svar på comment

Oj! Plutselig var hele dagen over. Har ryddet litt på rommet og så har jeg sett på film resten av kvelden. Så først på the house bunny og så ble det finding nemo! :) (Ja dere har rett, jeg ser mye barnefilmer..)

Nå skal jeg legge meg i sengen og snakke i telefonen med min fine 
Høres i morgen, god natt .

Mens jeg var i gang med ryddingen, ser dere posen på sengen? Det var søppel, og med søppel mener jeg godteri og potetgullposer. Konkluderte med at jeg spiser ALT for mye godteri. 


Hyllene hvor alt av sminke og produkter er plassert fylles snart helt opp.. Jeg kjøper mye dritt for å si det sånn, mye jeg aldri engang har testet! Fant mange kremer og ansiktsskrubber (for å nevne noe) jeg skal gi bort til venninner!:-)


Og nå skal jeg svare på en kommentar jeg fikk! Vil dere at jeg skal gjøre dette oftere? 

Kommentaren:

Jeg leser bloggen din hver dag, men nå må jeg si at du begynner å bli tragisk. Fotoshootbildene din oser “jeg er billig, kom å ta på de fake puppene mine.” Og var det ikke du som sa du ikke skulle til Tromsø for å feste, og det eneste vi ser på bloggen din er fyll og faenskap? Var vel du og Anne-Sofie som gjorde at det ble så mye drama og shit på den festen også, som du skrev om. Og hva er greia med at du drar rundt halve norge, bare for å feste og pule med folk? Du er tragisk, Sophie. Ta å voks opp litt, du oppfører deg som en liten drittunge

Svar fra meg:

Hei Julie, og takk for at du leser bloggen først og fremst!

Angående shooten, så forstår jeg ikke problemet. Viste kløft på et bilde, og å vise kløft = billig? Skjønner ikke?

Jo jeg sa jeg ikke skulle til Tromsø for å feste, det stemmer bra. Men planer endrer seg, og vi dro aldri dit med tanken « nå skal vi drikke oss drita». Men vi drakk litt ettersom det faktisk var FEST der vi bodde, det er noe ikke vi bestemmer og skal liksom vi begynne å nekte de som faktisk bor der å gjøre noe, og skal vi sitte i hjørnet som noen sure drittkjerringer? Og jeg personlig opplevde ikke noe drama, hva tcmn ? som jeg nesten ikke var sammen med på festen ? velger å skrive er utenfor min kontroll, andre jenter som var der sto å ropte stygge ting til meg og Anne-Sofie og Amanda men vi sa ingenting stygt tilbake, men kan innrømmes at vi ble veldig sjokkerte ettersom jeg aldri har opplevd noe slikt før.

Nei, jeg drar ikke rundt halve norge for å feste og pule med folk. Dere har ingenting med det å gjøre, men alle gangene jeg har vært noen steder (bardu, bodø , tromsø) har jeg vært med samme gutt. Now you know! J


178 kommentarer
    1. så herlig! ELSKER at du alltid står for det du sier og gjør. du står nå frem foran oss og viser hvordan ting skal gjøres, et stort forbilde som jeg kan være stolt av å se opp til! stå på videre på blogge, leser hver eneste dag 🙂 thank u, sweetie <3

    2. Du har pupper, haters gonna hate! Du er en fantastisk pen jente og min absolutt favorittblogger, utseende og hjernet, ikke ofte man finner det på topplista, Stå på!

    3. Du må fortelle oss om gutten din når du er klar for det, er glad du har funnet en ny, det fortjener du 🙂 Og seriøst, de folka som skriver dette og roper stygge ting til deg: DRIT I DEM. Faens barnslige drittunger. Jeg har ikke ord får hvor ondskapsfulle og fæle mennesker kan være. Vi lever i en syk verden der ingen eier noen grenser eller hemninger. Hev deg over alt, og husk at du er så mye bedre enn alle de tilsammen 🙂 You go girl!

    4. Ja, jeg synes at du skal fortsette å svare på noen kommentarer. Du må få lov til å forsvare deg du også 🙂 og uansett om du hadde valgt å dra rundt i halve norge for å feste og pule, så er vel det ditt valg. folk trenger ikke bry seg.

