for mye mat

Sitter nå i sosiologitimen, elsker det faget! Er favorittfaget mitt og elsker læreren, gleder meg til det faget hver dag haha :D Veldig deilig å ha det sånn!

Har i alle fall vært og lunsjet i byen med Caroline, spiste pommes frites og etter det sjokoladekake. Må roe ned på det sånn seriøst, i går spiste jeg tre forskjellige retter på Gründer + jeg spanderte på Stine Mari.. 

Tror denne helgen blir helt s-y-k-t bra! Skal i en bursdag på Lørdag som jeg gleder meg masse til, alle jentene er i det perfekte “partyhumøret” og gleder oss til å danse å ha det gøy ♥

Møtte noen søte duer i byen.. Kun jeg som synes de er sykt skumle?

Prøvde en ny Iste, den var kjempegod synes jeg! 

Fine Caroline ville ikke være med på bilder i dag, men det er ikke rart med tanke på hvilke kommentarer hun har fått her tidligere. Det synes jeg er sinnsykt dårlig av enkelte av dere, ødelegger bloggmotivasjonen min og gjør slik at venner ikke vil være med. Synd, for de er sykt fine alle sammen! 

Hahaha sjoookk at hårbørsten er på bordet.. ALLTID! 

89 kommentarer
    1. det er ikke iste, selv om det kanskje ser sånn ut. iste er usunt, mens det du drikker der er noe av det sunneste du kan drikke! mamma kjenner mange som driver med sunt kosthold og slikt og alle sier det samme.+ man får god ånde av å drikke grønn te;)

    2. hun caroline har sykt fint hår!! men øyebrynene hennes og sånn som hun sminker leppene sine ekke så fint

    3. Caroline er drit stygg da? jeg spørte hva mamma syns hum da; æsj, hun var lite pen, men drakar da- tenk å måtte leve med det utseende.
      Hahahahah, godt det ikke bare er meg som syns hum er jævelig ekkel og stygg!!!

    4. flott :*
      er det slutt mellom deg og marko? har vært borte noen ganger så har ikke fått med meg noe særlig. Bare lurer, siden du ikke skriver noe om/me han lengre…
      du trenger ikke svare hvis du synes det går for mye inn på deg da…

    5. er det sånn at du sminker deg, grer håret osv. hver gang før du skal ta bilder til bloggen, selvom du er på skolen ogsånn ? 🙂 bare lurer

    6. Sykt dårlig gjort at enkelte skriver sånnt ! Jeg syns hun er vakker på sin egen måte! <3 Håper det kommer bilder av henne på de neste innleggene dine !:D
      LoveU Sophie <3

    7. Herreguuud, blir så låk av dere som kommenterer frekt, dere er faen meg ikke modne.. Visst jeg syns noen er rææl støgge så kan jeg holde det for me sjøl å de gjelder alle andre! Caroline, du er syykt peen! Å det håret ditt er nyydelig!! Ikke bry deg, de er nok sjalue drittsekker som må ha søppelpose over hodet får at folk ikke skal dø av synet deres.. Begge dere to Er Nyydelige<3

    8. skikkelig unødvendige kommentarer der oppe! Barnslig, tror nok ikke dem er så mye penere sjøl. Jeg synes at ho er kjempe pen! Elsker håret og ansiktet hennes også! Hun er så fin da! 🙂 Men noen enkelte er bare så sykt sjalu, jeg føler at jeg også blir irritert, går faen an og holde det inne. Det ødelegger selvtilliten til jenter. Caroline har følelser folkens. Såppas burde dere skjønne. Sikkert noen jenter i fjortissalderen som driver og kommenterer dritt på andre jenter og ser stygt på andre på senteret, høres ut som sånne ”bitchy” jenter spør du meg. SKJERP DERE!
      Du er sykt fin Caroline, og ikke stopp og ta bilder av deg selv pågrunn av små fjortisser som synes dem sjøl synes dem er så jævlig mye penere. Vis dem at du er sterk nok til at du driter i hva dem synes, og sophie, skjønner godt at det ødelegger bloggmotivasjonen din.
      Elsker og lese bloggen din Sophie! Elsker den bare 🙂

    9. Jeg har bursdag på lørdag og skal feire sammen med en annen gutt i klassen min, så da blir hele klassen med. 😀 Hadde gjerne ha invitert deg og haha..fjortenåring-fest.
      Gratulere meg på bloggen? Hvis du husker? hihi men må du ikke, altså.

    10. sykt tragisk at andre absolutt skal kommentere korsen ho ser ut. Hvis ho vil sminke se sånn, så skal ho få gjøre det uten at folk ska begynne å kommentere det. Det e et fritt land å det e faen ikke nokka fasit på korsen øyenbryn skal se ut. Herregud

    11. Høres kjempe koselig ut! <3
      Hun er kjempe pen, ingenting feil med ansiktet hennes at all! Håper hun får tilbake selvtilliten med å være på bloggen igjen! Alle vennene dine er kjempe fine <3

    12. Ser utrolig godt ut 🙂
      Håper du ikke bruker og ta deg nær av de kommentarene over hær. Men men, noen mennesker er bare skapt for og være ekle og motbydelige 🙂

    13. Synes hun er pen jeg! 🙂 Jævlig tragiskt hvor mye folk skal bry seg, de er nok ikke i nærheten av så fine noen av de selv.

    14. MÅ BARE SI AT JEG LO AV DENNE KOMMENTAREN:
      “Caroline er drit stygg da? jeg spørte hva mamma syns hum da; æsj, hun var lite pen, men drakar da- tenk å måtte leve med det utseende.Hahahahah, godt det ikke bare er meg som syns hum er jævelig ekkel og stygg!!!”
      At folk kan vere så mentalt tilbakestående ass! Jeg syns hun er nydelig, og det synes mange andre også! Jeg tror for all del at det bare er sjalusi. Hun har perfekt hud og så utrooolig vakkert hår! Får vondt i magen av å tenke på at hun ikke vil vere med på bilder fordi folk skal oppføre seg som drittsekker.
      DU ER VAKKER! Ikke tro noe annet! Folk som spørr moren sin om hva hun synes er tapere. Ikke la deg knekke av sånne idioter som er store i kjeften over internett

    15. hei <3
      jeg elskeeer<3 bloggen din<3 OMG!!!'
      beste bloggen <3<3<3<3

    16. Jeg vet hvem Caroline er, for hun var med når korpset var på tur i Barcelona. Og da fikk jeg vite at hun er en snill, omtenksom, og hyggelig person. Og ikke minst, at hun ikke bruker så mye sminke som det ser ut som. Tenkte bare dere kunne få vite det…

    17. Skjønner ikke helt hvorfor folk ikke liker Caroline! Hun er jo sykt pen da! Og jeg digger håret hennes!
      Jeg digger bloggen din, og du tar kjempe fine bilder, Sophie! 🙂

    18. Caroline er kjempesøt, og har nydelig hår, men hodeformen hennes ser så pærete ut med midtskill (sier ikke dette for å være frekk, men jeg sliter med akkurat det samme selv, haha. Ser ut som en huleboer med midtskill) Så jeg lurte, ville du kanskje ha spurt henne om hun ville prøve sideskill? Er så nysgjerrig på åssen det ville sett ut 😀

    19. Så utrolig frekke noen av dere kan være. Noen er også mye mer sårbære enn andre når de får kommentarer på utseendet sitt osv.. Både Sophie og Caroline er to utrolig pene jenter, med et utseende man må snu seg to ganger etter. Stå på.<3

    20. syns hun er utrolig pen jeg, og jeg kunne gjerne hatt håret hennes! Idiotisk av folk som driver å slenger dritt, sjalue unger!

    21. Særiøst, Caroline er sykt pen! skjønner ikke hva som er galt med de tragiske og stygge folkene i verden som skal rakke ned på andre for å føle seg bedre…(!!!)
      Særiøst hadde jeg sett ut som Caroline hadde jeg elsket utseende mitt, hun er nydelig og har ett syykt fint hår! 🙂

    22. åh, hun er jo drit pen! synes du og alle vennene dine er kjempe pene! 🙂 elsker bloggen din å! <3 forresten neste gang du har spørsmål runde, hvordan påfører du selvbruning på ryggen?

    23. Altså Caroline er kjempe pen, MEN (ja det kom et men her) hun burde tegne øyenbrynene sine kortere og tykkere.
      Jaja, hun er uansett sykt pen, og jeg skal ikke kommentere noe negativt om henne.

    24. Hun er jo så søt og pen! Hun er også en av få personer jeg vet av som ser smashing ut i midtskille!

    25. “Caroline er drit stygg da? jeg spørte hva mamma syns hum da; æsj, hun var lite pen, men drakar da- tenk å måtte leve med det utseende.Hahahahah, godt det ikke bare er meg som syns hum er jævelig ekkel og stygg!!!”
      Til deg som skrev denne komentaren. Noen burde lære både deg og din mor folkeskikk. Slike ting sier man bare ikke

    26. Haha fortsett å spis all den driiten så kommer du til å ende opp som en blubbe… seriøst at du gidder..:S ekkkelt med sånn mat…

    27. Kan du skrive litt kort om sosiologi, og de andre programfagene du har, om du anbefaler å ta de osv?:)

    28. Du kan fortelle venninnen din Caroline at håret hennes er syykt fint! Og at hun ikke må få dårlig selvtillit, fordi de fleste som kommenterer stygt på blogger gjør det fordi de trenger å få ut aggresjon. Folk overdriver altså med andre ord. Det blir jo nesten som mobbing, og er det én ting jeg hater så er det mobbing! Stå på både du og dine venninner, både når det kommer til utseende (for ingen av dere er stygge) og når det kommer til at du får negative kommentarer for festingen din. Jeg er også 17 snart 18, og en del av det sosiale livet mitt handler om festing, og bare fordi noen bitre mennesker skal kritisere deg for det, vil ikke det si stort annet enn at de ikke kommer seg ut ofte nok. You go girl!
      🙂

    29. Venninnen din e sykt fin! Jeg skjønner ikke at folk orker å kommentere hvis de bare skal kommentere stygt! Og nesten alle som kommenterer frekt og stygt er anonyme! De tørr ikke å stå for det de har sagt! ++ALLE som kommenterer stygt, er sjalu på de de kommenterer på! Men det eneste man kan gjøre er å ikke bry seg om alle disse kommenterene og vise at man ikke tenker på det en gang! Man blir jo lei seg med det første, men det er bare å la være å tenke på det, så kommer alt til å ordne seg! Husk at alle som kommenterer frekke ting bare er så sjalu på deg!! Stå på!

    30. Caroline er kjempefin! Er så sykt misunnelig på håret hennes, det var sinnsykt fint på det bildet!! <3 Men helt ærlig, mener det ikke negativt (det hjelper jo ikke å si, men er faktisk helt sant) men hun burde ha litt tykkere øyenbryn 🙂 That's it. Men hun er dritpen, herregud! <3

    31. Hadde hun sminket seg på en annen måte og fikset øyebrynene tror jeg ikke hun hadde fått like mye kritikk som hun gjør her. Skal være helt ærlig å si at jeg ikke har synes hun ser spesielt bra ut på bildene dine fordi hun ser veldig, veldig oversminket ut pga. de knallhvite leppene som ikke passer det asiatiske utseendet hennes. Har heller ikke synes øyebryn som man ser er fiksa mye på er noe pent, det ser veldig falsk og uekte ut. Dette er vel egentlig bare konstruktiv kritikk til hvordan hun/du/dere kanskje kan få litt mindre kritikk, ettersom det er det som har slått meg når jeg har sett bildene dine. Har forresten aldri skrevet noe stygt om noen på blogger før, og som sagt er dette bare en liten pekefinger til hva som kan gjøres for at folk skal kritisere mindre =)

    32. Herregud, det e jo vel for faen opptil kvar og en korleis man vil sjå ut??? Ha jo blitt kjedeli om alle skulle våre like!
      Caroline e kjempefin, å alle som måtte ha nåke å seie om det e bere misunnelige, enkelt og greit 🙂

    33. uff,, sykt dårlig gjort at enkelte og skrive stygge kommentarer om vennen din Caroline. Hun er jo kjempesøt! Elsker håret henne eller i det hele tatt elsker utseende hennes, skulle gjerne sett slik ut da 🙂

    34. Til deg som skrev denne kommentaren: “Caroline er drit stygg da? jeg spørte hva mamma syns hum da; æsj, hun var lite pen, men drakar da- tenk å måtte leve med det utseende.Hahahahah, godt det ikke bare er meg som syns hum er jævelig ekkel og stygg!!!”
      Hvor umoden går det an å bli? Jeg, en jente på kun 11 år, klarte ikke å la være å felle en tåre. Og det er din feil, fordi du skreiv det. Hvis moren din virkelig hadde sett bildet, tror jeg hun hadde sagt noe annet. Og om hun hadde sett kommentaren DU skreiv tror jeg hun også hadde grått. Herregud, DEN pene jenta tør ikke å vise utseende sitt på en blogg fordi sjalue folk, som mest sannsynelig er adskill’ig mye styggere, skal kommentere stygt? Dere som er så sjalue, kan dere ikke bare si det dere syntes, ingen tjener noe som helst på at dere sier ting dere ikke mener om et (jeg tror hun er det, men har ikke møtt henne da) praktfullt menneske som henne. Jeg skjønner virkelig ikke hvordan du kan gjøre noe sånt. Selvfølelsen hennes synker, på grunn av deg. Blir din egen selvfølelse større av det? I så fall er du helt og holdent patetisk selv.

    35. Hva gjør man i faget sosiologi og sosialantropologi? kan du fortelle litt utdypende om dette faget? 🙂
      Digger bloggen din! 😀

    36. Henger meg på jeg, for da jeg leste at Caroline ikke ville være med på bloggen pga. stygge kommentarer ble jeg rett og slett KVALM. Er det mulig at jenter på 14-17 år kan være så sinnsykt UMODNE? Alle ser forskjellig ut, og Caroline er faktisk en av de som ser sykt bra ut! Show your face girl, for du er dritpen! 😉

    37. herregud…..ingen e like men alle e perfekte på sin måtte.
      Å Caroline du er utrolig pen og ikke bry deg ka de andre seie for det e rett og slett de som har et problem og ikkje du.<3

    38. Caroline er kjempe pen, de som sier noe annet er nok bare sjalu. Jeg forstår så godt at hun blir lei seg. Det er ikke noe kjekt når folk slenger stygge kommentarer på utseende, det går virklig inn på en. Så håper alt går bra med deg, fine Caroliine 🙂

    39. Vi som sier noe annet om Caroline er sjalu? Haha. Javell. Forskjellige meninger er jo bra 🙂 Neineinei.. Med all den sminken hun bruker, så burde henne vurdere. Hun ser jo ikke ut som et menneske med all den sminken, og det er jo seriøst. Men uten all den sminken så hadde henne nok vært søt.
      Men så jævlig ekkel du er sophie, har hårbørsten på bordet i en resturant! ÆSJ! haha, hadde jeg jobbet der hadde jeg bedt deg om og fjerne den med en gang. Sånt er bare så sykt uhygienisk.

    40. Caroline har nyyydelig hår, men øyenbrynene hennes ødlegger sånn 🙁 hun trenger ikke ha sånne øyenbryn heller, for øyenbryn er jo faktisk en ting man kan fikse på..

    41. Jeg synes Caroline er sinnsykt fin, jeg. Liker spesielt hennes fine øyne og øyenbryn, skjønner ikke hvordan du får dem så fine 🙂

    42. Hva faen sjeer med verden?
      ….
      Caroline er jo driit peen og håret hennes herregud!!
      Kunne kansje hatt sjokkere øyenbryn men men viss hun hadde hatt sjokkere hadde noen sikkert skrevet at hun måtte ha tynnere.
      brynene hennes er dobbelt så mye finere enn mange jeg kjenner har!
      og kjære deg!
      du som syns hun var så stygg(for ikke og glemme din kjære mor). hvorfor i helvette kan du ikke skrive navnet ditt og skrive hvem du er? dt viser bare hvor jævli feig du er når du først sier meningene dine skal du faen meg stå for dem og!
      er du redd noen skal søke deg opp på facebook og se hvor stygg du er?

    43. forfengelighet har tydeligvis ingen grenser når man ikke kan la være å sminke seg og børste håret når man t.o.m. sitter på ett offentlig sted og spiser. jaja 🙂

    44. Å i helvete! Hu hadde SYKT fint/ sunt hår! Hvordan får hun det til? Hadde blitt glad hvis jeg fikk svar på hvilken hårprodukter hun bruker 🙂

    45. Stygge kommentara kommer det UANSETT kordan man ser ut. æ ville tatt det som nåkka positivt, da det most likely e nån som sett å skal rake ned på nån som åpenbart e bedre enn dem.
      Caroline har som sagt utruli fint hår, ho e dritflink å sminke sæ, å gjennomføre det ordentli. + att ho e KJEMPE grei, æ har ingenting anna enn godt å si om den jenta!! å uansett om ho en dag ser heilt før jævli ut, så veit en go del å ihværtfall ho att ho e nydeli på innsia, tar alltid imot andre me åpne arma, e gla i smilanes å håpe virkeli ho IKKE lar sæ trøkke ned av stygge kommentara!! det kommer alltid te å være nån som skjule sæ bak tastature og skal rake ned på andre. sånn funke værdn, å e lite man kan gjøre me det anna enn å flire å ignorere de som har så lav selv tillit att det gjør det. Caro e nydeli, uansett ka haters sir <3

    46. Ikke bry dere om fjollete kommentarer.
      Forøvrig er det hyggelig å se en annen blogger som ikke bare preker om lavkarbo hele dagen!;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg