Giveaway!

Ahh folkens, gjett hva jeg har vært så dum å gjøre etter så lang tid.. sett musikkvideoene til One direction! Og det er jo ikke til å unngå å bli litt småforelsket, så her sitter jeg nå med sommerfugler i magen og ansiktet presset inn mot pcskjermen. Trodde jeg var ferdig med kjendisforelskelser, men ser ut til at det aldri går helt over!

ÅÅÅH!! Denne er min favoritt ♥ Hadde virkelig vært en drøm å møte de en gang, krysser fingrene! 

Uansett, siden dere har vært så snille lesere i det siste tenkte jeg å ha en liten giveaway! Dere vet skoene jeg har på meg i headeren? Jeg har bestilt meg et par som er nesten helt like bare i en størrelse mindre, ettersom de jeg har nå er litt for store for mine miniatyrben..  Så derfor tenker jeg å gi bort de jeg har fra før av! De er i størrelse 36 og ser helt ubrukte ut(nesten), har vel brukt de 5-6 ganger men det vises ikke på skoene. Så om du er interessert og vil ha skoene, bare legg igjen en kommentar så trekker jeg ut en tilfeldig som får de i posten ♥ 

De er hele 15 cm, og litt ubehagelig å gå med.. Men skal man være fin må man lide litt, er det ikke slik?




1233 kommentarer

Siste innlegg