olsenbanden AGAIN!

Har akkurat spist grøt og sett på enda litt til olsenbanden jr! Har jo fått helt hekta, haha. Når jeg var ferdig med begge filmene så jeg alt ekstramaterialet også, er det mulig! Skal nok gå å legge meg nå!  Må bare grave fram sengen min som nesten har blitt bortgjemt av alt rotet på rommet… I løpet av en dag klarer jeg alltid å kaste alt av klær, poser og sminke opp i sengen så når jeg skal legge meg igjen må det i gang med en liten ryddeprosess..

Haha dette er jo BEST! Har sunget på den heleee dagen. 

Haha det eneste jeg kan lage, ommentrent… 

Og de 3 små minuttene jeg måtte vente på at det ble klart fikk jeg ikke fred fra denne lille skapningen altså…

Nam!!!!!!!

55 kommentarer
    1. Hah du e ikkje den einaste som berre hive kle oppi senga di, så du må rydde når du skal legge dej ville bare ønske deg godbedring å digger bloggen du er pen kul å skriver om interesange ting ser ikkje berre på ¨bilde leser hver dag you go girl <3<3

    2. jeg husker jeg så filmene som liten, må vell se de igjen, kos deg! er fast leser på bloggen din! forever <3

    3. Haha, godt å se at det er fler som blir hektet på sånne filmer 😉 Har a hatt en sånn Olsenbanden jr. periode jeg og, og det skulle ikke forundre meg om den kommer tilbake en dag :p Ha en fin kveld, frøken 🙂

    4. Jeg blir litt bekymret når ungdommer ser på det å varme opp grøt i microen som å lage mat. Det er det absolutt ikke. Om 50år så er det vell ingen som kan å lage et eneste måltid fra bunnen av. Dette gjelder absolutt ikke bare deg, bare slo meg når du skrev det.

    5. Du er så sykt pen! Søte øyne og nydelig hår.
      Jeg husker første gangen jeg var innom bloggen din så var det første jeg tenkte “å herre, for en bimbo”. Men etter å ha lest bloggen din en stund så har jeg fått veldig stor respekt for deg! Det at du klarer å stå i mot alle de stygge kommentarene er en ting, men du virker som en utrolig koselig og oppegående jente.
      Det er ikke meningen å virke skikkelig stalker nå. haha, ville bare si stå på videre med bloggen din 🙂 du er super!
      Og det med at mange krittiserer bildene dine hele tiden gjør meg så irritert. Du blotter jo ingenting, så hva er så farlig?! Du har en fin kropp og så klart skal man ikke høre på janteloven! Man bør skryte av det man har og være stolt av det!
      Klem fra Cecilie – OmaL

    6. Jeg digger bloggen din jeg er innom 10 ganger om dagen ! den er serr best ! og den herlige hunden din 😀 men jeg å si at du er driiiit pen !!! 🙂

    7. Hei Sophie Elise!
      Jeg elsker bloggen din og leser den MINST en gang hver dag! Men det er en ting jeg lurer på; kan du endre skrift på overskriftene dine? Det kan noen ganger være litt vanskelig å forstå hva det står.
      Uansett så ville jeg bare si at jeg synes virkelig synd på deg når jeg ser alle de stygge kommentarene! Det fortjener du ikke!
      ILU <3
      Klem Sanna

    8. Hei! Jeg leser bloggen din daglig, men har ikke kommentert før. Men nå syntes jeg du fortjente det!
      Må virkelig si at jeg beundrer deg. Det at du er helt deg selv.
      Du skriver som du vil, legger ut de bildene du vil! Fortsett slik! Ikke la de stygge kommentarene knekke deg. Du er topp sophie! Mange varme klemmer fra meg 🙂

    9. Hei!
      Du er en kjempe søt jente, og jeg elsker måten du blogger på. Du skriver faktisk om ditt eget liv, er ærlig og helt deg selv virker det som. Ikke la andre rakke ned på deg med stygt språkbruk. Det er deres eget valg og kommentere, så det bruker i det minste tid på deg !
      Syntes også det er koselig at du inkluderer oss lesere så godt hver gang du blogger, det er sikkert derfor du får så mye kommentarer også, fordi vi føler oss verdsatt 🙂
      Masse lykke til videre , stay real 😉

    10. Ro nå ned alle puppekommentarer. Hun gjør hva hun vil. Sophie har et utseendet som kan minne litt om fjortiser, men hun er perfekt på sin måte!
      å Til deg sophie: Etter at jeg faktisk begynte å lese bloggen din, har jeg fått mer sans for deg. Du virker så saklig og snill! stå på videre med bloggingen, du er super!

    11. Hei søte ting=)
      Kom førr første gang “over deg” på fb, da d va nån som hadde posta en youtube video av deg.(der du står i en kjole, sei du ska bi drita,få all oppm osv) JA. Etter d bynne eg å se på flere videoblogga, å fant ut at du ikkje va så ulur som “du sku ha d t”;) Bynte å lese bloggen din førr 4-5 daga sia, å eg like d=) Skjønne (fra dine innlegg) at du får ganske mye drit slengt mot deg, så, eg ville no bære sei (uten å ha mest en eneste kommentar,men d bi eg vel å bynne me ettekvært) at du verke som ei smart&jordnær jenta, du e kjempesøt(så sluttopp me kompleksa!), du e flink å synge, -åsså e du interessant=)
      Bi å fortsette å lese bloggen din=)
      -Charlotte, 25(!)

    12. Rart foreldrene dine lar deg legge ut bilder på nett. Hadde du bare klart å legge ut vanlige bilder som de fleste så hadde det vært flott! Det kommer vel med åra! 😀

    13. Du er så pen! Men kan du lage et innlegg om hvordan du behandlet/behandler piercingen din i tungen? Jeg har tatt for to dager side- Renser selvfølgelig etter hvert måltid og spiser bare yougurt og litt babymat.. Hva spiste du? Er du fortsatt opphovnet? Hvor lenge var du opphovnet? Når kan du skifte stang? :))

    14. Herregud, flashback! Husker jeg så på Olsenbanden Jr. heele tiden når jeg var mindre. Husker også at jeg var såå forelsket i han i midten, og såå sjalu på “Valborg”.. Herrefred altså.

    15. Vi skal ha det skuespillet på skolen nå.. cx 9. Trinn har skuespill hvert år, og nå er det vår tur. Da ble det den 😛

    16. om du er heelt hekta på olsenbanden jr. så anbefaler jeg dubbene som ligger på youtube. De heter Olsenbanden rocker fett! de er rett og slett GENIALE! jeg og venninnen min er helt hekta på de, og ler hver eneste gang vi snakker om det! du må se alle ?episodene? 🙂

    17. Haha nå døde jeg litt, sitter på skolen og leser bloggen din for det er liksom en rutine på skolen men nå var det en stund siden! Men søstra mi er med i den olsenbanden du har på bildet, ikke mye da en liten gjesterolle, men jeg trooor bestefar også er med faktisk, husker den ikke helt selv om jeg egentlig har sett den sikkert 100000 ganger i løpet av årene!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg