rydder i sminken…

HOTMAILEN MIN ER HACKA, faen i HELVETTE JEG BLIR SÅ SUR!!!!! Hva skal jeg gjøre for å få tilgang til den igjen!? ALT AV SPONSORAVTALER, VIKTIGE TING ER PÅ DEN! POKKER, DETTE SKAL ANMELDES, GLED DERE TIL EN SAFTIG BOT! 

Nå har jeg tatt tak og begynt å rydde opp i sminken og diverse produkter jeg har. Føler meg ganske stolt, haha :) Er så unødvendig å ha masse sminke slengende rundt som jeg har hatt i flere år, det går jo ut på dato.. Har ikke kastet noe siden jeg begynte å få sminke, som var i…. 6klassen!? Haha! Det er ille..

Dette fant jeg i en sminkemappe på rommet, og alt skal bort! Gruer meg til å gå ned på badet for å rydde sminke der.. Er nemlig der alt fra emoperioden gjemmer seg, haha! Eyeliner all the way. 

Og her har dere den eneste sminken jeg har valgt å beholde! Så fra nå av har jeg ingenting mer sminke enn dette, og det føles litt bra. Trenger jo ikke sååå mye!

Alt fikk plass i den fine, nye lile sminkemappa mi som jeg fikk i julegave, woho!

 

Og siden vi snakker om emoperioden.. Det i midten/nederst er meg, i syvendeklasse.. SICK! 

Haha skulle ta bilder og “casually” vise fram sminkemappa, dere kan jo se hvordan det går.. Ser ut som løvenes konge ” i en sirkel av liv”…


Foresten.. I helgen skal jeg dra bort igjen til en venninne som bor i en annen by, gleder meg veldig! Kommer ikke til å bli noe problem med oppdatering ettersom hun har en blogg selv, så hun forstår nok hihi! Noen som klarer å gjette hvor jeg skal? :)

 Etter det kan jeg nesten love dere jeg ikke blir å dra bort på en stund, gleder meg til å være hjemme mye med familien framover.. Har bare trengt å være så mye som mulig borte fra Harstad, denne byen gjør meg deprimert enkelte ganger. Finnes så mange mobbere! 

136 kommentarer
    1. JEG BARE LIRER PÅ OM DU KAN FÅ DEG BLOGLOVIN? Da kan jeg, og mange andre følge bliggen din myye enklere 🙂
      Elsker bloggen din! Du virker så sterk (mentalt) 🙂 sikkert fysisk også ja! Hehe

    2. haha herregud du var annerledes som emo! kan du legge ut flere bilder fra den? var artig og se:D
      forresten elsker bloggen din og jeg vet at du skal til hun andre bloggerjenta med lyst hår, så på facebook.. husker ikke hva hun het men tror det var noe med Ida-Martine ellerno:)<3 kos dere da ihvertfall og lag videoblogg ilag om dere får tid, hadde vært artig!

    3. Nydelig du er! Perfekt kropp !
      Deilig å bli kvitt litt sminke tenker jeg! Må nok rydde i sminken snart jeg å Cx
      Kos deg videre i kveld<3

    4. Det må jo gjøres det og! Hvor kjøper du den mascaraen? Har hørt at den er veldig bare, men aner ikke hvor man kjøper den 🙂

    5. Hei
      Den gull mascaraen på det første bildet har jeg
      Jeg elsker bloggen din det er den beste jeg har lest
      Voe/Emilie sin er også veldig bra
      Du må aldri slutte å blogge du er sååå god
      Klem fra Benedikte Sofie 🙂 ♥

    6. Herreguud du kan ikke kaste all den sminken, bdb øyenbrynspenn? Har tenkt å bestille sånn jo, de er drit dyre ..
      Må være deilig å leve liket i luksus 🙂

    7. kan du være så snill å si hvor du kjøper extensionsene dine+ hvilken farge de er? jeg vet du er sponset av butterfly, men jeg finner ikke den fargen du har på hjemmesiden deres.. har spurt om det flere ganger før, men du svarer aldriiii

    8. æsj håpa før din skyld ikke du skall tell ho dær Ida. Ho stjæl trust me… pass på tengan dine frøken.. å drekkæ de

