Det beste jeg vet

Nå skal jeg fortelle dere om det beste jeg vet – vaniljeis med varm browniesrøre over! Herregud det er så fantastisk godt, blir helt eksplosjon i munnen av det. Mmmm ♥ Jeg spiste det flere ganger i uken før men klarte (heldigvis?) å dra ned på det, men nå har jeg fått helt hekta igjen. Ikke bra! Så nå blir det kosing med verdens beste komiserie King of Queens, og verdens beste snacks! 

Tenkte foresten jeg skulle bleke tennene mine snart, skal gå rundt å blende folk med smilet mitt har jeg planlagt… Så om noen har prøvd en bra hjemmetannblekning dere kan anbefale, eventuelt en bra klinikk som gjør det i enten Harstad eller Oslo så tips i vei! Det setter jeg utrolig stor pris på  Tips meg gjerne om de som ikke er så bra også, slik at jeg unngår å skade tennene mine så mye! 


Et stooort glass melk ved siden av er et MUST!


Ser ikke sååå delikat ut, men det er så sykt godt!



Og forresten,lille babyen min var sååå slapp og sliten i dag.. Stakkars! Hun var overhode ikke seg selv, hun måtte trekke noen tenner også. Var noen av dere som lurte på hvorfor hun måtte i narkose for å klippe klørne, det var fordi hun har helt angst for det og blir helt gal hver gang vi prøver. Men det går bra med henne nå heldigvis! ♥


80 kommentarer

Siste innlegg