lese

Har akkurat kommet hjem fra Anne-Sofie, var der og laget kake og litt sånt. Koselig! Hadde det veldig gøy og er helt sinnsykt hvor mange interne vitser vi klarer å få på bare en time, nå har vi mange om kakelaging.. Ofte når vi er ute sammen med andre kan vi stå helt alene og le helt hysterisk over noe som andre ikke skjønner en dritt av, alle synes sikkert vi er kjemperare haha. Men det går bra, bryr ikke oss så lenge vi har det gøy!

Litt fra kakebakingen:




Haha som dere ser er vi ikke akkurat mesterkokker….. 

Nå tenkte jeg faktisk å legge meg for å lese! Det var kanskje noe dere ikke visste om meg, jeg elsker å lese bøker. Helst bøker som er basert på faktiske hendelser eller om verdensrommet og annen forskning, men en gang i blandt er det gøy med litt fantasi også. 

Husker da jeg var yngre og gikk i TL-klubben og fikk masse bøker i posten.. Det var tider, haha! Noen andre som gikk der?

 

111 kommentarer

Siste innlegg