    9. utrolig kul blogg du har. du er den eneste brae bloggeren som ikke er “overdriva berte”. du er liksom sånn akkuratt som du skal være. du prøver ikke å være noen andre en deg sjøl og du hever deg over den dritten du får. DET liker jeg!
      du har sikkert supermye og gjøre, men jeg setter enormt stor pris på om du besøker bloggen min : http://www.annawhatia.blogg.no

    10. okei, først, så må jeg si at du har blitt en jæ**** flink blogger i det siste. du skriver så mange utrolige bra innlegg, som virkelig får meg til å tenke. og, er sikkert heller ingen som bryr seg om hverdagsinleggene dine, men jeg elsker de! også har du jo så utrolig mange pene venner! liker også at du skriver svar på en kommentar på bloggen, når den ble som de forrige, foreksempel 😉 og stå på sophie, du er ikke feit eller stygg , som du trodde for noen idioter skriver at du er det, de er bare sjalue drittunger.(sry) du har den perferkte kroppen, og ikke minst DET utseende! missunner deg til 10000! og, forresten, så eelsker jeg vidioblogger med vennene dine, de er jo så kule;P og kunne du ikke hadd sånn videodagbok, der du filmer mange deler av dagen din. hehe, og sånn ” axels hjørne” som axelgb har, syntes det hadde vært drittkult om du hadde det! 😀 hehe. SÅ sophie , stå på, drit i alle stygge kommentarer, og du har blitt en mye flinker blogger i det siste synes jeg! elsker deg! ;D <3

    11. elsker bloggen din! har du noe spesiell sminke å anbefale? du ser alltid så perfekt ut i huden (og det kan godt hende at du er det) – men har du noen tips?:)

    12. Du vet at det å spore hvem som har “hacket” eposten din er ulovlig og gjøres kun ved ekstreme tilfeller som f.eks. drapstrusler og når det står på beløper som er over 500.00 (omtrent).
      Sporing av IP-adressen til den som hacket hotmail kontoen din er så godt som umulig desverre da det involverer at hotmail først må gi fra seg IP-adressen fra sin database, og deretter må politiet spørre ISP’en(Internet Service Provider) om hvem som eier dette, noe som skal veldig mye til.

    13. Herre at noen gjør sånt?! Hjerne- hørt om det??
      Jeg ryddet også i sminken min i dag, haha. Har noe sv det samme som deg 🙂 tror du skal til Narvik eller er det feil? Nei jeg aner ikke.. Ha en fin tur i alle fall 😉

    14. Skal du til Fredrikstad? Hvis jeg ikke husker helt feil nevnte du at du skulle til Fredrikstad en gang!? Jeg bor i Fredrikstad 😀 Sinnsykt fett då

    15. du kan ikke kaste barry m og zoya neglelakkene :O og ikke i.d pudderet og kosten!?!??! du er gal jente!!!!!

    16. Hei:-) jeg tenkte først å prøve kontakte deg over mail men så leste jeg hva som hadde skjedd. Jeg venter i posten tan in å can, men har alltid blitt skjollete etter jeg har sparyed på selvbruning… så d jeg lurte på var om du kunne Ha skrevet et inlegg om hvordan du gjør d, siden du ser ikke skjollete ut i det hele tatt. Du har d så fint å gjevnt:-)Takk på forhånd viss du hadde giddet, hadde hjulpet mye !!

    17. du er så herlig sophie!!<3 skjønner ikke hvorfor folk kommenterer stygge ting heeele tiden, de tenker bare på utseende, hvordan man fester osv.. de tenker ikke på hvordan du er som person, og etter jeg har sett videobloggene dine, så syns jeg du har veldig sterke og brae meninger, og det virker som om du har kjempebra selvtillit 😀 Stå på Sophie, ikke la deg påvirkes av anonyme drittsekker på nett!!

    18. Hei Sophie! Ville egentlig bare si at jeg syns du er tøff som holder motet oppe selv om du får stygge komentarer. Det er bra jobba. De mobber/kritiserer andre for å føle seg bedre, men sannheten er jo at de faktisk er verre en andre folk! Så til dere drittunger som kritiserer og TERRORISERER, get a life. Vist Sophie er så forferdelig hvorfor i helvette gidder dere å lese bloggen hennes da? Tragiiiskt.. Du gjør en bra jobb Sopihe! Ikke la disse drittungene ødlegge for deg! 🙂

    19. Skal du til kusina di? 🙂
      Det med hotmailen, aner ikke hva man kan gjøre.. Regner med de skiftet passord? Kan du skrive “glemt passord” og svare på et sikkerhetsspørsmål, kanskje? Alternativt, lag en ny email og send til sponsorene dine med en gang hva som har skjedd. Håper det ordner seg, skikkelig ekkelt å føle noen kan se en stor del av livet ditt!

