hit og dit

Nå er jeg pakket og klar for en helg hos Ida i Narvik! Når vi kommer fram skal vi lage taco, snakke og bare slappe av, om hun har gjort som hun fikk beskjed om venter nok en jentefilm også! Gleder meg, trenger så utrolig mye å komme bort å snakke med noen som vet mye av det jeg går igjennom.

Og så har jeg fått med meg at en del gossipbloggere har begynt å skrive hit og dit om at jeg har kjæreste, og da spør jo naturligvis dere meg om det her.. Vi får si det sånn; Nei, jeg har ikke kjæreste og alt slikt vil jeg helst holde utenfor bloggen, det kan gå så utrolig galt om ikke.. Er det okei? ♥

Well well, nå drar jeg til bussen! Drar litt tidligere ettersom jeg absolutt MÅ kjøpe meg masse godteri først, haha. Amanda gjesteblogger senere i dag!

Nå mangler bare sminke, pc, ipad, mobillader, dusjting, pengebok og kamera.. 

Mitt sløve reiseoutfit! Og haha jeg skal fjerne hårstrikken fra genseren, var bare slik at jeg ikke mistet det fram til jeg skal sette opp håret på bussen! 



Denne herlige sangen kommer jeg til å ha i ørene hele turen, ahh! 


55 kommentarer

Siste innlegg