dag 1

Hei! Jeg og Ida våknet akkurat, har laget oss rundstykker og skal snart gjøre oss klar for en laaaang dag. Først skal vi på cafe med en venninne av Ida, så skal vi se håndballkamp og blir sikkert der en stund, og etter alt DET kommer vi hjem og skal spise middag.

Skulle egentlig oppdatere bloggen i går men fikk problemer med internett, men som et plaster kjører jeg i gang en konkurranse senere i kveld – hint; Avicii ♥

Her kommer litt bilder av turen min hit! Da jeg dro fra Harstad var det utrolig nydelig vær ute, fikk desverre ikke til å ta et sååå bra bilde av det..

Og på bussen var det samme rutine som alltid.. Musikk, ipad og godteri!

Så kom jeg endelig fram til Ida , hun hadde handlet inn masse godt til oss! 

Så dro vi til en venninne av Ida for å spise taco og bare snakke. Kom noen andre dit også etterhvert, det var veldig koselig! ♥ Og Ida bruker ketchup på taco……… sick 

68 kommentarer

Siste innlegg