    20. Hei, huff. Håper at du finner ut med emailen din. Å jeg har et spørsmål til deg siden du sa at du skulle begynne svare på spørsmål på bloggen enten en gan i uken eller hva det var du skrev 🙂 HÅPER DU SER DETTE Å AT DU SVARER PÅ DET? FOR DET ER VIKTIG FOR MEG Å SIKKER FLERE SOM ER USIKKRE PÅ DET.:-)
      Spørsmål: jeg vi så gjærne sende deg en mail, men jeg er litt usikker på det. Blir du å vise det på bloggen eller sidet til noen eller legge det ut på bloggen?
      Elsker deg du er mitt største forbilde, du er så pen<3 du har hjulpet meg med en del vanskelie ting i livet<3 Du er en utrolig god person. Forde om at jeg aldri har møtt deg så betyr du så utrolig mye for meg<3
      HÅPER DU SER DETTE Å KAN SVARE PÅ SPØRSMÅLET 🙂

    21. Aww! Kan du ikke legge ut mange fler bilder fra emotiden? Dette hørtes sikkert sarkastisk ut, men det er ikke det! Jeg hadde min periode i 8-10 og synes det er gøy og se tilbake på bilder, selv om jeg blir litt flau! Men hadde vært kejmpekult om du hadde lagt ut flere av bilder fra den perioden. Synes det var skikkelig søtt! ^^

    22. helt latterlig når folk har så lite å gjøre at di hacke hotmailn eller andre ting.. Lillesøstra mi sin hotmail ble hacka en gang så gikk inn på “har du ikke tilgang på kontoen din?” Du vet når du lage ny hotmail så kommer det alltid opp at du må skrive inn en anna hotmail add i tilfelle du glem passorde eller nå.. Vist du huske den kan du få passorde tilsendt til den hotmailn åsså går du inn på din å endre passorde til tall og bokstava (eks: sophy757Elise98) Bare et eksempel da.. men det jor æ på hennes å ho har ikke blitt hacka sia 🙂 Lykke til:)

    23. Du skal til Ida-Martine i Narvik! 🙂 Er hennes gamle nabo, så når du ser det røde huset rett ved siden av/over henne med den syyykt lange trappen så var det der jeg bodde! Hun og Heidi lånte trampolinen min et par ganger 😉 Hils henne fra meg, og legg gjerne inn et godt ord for meg i konkurransen hun har gående! 🙂
      Gikk gjennom sminken min nå i høst, og hadde samme “problemet” som deg. Hadde sminke fra den gang jeg først begynte. Ga noe bort til søskenbarnet mitt, men det meste måtte kastes for det var så mange år gammelt!
      Ha det fint i Narvik i helga, og rop ut hvis dere drar til Ballangen! 😉

    24. Du tror vell virkelig ikke at politiet bryr seg om at den møkkete hotmailen din er hacket? Hvis du tror det så tror jeg du har litt feil virklighetsoppfattning! Kommer ikke til å løfte en finger for å finne ut hvem/hvilke som har gjort det, å takk gud for det hvis man skulle brukt tid og ressurser på slikt tull så hadde det ikke blitt løst mange forbrytelser som faktisk betyr noe i Norge!
      Nei du S-E, du får nok bite i det sure eplet å innse at du ikke får noen særbehandling pga at du har en teit blogg!! Nobody cares!!!

    25. haawt? 🙂
      Uansett, du kjørte emo med stil! i alle fall..
      Du er nydelig nydelig nyyyydelig<3 føler jeg skriver det i hver enste kommentar, men jeg syns du er så ufattelig pen..

    26. du skal til Ida?? Hun stjeler helt sick mye, du bør seriøst passe på tingene hennes eller låse dem inn en eller anen plass. Vær oppmerksom!!!!

    27. Så sykt unødvendig å hacke hotmailen din! Folk har virkelig ikke et liv. Hvorfor skal man holde på sånn? Har man ikke noe bedre å ta seg til enn å ødelegge for andre? Det er så sykt tragiskt. Det er rett og slett bare latterlig!
      Jeg ser folk over har kommentert at de syns det er bra at hotmailen din ble hacka, fordi det er ingen som bryr seg. Hva faen? Det er absolutt INGEN som fortjener at deres private mailer, blogger osv. skal bi hacket. Til dere som har kommentert at hun fortjener det: tenk om det var DERES mail som var hacket? Tenk om en person kunne sitte å lese alt dere hadde skrevet til folk og alt dere hadde fått mailer om. Jeg tror neppe dere hadde syns det var så morsomt. Serriøst, det er så latterlig tåpelig av dere å si sånn. Skaff dere et liv istedenfor å sitte å dra andre ned.

    28. Hei, Sophie! Har fulgt bloggen din veldig lenge, er innom hver dag. Av og til leser jeg gjennom noen av kommentarene du får tilbake her på bloggen. Det er jo ganske trist i og med at absolutt alle som ligger på topplisten får stygge tilbakemeldinger. Men du kan jo se positivt på at du får flere tilbakemeldinger som er positive enn negative 🙂 Jeg synes du skal gjøre ditt beste på å overse de negative, og heller tenke på de positive, og hvor mange som ser opp til deg 😉 Sååå.. istede for å svare på de negative meldingene du får på bloggen din, kan du jo heller, kopiere noen av de positvie du får, og kommenter dem 🙂 Og hev deg over de som kaller deg “dum, stygg, tynn, fake” osv. Om du lar vær å ta opp de negative tilbakemeldingene på bloggen din viser det at du er voksen nok til å ikke bry deg. Det er jo sikkert veldig vannskelig, men du kan jo prøve.
      Om jeg hadde fått så mye negativ kritikk, hadde nok jeg også blitt såret. Men alle er jo forskjellige. Stå på 🙂
      Synes du er kjempe pen, både med og uten sminke. Selv om du bruker selvbrunning, extension, løs negler osv.. har jo ikke det noe med hvilken person du er! Det har jo med selvtilitten til seg selv, man føler seg jo bedre når man ordner seg, heelt klart. Det er jo ingen som skal bestemme hvor mye sminke du skal bruke. JEG synes du skal bruke så mye sminke du bare vil, og gi faen i alle andre, så lenge du har det bra og føler deg bra! 🙂 Det er da man ser best ut!
      Btw, tror de som kritiserer puppene dine er sjuuukt sjalu!

    29. Unødvenig å hacke andre sine private nettområder…. Syns folk har lite å gjøre! Men rett som du gjør, anmeld det, så får dem leve med en saftig bot 😉

    30. Hei 🙂 Leser blogge din hver dag. kjempe kjekt og lese det du skriver og se bilder du legger ut. men jeg lurte på om du kunne svare på en ting jeg har lurt på en god stund. du er ganske brun, hvordan får du det til ? jeg vet du både tar sol og bruker selvbruning. Men trodde ikke det gikk an å gjør begge deler, for trodde ikke sol gikk gjennom selvbruningen i solarium? jeg tar selv solarium, og blir brun, men langt ifra den fargen du får! HÅPEER du kan svare på dette, hadde satt stor pris på det 🙂 har lyst å bli bruuun nå!

    31. så mye sminke! Vel, jeg har bare en maskara jeg, og jeg skal liksom være 17 år… lol
      Kan du ikke legge ut flere bilder fra ”emoperioden”? Er så gøy å se gamle bilder av folk, hvertfall om de har forandret seg sykt 😀

    32. Deilig å få en skikkelig opprydding i sminken, vurderer å gjøre det samme snart =) Har blitt for brun for alt av ansiktssminke, så det trengs..! 🙂
      Klem fra Lizbeth Osnes – Behind the scenes.. Der du aldri riktig vet hva du får – bortsett fra mange daglige innlegg. Bloggen handler om min glade hverdag med mote, skjønnhet, fest, shopping, vennskap, tanker, meninger, kjærlighet, bloggtips, bokomtaler, tips i livet generelt – og den psykiske lidelsen Anorexia Nervosa. Min blogg er min terapi, min hobby og min lidenskap. Lizbethosnes.com

