nr.2 Kjente meg veldig igjen (bare at jeg er gutt) – Ja, jenter er ikke alltid en dans på roser.
      Nr.3 Du er digg puz <3
      xoxo

    37. kjenner meg kempe mye igjen 🙁
      hver kveld feller jeg en tåre fordi jeg savner han så mye, og vil ha han tilbake.
      For litt siden var jeg på ballet, og fikk endelig hvert nær han. Men alikevel så var det vont

    38. Det er det vakreste du noengang har skrevet. Jeg har alltid trodd du har vært en litt småoverlegen blond jente, men nå snakker du rett fra levra og viser at du kan prate for deg og hjertet ditt.

    39. oiii, kjempefint skrevet, blir litt redd gutten min skal gjøre det slutt nå men .. likte det der om dette er et spill så ler ikke jeg greia ; ) en tankevekker : p stå på, digger både bloggen din og deg 😉

    40. du er fantastisk flink til å skrive Sophie, tror dette beskriver flere enn kun våre følelser, desverre..

    41. åh, føler den! Hadde samme kjæreste i over 1 år, men nå vet jeg ikke lenger.. Jeg gjorde en feil, EN feil i løpet av ett helt år, det kunne han ikke godta. Han gjorde flere, og løy utallige mange ganger.. Det måtte jeg tilgi uansett. Trodde han var bare min, men neida..

    42. Dere er så utrolige idiotiske, jenter. Dere velger ” badboys ” hele tida, forventer at de ikke skal playe dere og blir helt knust over det. Som om en player skulle gjøre noe han er vant til og vet funker. Deretter syter dere til en snill gutt, som faktisk bryr seg om dere og blir gode venner med ham. Da begynner han vanligvis å få følelser for deg, men du har ikke for ham. Så faller du for en ” badboy ” igjen.
      Girls like badboys. Women likes gentlemen.

    43. “Jeg tror ikke det er noe som gjør så vondt som å miste noe som allerede var borte for lenge siden.” Den setningen fikk meg seriøst til å gråte. Så fint og trist sagt, og helt rett.

    44. Utrolig bra skrevet Sophie ! Digger bloggen din sykt, eller egenltig kan jeg si jeg digger DEG, du er en så utrolig snill, omsorgsfull og god persjon.
      Du er forbildet mitt ! <3

    45. Dette var faktisk veldig bra skrevet. Du rørte noe ved hjerte mitt, noe som ikke har vært rørt på lenge. Fortsett å skriv slike dype innlegg! 🙂

    46. Det er faktisk det vanskeligste av alt – kjærlighetssorg. Jeg var sammen med en i et og et halvt år, og som de fleste andre forhold hadde vi både krangler, tårer og latter. Men jeg visste hele tiden at han var den rette. Han hadde sine opp og ned dager, og på de beste dagene oppførte han seg som om jeg faktisk var den eneste jenta for han og jeg var i himmelen. Han gjorde det slutt for snart et år siden nå, men jeg husker det som om det var for noen timer siden. Smerten, tårene, ordene som kom ut av han “det funker ikke lengre. La oss ta en pause fra hverandre.” og så dum som jeg var så ventet jeg på han. Lenge. Han fikk seg en ny kjæreste som også var venninna mi. Det er ikke sammen lengere nå og jeg har lært meg å leve uten han, men jeg kommer alltid til å bry meg om han, og jeg blir alltid nervøs når jeg møter på han. Og en ting er sikkert, ingen fortjener å gå gjennom mange måneder, kanskje til og med år med kjærlighetssorg. Ingen fortjener å bli ødelagt på den måten.

    47. “For det er vondt når du er her, det er vondt når du er langt borte. Jeg vil du skal holde rundt meg slik at jeg kan dytte deg bort, jeg vil du skal kjempe for å få meg tilbake slik at jeg kan avvise deg. Om du går fra meg følger jeg etter, om du sårer meg tilgir jeg. Jeg vil gjøre alt som skal til, uten deg er jeg svak og med deg er jeg svak. Jeg er så glad i deg at det gjør vondt, du gjør meg sint, kvalm og frustrert. Jeg vil slå, jeg vil hyle – jeg vil såre deg slik som du såret meg. Jeg vil passe på deg, jeg vil at du skal være glad. Jeg vil at du skal elske meg, og jeg vil at vi skal spole tiden tilbake et år – og så stoppe tiden, ikke gå fram til dit vi er nå. Vi ligger nært hverandre, men det føles som om du er en mil unna. Jeg holder hånden rundt deg, og vet at dette er siste gangen. Når noen sier “easy come easy go” så lurer jeg på hva de vet, er det bare vi som har det slik? Jeg trekker pusten, lurer på om det er noe jeg kan si eller gjøre for at du ikke skal gå.”
      traff meg rett i hjertet

    48. kjenner meg ganske så mye igjen å kommer sikkert til å gjøre d senere ! kommer sikkert til å låne teksten å sånn men viss eller når jeg gjør dt kommer jeg til å si at dt var du som skrev dt !lover ^^

    49. kjenner meg heelt igjen! Gjør så vondt, men er på en måte godt å lese fordi du er så god til å skrive

    50. Kjenner meg alt for mye igjen her 🙁 det fikk meg til å tenke tilbake, noe jeg egentlig ikke vil lengre, men det lettete meg også. Å vite at noen føler omtrent det samme som du følte den gang og delte. Fikk meg også til å skrive hva jeg følte før, nå, da og frem.

    51. Det er som om du beskriver følelsene mine! Akkurat sånn følte jeg det med eksen min. Det er på en prikk helt likt. Du er flink, og du kan virkelig skrive gode tekster! Kan jeg kanskje låne denne på bloggen min? Linker selvfølgelig teksten og all æren til deg! Men hvis du ikke vil, er det også helt greit 🙂

    52. kjenner meg igjen, veldig bra skrevet !! <3 men samtidig så tenker jeg at det kanskje er for mye å vente og for mye for en person å love at han/hun skal være trofast, gi deg kjærlighet og lykke. Vet ikke, bare en tanke .. !

    53. først må jeg si at å lese dette på en måte gjorde ting lettere. Det traff meg rett i hjertet! Jeg har opplevd akkurat dette her nå. Hele verden bare raste sammen rundt meg. Jeg ville bare ligge i sengen, ville ikke opp. Det føltes som om jeg ble kvelt. dette var da andre gangen med samme gutten. Han hadde gitt meg alt for store forventninger, igjen.. Og jeg tenkte at denne gangen skal alt gå bra! Men det gjorde det ikke. Andre gangen på rad fikk jeg som svar at han var usikker.
      Jeg klarte ikke tenke. Følte meg bare helt knust. Den aller første gangen var i høst. Og den andre gangen var nå for en uke siden. Jeg har aldri følt det jeg føler for ham for noen andre. Og så klart fikk jeg aldri bli hans. Noe jeg virkelig ville. Virkelig.
      Jeg har grått masse, hele tiden! Jeg føler meg helt tom. Har en sorg inni meg som bare blir større og større for hver gang jeg tenker på ham, noe som er ganske så ofte!
      Jeg trodde på ham igjen, og jeg var dum. Jeg skulle ønske jeg også bare kunne skru tiden tilbake. Så alt ble som før! Det er det jeg ønsker mest av alt akkurat nå!
      Tusen takk for at du er den du er, skriver det du gjør og skrev denne teksten! Denne skal jeg lagre. For det er akkurat det jeg føler og tenker! Tusen takk

    54. Kjempe bra skrevet.. Tror mange jenter kjenner seg igjen i akkurat dette! Vertfall så gjør jeg 🙂
      Stå på Sophie!

    55. Åh, så utrolig fint skrevet. Satt og gråt..
      Er akkurat sånn som jeg har det nå, satt virkelig ord på følelsene og tankene mine. Tusen takk, digger bloggen din!
      Låner teksten din jeg også, men legger med en link fra bloggen din 🙂
      stå på videre! Du er den beste bloggeren noengang.

    56. herregud, kunne ikje sagt det bedre sjøl! sett å har det sånn inni mæ akkorat nu..
      ikje førr å vær egoistisk å sånt, men det e litt godt å vette at æ ikje e den einaste som har det sånn. hata gutta, fan å.. skjønna ikje kordan di har samvettigheit tl å lek m følelsen tl jente, å vette at di kommer tl å sår di. det e så unødvendig!! åhh

    57. jøss. den der fikk meg til å gråte.
      jeg trudde akkurat det samme om en gutt. han var så jævla perfekt for meg, og jeg trodde på han at han ikke kommer til å såre meg. Jeg skylder på meg selv hver dag som fikk han til å gå fra meg og videre til andre jenter. Jeg har følt meg rett og slett stygg. Jeg har ikke følt meg bra nok. Herregud, Sophie. du aner ikke. jeg gråter enda av innlegget. det var så utrolig bra skrevet.
      men for at folk ikke skal synes synd på meg. så vil den gutten tilbake til meg. Jeg bare håper en dag jeg kan tilgi han. jeg er så glad i han, han var min beste venn lenge før vi ble sammen, og var drit gode venner imens han såra meg. var mange blandete følelser, så jeg er helt fucked. men.. ting ordner seg for snille jenter.
      innlegget beskrev alt rett ut. skriv flere sånne innlegg. det var utrolig bra!
      Klem!

    58. har aldri lest noe jeg har følt meg mer igjen i noen gang! dette fikk meg til å innse at jeg ikke er den eneste. tusen takk! du er fantastisk Sophie!!

    59. Jeg holdt nettopp på med verdens kjekkeste gutt.. han sendte nattameldinger hver dag, han skrev alltid at han var glad i meg, han sa at jeg og han hadde en flott fremtid, han kjøpte dyre gaver, kjørte og hentet meg hver eneste dag selv om han bor en time unna, ja, hele pakken. Jeg ville vente med sex, og det respekterte han og var enig. Men det var helt til den dagen han sluttet å savne meg og sluttet å ville gå med meg. Det var alltid jeg som tok kontakt, og svarene hans var kalde. Jeg ville gjøre hva som helst for å få han tilbake og vise at jeg satte utrolig stor pris på han. Jeg gav etter, vi hadde sex. Det er en måned siden det skjedde nå, og jeg har ikke sett han/hørt fra han siden. Han ignorerer meg totalt, og ALT han sa og gjorde var løgn. Det verste var at han hadde litt av et rykte fra før, men jeg ville tro ham og gav ham en sjanse til å bevise det motsatte. Jeg hadde konfrontert han med disse ryktene, og han hadde svart at han ALDRI kom til å dumpe meg, utnytte meg, bruke meg elns. Det var akkurat det som skjedde, og jeg sitter alene igjen og føler meg dum, utnyttet, ydmyket og billig. Jeg lurer på når jeg tør stole på en gutt igjen.

    60. Du skriver utrulig bra, jeg liker at du skriver menningene dine! Jeg hvet at det er sykt mangen som går gjennom nett det samme, noen og opp til flere ganger! Du burde få mere skryt for det du skriver og for den du er! Du skriver utrulig bra, du viser menningene dine, du gir folk tips, du hjelper folk! Det er ikke mange bloggere som er så flinke til alt det her, ville bare si at jeg er fast leser å at du aldrid må slutte å blogge! :)<3

    61. Kjenner meg sykt igjenn ;o
      er ikke sånn akkorat nå :S
      men kan ikke beskrive den følelsen bedre en du har gjort her :S Du er super !

    62. så utrolig utrolig sant! dette skjedde meg meg for 1 mnd siden. og fyfader så såret og skuffet jeg er. Han vil ikke ta tlf en gang. vil ikke svare på meldinger eller fb. han bare stakk. Happy valentines day til deg sophie:))

    63. Utrolig bra skrevet!
      Jeg går nettopp gjennom dette her selv, og det er så utrolig vondt! Om nettene ligger jeg å gråter, og lurer på hva jeg skulle gjort annerledes…
      Du får sakt alt så bra, med dine sterke og gode meninger… det er utrolig viktig å tørre å ha sin egen mening.

    64. Kjenner meg så utrolig godt igjen i denne teksten. Det er akkurat slik jeg har det nå, og jeg følte, til nå, at jeg var den eneste som hadde det slik.
      Jeg låner teksten jeg 😉 Skriver at det er du som har skrevet det også, kommer ikke til å “stjele” den, heh.
      Utrolig bra skrevet også, forklarer hvordan utrolig mange jenter har det for tiden.

    65. Har skrevet i snart 2månter med en gutt, føler jeg er i himmelen når han skriver til meg. Har møtt han 2ganger alene om man ikke tenker på den ene gangen jeg bare var innom jobben han å sa hei. Jeg blir så glad når han sier at jeg er pen å når jeg sier at jeg må ha sminke å fikse meg slik at jeg ikke ser ut som et dass så sier han altid du kunne aldri sedt ut som et dass du e jo så fin. Det e den første gutten jeg har holdt så lenge på med så jeg er virkelig redd får å miste han selv om vi bare skriver sammen å han ringer avog til men føler det er mere, bruker 200kr bare på 1uke for å sende meldinger med han. Tenker nesten hele tiden på han å skjekker mobilen hele tiden for å se om jeg har fot melding fra han.

    66. Eg har aldri hatt ein gutt som brydde seg om meg, men eg har fått skikkeleg hjertesorg den gangen når veninna mi spørte gutten eg likte om eg og han skulle bli sammen…… men som forventa sa han NEI liker deg ikkje :'( har vært litt lei meg etter det kjenner eg :'(

    67. Jeg har aldr fodt hjerte mit knust av en gutt, vi har bare vokst fra verandre å så har vi mistet kontakten. så er kjempe redd for å få hjerte knust nå :S han betyr så mye for meg

    68. Blir litt redd når jeg leser detta.. Har vært sammen med samma gutten i over 2år. Han er også den perfekte gutten som virkelig viser føleser for meg! han sier han elsker meg hverdag, og jeg ikke er på face skriver han det på veggen min eller sender melding! vi har gjort nesten alt sammen, og gjort det meste. Og med i “gjort det meste” har vi også krangla.. det kunne blitt slutt 2 ganger bare for små ting som ikke btyr noe. Av missforståelser. Men det værste er at jeg føler meg ikke bra nok for han. Jeg føler han fortjener en bedre jente en meg, jeg syns ikke jeg er bra nok for han og gjør ikke noe i vårt forhold.. men i hans øyne er kanskje jeg også perfekt? Jeg virkelig elsker den gutten.. men jeg savner liksom det å være “fri” å kunne gjøre akkuratt det jeg har lyst til? vis det bare gikk ann å være to personer på engang, for jeg vil ikke gi slipp på den gutten.
      Menmen, livet er ikke alltid en dans på rosene! Men jeg vil ikke gjøre det slutt på noen som helst måte om jeg ikke ønsker han lengere, og det vil nok bli noen år til isåfall.
      Utrolig bra skrevet av deg, Sofie Elise! Håper det blir flere slike 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg