Gratulerer til verdens beste!

Tenkte å ta noen minutter til å gratulere verdens beste Amanda med 18årsdagen! Jeg er så utrolig glad for at vi er venner og ikke minst for at du holder ut med alt dramaet som tidevis kan være rundt meg og at du passer så godt på meg.. Jeg elsker deg, og jeg, du og Anne-Sofie skal være oss tre for alltid! Høre sinnsykt klisje ut, men jeg er faktisk sikker på det. 

Husker den gangen det ble slutt mellom meg og min forige kjæreste og jeg ikke klarte å gå ut mens jeg satt og gråt hjemme alene, da kom du rett til meg fra jobb uten at jeg ba om det engang, og hadde med deg godteri, ansiktsmasker og et utrolig fint kort du hadde skrevet. Jeg ble så utrolig glad! Du var utrolig flink dagene etter og var sammen med meg så og si hele tiden.. Du har gjort utrolig mye for meg, men akkurat det satt jeg vel størst pris på.

Jeg, Caroline, Anne-Sofie og kjæresten din skal gjøre alt i dag for at dagen skal bli perfekt, alt skal handle om deg! Gled deg ♥

Elsker deg!

62 kommentarer

Siste innlegg