handelsportal

Beklager at jeg har vært litt fraværende i dag, er bare så sykt trøtt og har sovet noen timer i løpet av dagen.. Stine kom akkurat hit så vi skal bare se på tv og kose oss! Så at det var mange av dere som hadde lignende planer i tankene! 

Hadde tenkt å vise dere noe fint jeg har fått i posten fra handelsportal.no som er min desiderte favoritt innen nettsider når det kommer til mobildeksler, men jeg finner det faktisk ikke akkurat nå!? Haha så da kan jeg jo bare vise dere alle dekslene jeg har fra før av. Jeg har motatt deksler fra sikkert 20 forskjellige sider, men handelsportal er de som har best utvalg og ikke minst best kvalitet på dekslene. Dekslene kan faktisk “knuse” mobilen, visste dere det?

Jeg har iphone 4, og synes det er greit å ha mange deksler på lager ettersom mobilen føles som “ny” hver gang man bytter. Noen som er enige?

Her er i alle fall min samling, begynner å bli en del nå ja…

Dekslene kan kjøpes HER! De har også mange fine ipad deksler som jeg vurderer å skaffe meg, tror jeg trenger det før min blir ødelagt.. Mobilen min ligger øvest til venstre på bildet, den har nå en ” flip etui” på seg som er veldig smart! Kan også kjøpes der. 



På handelsportal har de nå også fått inn smykker og klokker, klokkene er spessielt fine synes jeg og kan kjøpes HER. Verdt å skjekke ut! 

65 kommentarer

Siste innlegg