    33. Heisann!:) Ser du skriver at du leser igjennom alle kommentarene dine, og håper at du ser denne.
      Det er veldig mange som ser opp til seg, Sophie. Det er mange som blir sterkere av å lese de kloke ordene som du skriver på bloggen din. Noen vil kanskje kalle deg en hore som alle vil pule, og ingen vil ha en intelligent samtale med etterpå, men da burde de lese bloggen din! Du er råsexy, og du har så mye bra oppe i hode ditt. Du driver ting som får mange til å virkelig gå inn i seg selv og tenke. Du er ikke bare en rosablogger uten hjerne. At TCMN har førsteplassen med alle sine dårlige oppdateringer og fjortissinnlegg, det kan jeg ikke skjønne. Er det noen som fortjener 1.plassen så er det virkelig deg. Du gir så mye av deg selv, og du lyver ikke om de feilene du gjør. Du er 17 år, det er meningen at du skal gjøre feil, og lære av dem. Det er sånn du blir voksen, det. Jeg vil iallefall si at du fortjener så mye bedre enn att dritten du får. Jeg blir faktisk veldig inspirert av deg. Tenk på det neste gang du får en klump i halsen av en stygg kommentar,- du inspirerer så mange med motet ditt! Du er rett og slett en ordentlig tøff jente! 😀
      Det er det også andre som synes! Jeg fant ei jenta fra Hamar som hadde skrevet et innlegg om deg. Synes at du skal trykke på linken jeg legger ved, kanskje det vil gi en liten opptur i hverdagen din! 🙂
      http://vitameum.blogg.no/1327522056_sophie_elise.html#comment
      Stå på!!

    34. Kan du vise flere bilder fra Emoperioden din helt sykt å se på hvor mye du har forandret deg!
      Og når skal du ha neste konkuranse, har du tengt på det enda? hvilken farge har du på extensionsene dine? Har du noen ting du har blitt sponset som bare ligger der f.eks.?
      BTW Elsker bloggen din! <3 har du noen blogg tips ? jeg har selv prøvd å lage blogg men mislyktes alle gangene. :/ vuderer å gjøre et nytt forsøk. hva syntes du?

    35. kan du fortelle litt om emo-periden din? og alle de andre? du er ei sjuuukt sterk jente som står for sine egne meniger og du er ikke redd for å si dem! det er bra! be strong, girl!

    36. du er såå pen sophie<3
      jeg bare lurer på en ting: hvorfor har du playboy på rommet ditt??
      bare lurer assa

    37. heldig søppelkassen som får de fiine neglelakkene=)
      … har selv opplevd å bli hakket…suger, men jeg hadde ikke noe viktig på den da. Håper det ordner seg med din=)

    38. Bra at du kaster den gamle sminken, ikke bra å ha liggende sammen med ny sminke da bakteriene smitter over 🙂 Husk å vær flink med vasking av svamper og sminkekoster 🙂 klem

    39. du kan ikke kaste all den sminken! kan du ikke heller ha en konkuranse der vinneren kan få alt du skal kaste som er brukelig?

    40. Ååh, jeg vil ha sminken :(( Selv om jeg har alt for mye, ehe (a)
      Men er det sant at du har blitt voldtatt og tatt abort? 🙁 Lest det flere plasser og lurer på om det er sant liksom.. D: Uansett, elsker bloggen din!<3 stå på ^^
      ps: du kunne jo lagd en midlertidig email.. men det har du sikkert tenkt på allerede
      klemz PinkCheetah

    41. Hvis du skal kaste de neglelakkene, kan du godt gi de til meg 😀 hehehehe..
      Haha, litt av en forskjell. Emo har jeg og gjort, men ikke nå mer da.

    42. Kan du legge ut flere bilde fra emo-tiden din? Og kanskje fortelle litt om den? Da hadde jeg blitt glad 🙂

    43. Hei! 🙂
      Kan du ta en video av rommet ditt no og legge det ut på bloggen?
      trenger nemlig noen tips og det ser ut som du har et fint rom 😀
      Og det var gøy å se et bilde av emo perioden din, hadde vert fint om du kunne legget ut flere bider av den, var artig å se på kor mye du har forandret deg! 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg