tonight!

Hei! Snart kommer det noen jenter hit til Ida, vi skal ha en ” all girls night”! Kommer til å bli gøy å bli kjent med flere jenter her fra Narvik, de jeg møtte i går var jo kjempehyggelige så satser på at jeg er like heldig i dag! Er så gøy å reise rundt å møte nye folk synes jeg, spessielt når man bare møter hyggelige folk som jeg gjør ♥ Gøy med stort nettverk eller hva man nå skal kalle det! 

Var så heldig å få låne kjole hos Ida ettersom jeg ikke hadde tatt med meg noe hjemmefra.. Har lite strøm på kameraet men skal prøve å få tatt så mange bilder som mulig i kveld slik at jeg har noe å vise dere i morgen tiiiiidlig før jeg drar på bussen hjem igjen!

Vi snakkes i morgen! ♥

Måtte stresse litt med kameraet pga lite strøm, så dette var alt jeg rakk.. 



110 kommentarer

Siste innlegg