    5. Det er rart hvordan MANGE ungdommer/gamle mener at du skal oppføre deg som en liten skolejente fra 1800 tallet. De fleste som komenterer at du puler på halve norge og drikker deg drita som en alkis kan ikke helt være ærlige med seg selv avon? er det ikke mere vanlig for ungdom å drikke før de er 18 år? og gjennomsnittet på alle som debuterer er vel under 18 år det og.(for jenter) så hvorfor skjelle ut som bla Sophie når det gjelder drikking og puling?
      Kanskje du har et par nonner som lesere sophie 😛 heheh ellers stå på, du lever da et fullstendig vanlig tennåringsliv.

    6. hvorfor har du sagt på tidligere innlegg og videoblogger at du har DÅRLIG SELVTILLITT ? også legger du ut halvnakende bilder av deg selv og TRUUUR du er så deilig. du er tragisk. get a life whore, trenger ikke leke nettprostituert liksom, cause you are one!!

    7. Ikke bry deg om drittkjærringer som slenger dritt til deg! Både f2f eller over tastaturet. Med mindre det er konstruktiv kritikk.
      Du er bra, Sophie! 🙂

    8. HAHA, JEG LER! Faen så tragisk du er, Julie.
      Man er ikke billig fordi man viser kløft, da er det veldig mange billige jenter og damer her i verden. La Sophie gjøre det hun vil, leve som hun vil. Du har jo ikke noe med om hun reiser land og strand og bare fester og puler? Noe som hun sier hun ikke gjør da, ofc 🙂
      Du er herlig, Sophie!

    9. Ja, det burde du gjøre 🙂 det oppklarer ting for søke sammen, og det er jo fint 🙂 digger deg og bloggen din :)))

    10. Digger deg! Du fortjener ikke å få så mye dritt slengt til deg, folk er bare sjalu, så det sier mer om de enn det gjør om deg. Syns du berre skal stå på med bloggingen og drite i hva andre sjalue skapninger der ute sier:)

    11. PUPPENE HENNES ER IKKE FALSKE, MEN ER NOE SOM HETER BOMBSHELL( WONDERBRA ). SIKKERT 20% AV DAGENS JENTER MELLOM 12-30 ÅR EIER NOK EN. IKKE NOE Å LAGE NOE NUMMER UT AV!:)

    12. Fy søren jeg digger deg! Ingen trenger å kommentere n egativt bare fordi du er stolt og viser fram kroppen din, for du har en utrolig fin kropp! Og du er som en hver annen ungdom, liker å ha det gøy! Stå på sophie! Du rocker!<3

    13. Digger deg ! Stå på ! Folk sliter hvis de kommenterer slik som de gjør..haha jeg dør av stygge kommentarer

    14. Ja svar på sånne oftere, jeg må bare si at jeg leser bloggen din fast jeg og. du er ei fantastisk jente Sophie, en ting jeg savner da er jo litt dette med dyremisbruk osv, alt du opplyste om. men du er en ungdom som skal ha lov og feste, drit i sånne sutrekjerringer som ikke har det noe morro i livet! vis så mye kløft du vil ! herregud det er jo bare sexy! og en ting til ho er nok bere sjalu fordi ho ikke eier bryster sjøl! stå på sophie du er awesome! -en som har fått mye godt ut av bloggen din!<3

    15. Bra svart! Synes noe som dette er gøy å lese, ikke at du får slike tilbakemeldinger altså, men at du sier det du mener, elsker sånt! Og jeg er så enig med deg! Man må jo kunne vise det man er fornøyd med, å være billig er noe helt annet. Du virker ikke som noe player, og jeg har følgt med på bloggen din lenge nå og man ser jo at du ikke er den personen som går fra gutt til gutt. Jeg skjønner meg ikke på folk, er det noe negativt de skal kommentere kan de like godt holde det inn i seg, jeg tror ikke de ville fått slike tilbakemeldinger heller.. Men jau, noen må bare nødt å være slemme mot andre.. Stå på Sophie! Elsker bloggen din! 😀 <3

    16. Elsker når du svarer på kommentarer slik! Vil gjerne at du skal gjøre det oftere. Utrolig hva folik kan tro om andre. Jeg syns for all del det ikke er slik denne personen beskriver deg..

    17. Du har så koslig rom! 🙂
      Utrolig teit og unødvendig kommentar. Men bildene passet vel ikke helt til etter det du hadde besvart kommentaren med.
      Men stå på Sophie. Har vært fast leser i et år nå. Digger både bloggen din og deg<3

    18. Bra svart! Synes det er så utrolig teit når folk skal drive å kritisere andre folk sånn, når de ikke vet hva som er sant engang..
      Elsker bloggen din <3

    19. skjønne ikke koffer folk kan la andre bare leve livet på den måten DÆM vil?.. trur egetlig folk som kommentere sånne ting, e mer og mindre sjalu på dæ! stå på videre, og ikke la sånne kommentara gå inn på dæ, for du fortjene så mye bedre:)

    20. Bra svart! Kjempe bra blogg! Jeg syntes du skal fortsette med å svare sånn på kommentarer! Stå på! <3

    21. drit i va andre synest ! de er berre musunlig på deg,at de ikke tørr å leggee ut bilde av seg selv, du er en sterk jente ! digger deg virkelig, og de som har tenkt å si noe negativt kan dere ikke holde det inni dere ? trenger ikke å si de til den personen de gjelder.. barnslige dritunger!

    22. skuldrene dine er bak rumpa de, og det betyr at du har lita rumpe, haha ;D lol
      nei seriøst, skulle bare lage en sånn styggis kommentar som så alt for mange gjør. du er s0et soph 😀 <3

    23. Du eier!
      hahaha stoler 100% på at puppene dine er reaaal, og kommentarene om at de er fake bør du ta som et kompliment! elsker bloggen din, du er helt sykt rå! ett godt forbilde er du egentlig også, for de litt eldre girlsa :))

    24. hahaha, for ei drittkjerring. Drit i hu, du oppfører deg som nesten hver eneste en av oss mellom 14 til 18. Og di bildene fra shooten, var fantastisk nydelige!! La hun sitte å suttre inni sitt eget skall over hvor nydelig du er og over hvor bra liv du har, og se hvor langt hun kommer med det 🙂
      Og når du e klar, må du nesten fortelle oss hvem den nye gutten er! Er så spent! Og håper han gjør deg super lykkelig 🙂 Klem.

    25. unødvendig å skrive ditt til andre via nett. synest alle skal få være den de er så lenge det ikke går ut over andre!
      Du har ingen grunn til å ta til deg den komentaren for det var tydeligvis en som føler seg truet, desverre..
      Liker bloggen din 🙂

    26. Ahh, du er helt herlig Shopie Elise! DU er bare såå mye bedre en tcmn, det er hun som ligner på en plastic doll her nå!
      Men jeg har et lite spørsmål til deg, kan du være så snill og legge ut et bilde av deg UTEN extesione med det brune håret? Du er sååå pen med kort hår, ikke at du er stygg med langt, men du er så pen!
      Kan innrømme at jeg ikke likte deg i begynnelsen, men da du farget håret brunt ble du en helt annen person, du ble en voksen, nydelig dame! Digger deg!<33

    27. Ååå, du er så skjønn! Du virker som en utrolig grei jente som virkelig står på det du mener. Dette er absolutt ikke noe frekt ment, men du er et VELDIG godt eksempel på at man ikke skal dømme noen etter utseende. Folk må bare innse at du har fått de puppene du har, og hadde jeg hadde de, hadde jeg også vist de. De er jo ikke til for å dekkes. Du er rett og slett vakker, kjære deg. Vet du får en del dritt, men håper du fokusere på de som skriver så masse positivt til deg.
      Og jeg leser jo bloggen din hver dag, så jeg vet jo at du leser alle kommentarene dine, så jeg håper du kan svare på denne, for jeg har nemlig et spørsmål; du har alltid så skjønne kjoler, og jeg kunne trengt en kjole til helgen. Så jeg lurte på om du hadde en nettside du kunne anbefale for noen søte fest kjoler. Har allerede funnet skoene jeg skal ha på, og de er lilla og gull, så hadde vært fint om det var litt lilla i kjolen.
      Stå på, Sophie!

    28. Alle mener det er billig og vise kløft. Jeg synes det er helt feil, du kan ikke bestemme selv om du har kløft eller ikke, alle får det meste kløft, andre vil kanskje ikke ha det, men de blir kalt billige for det. Jeg mener, hvorfor blir vi jenter kalt billige ved å vise kløft, vi har jo pupper, det er jo naturens gang. De fleste gutter og jenter mener vi er billige, å de mener at viser vi kløft betyr det at vi sier til de : kom og pul meg!
      Er så lei av sånne oppførsler og kommentarer, synes de bare kan tenke seg om. Tenk deg de som har for store pupper, som ikke vil ha så store pupper i utgangspunktet, de blir kalt for horete osv. fordi de viser kløft, så mener de at den personen har fake boobs, selv om de er store er de mest sannsynlig ekte! Tenk dere om før dere skriver noe over nettet, og da snakker jeg til de personene som snakker dritt til andre via internett…
      Leser bloggen din hver dag Sophie, digger den. Føler med deg, ingen trenger og få slike kommentarer, det er en vond oppmerksomhet, som kanskje personer ikke forstår, men det er vondt både fysisk og psykisk. Støtter deg!

    29. Bra svart, men what..?! Holder du på med en ny gutt allerede? :b ikke at jeg bryr meg, men ble det ikke slutt med Marco for ikke så lenge siden, da?

    30. Åh, kan ikke dere drittunger snart holde kjeften deres om dere bare skal klage på jenta og kritisere henne for puppene hennes og si de er falske osv? Hva er problemet? Om Sophie har større og finere pupper enn deg, trenger du ikke si hun er billig bare fordi hun viser kløft? Kløft er fint 🙂 og man trenger ikke være hore for å vise den. Lol. Brukt hodet og tenk deg om to ganger før du sier noe. Ingenting av den dritten du sier tar hun seg nær av, og det vet du. Hva vil du oppnå liksom? Get a life bitches! Sophie, du er best! <3

    31. haha, virkelig. noen mennesker er patetiske og har ikke åpnet øynene for at topp bloggere også gjør feil. so what om du drakk deg drita på fest, var med i drama, hadde sex med en gutt osv. Det er er ikke deres problem, hvorfor skal de bry seg? Har de noe nytte av det egentlig! Jeg digger bloggen din og jeg har tenkt at du er en veldig realistisk og åpentenkt person, noe jeg liker veldig godt! Stå på og vær deg selv, drit i hva leserene dine tenker, de leser bloggen din for å få en smakebit av livet ditt, hvorfor skal de klage når de får det servert? bitches will be bitches! stå på:) go you

    32. Herregud, du e ei fantastisk sterk person! Va stolt over kroppen din, beire å vis dein fram ein å va utkledd som ei nonnæ. Du e ung, då har man rett/lov tel å va på fæst kvar jævlade hælg!

    33. Herregud, du framstiller jo deg selv som dum? Når du spør om at å vise kløft er billig. Det som ser billig ut, er jo måten du presser puppene dine opp i halsen på. Ekkelt..
      Blir sjokkert av å se en 16 år gammel jente, være så umoden. De fleste er jo over den tiden når de er rundt 14-15 år. Lykke til da, Sophie. Du kommer nok over den perioden en eller annen gang (forhåpentligvis)!

    34. SERRIØST, jeg leser bloggen din hver eneste dag, å jeg skjønner virkelig ikke hva folk vil? har dere så syk store problemer over hva hun gjør på bloggen sin??. hvorfor gidder dere og dra innom bare for å trakkasere, kløft, hår/ farge eller mage sier da ingenting om en person over nett? .. kanskje hun bare vil være seg selv og hvem vil vel ikke det. tror ikke du er så DUM, BLOND OG BITCHYY som mange vil fram til, folk som dømmer noen over en blogg, blir for dumt. du blogger supert, du sprer masse glede, du er utrolig pen, puppene dine ser bra ut, å det man er fornøyd med er ikke noe feil å vise fram. tok meg god tid her nå til og skrive dette til deg,håper du LESER det godt. å ikke la andre fucke opp for deg, samma hvor hardt det er å få denne drittn mot seg.er det de som er sjalu, og ikke klarer og vokse opp. bare gjør det du gjør og ikke la noen stoppe deg! så utrolig barsnelig oppførsel på folk har jeg virkelig aldri opplevd. Du er sterk som takler alt dette, sett dere i situasjon hennes selv da lesere? ville dere taklet det like bra. det tror jeg virkelig ikke! DERE skal vokse opp! Hun gjør bare jobben sin! kyss og klem til deg sophiie, stå på !

    35. Heisann. Først må jeg si det at jeg leser bloggen din så fort jeg ser du blogger et innlegg. Men alikevell er jeg litt enig med julie. Og jeg vil du gjerne skal svare på dette:
      Jeg mener same som julie. Du er blitt tragisk. Du legger ut halvnakende bilder av det selv, hvor du ser ned på nagen din med en caps. Viker som du liksom er så stolt over HELE kroppen din,at du liksom mååå brette opp genseren og pruke push up som bare faen? Egentlig helt enig med tcmn, det er faktisk ut som om du har på deg over 4 bh’er!
      Alle ser at puppa er fake, sophie. Der er ikke noe og holde hemlig, men dette blir for teit. Stapp inni mer silikon vist du absoulutt vil ha større pupper?
      Du kan heller ikke si du har dårlig selvtillit. Det ser alle du ikke har, fordi da hadde du ikke turt og legge ut slike bilder.
      PS: elsker navnet ditt. Sophiee^^

    36. Sophie er bare seg selv, og alle kan egentlig gjøre sånn som hun vil. Sowhat om hun jabber i vei om selvbruning,hårfarger og extentions det er bare hennes skrivemåte, og det liker hun og skrive om. Og om fest og fyll,hun er en av de bloggerne som faktisk passer litt på hva hun legger ut av bilder,skal ikke henge ut andre bloggere men det finnes jo feks TCMN som er litt mer “utadvent” om det, spesielt med banne ord og slik. Sophie er ei jente med utseende og hjerne, og det er ikke mange bloggere som er slik som det.
      Folk må bare slutte og være misunnelige, og heller tenke på seg selv. Jeg har DD pupper, men det betyr ikke at jeg går rundt og viser dette, jeg trenger ikke å vise det, jeg viser heller hvem jeg er enn å være en stuck up ass, det finnes mange der ute som har fingeren i ræva.
      Festing er en del av ungdommen, men det betyr jo ikke at man kan poste ut bilder hvor man er totalt sjitings, noe som jeg føler Sophie er flink med og skjule. Det er jo 14 åringer som leser disse bloggene, og Sophie er flink med og passe på hva hun skriver.
      Stå på Sophie :)!

    37. Det beste er da at du har venner for å snakke med, og venner som støtter deg. Du har et par stk idioter som følger bloggen din. Drit i de stygge horene som kaller DEG hore, du er bare fornøyd med deg selv,og det er låv, så bare fortsett…

    38. Sykt flaut at du kommer til Drammen snart. Håper ingen tror du faktisk er herfra. ville vært en skam§

    39. Stå på! Tcmn er veldig sjalu, det lyser på lang vei.. Trist at hun har det så vanskelig at hun må rakke ned på deg for å selv komme høyere opp.. Men har en blogg som er 100 ganger bedre enn hennes! Hvorfor er ikke du på 1 plass liksom 🙂

    40. Du burde ikke engang giddi og tatt deg tid til å svare på en så jævlig teit og usaklig kommentar. Som du ser her, så er hun jo ganske alene om å mene det hun gjør. At du skal sitte å forklare deg på den måten for hele norge, bare fordi noen par mener at du er billig, og alkiiis. Oh lord, hvor teit
      Keep you’re head high, and you’re middle finger higher girl.

    41. HærreGUUUD korr tragisk! æ må flire av enkelte folk. Det e ikke ofte æ kommentere på blogga, men nu bei æ bære irritert. Ka e greia me at folk skal hakke på de førbarska puppan dine heile tia???? Kan de kje bære aksepter at det e dine puppa å de skal slutt å vær så jævla sjalu??? å KA OM du fær rundt hele Norge? det har nu vell kje de nokka me! Å om du fær rundt å drekk å pula så e nu vell kje det nokka de skal bry sæ me? åh kjenn æ bi førbainna. Om du tar bilde av dæ sjøll dær kløfta de vises, SO WHAT? Einaste grunn t at folk skal kommentere e førr å slæng drit før de kje har innsett at ei kløft e heilt normalt å vise når vi faktisk leve i 2012! Sæll om du tar bilda æ kanskje ikkje ville tatt eller skriv ting æ kanskje ikke ville skreve Sophie, så har æ fortsatt INGEN som helst slags grunn te å hakk ned på dæ, si du e stygg før at du e brunar enn mæ, eller si du e feit før du har en bedre kropp en mæ, eller hakk på puppan dine før at de e større enn mine, før du har aldri gjort MÆ nå å da har æ ingen grunn te å si nokka stygt til dæ. Det irritere mæ at blogga(som skal være arti å koselig å læse)har blitt et slags sted dær folk møtes å slæng dritt å diskutere me kværandre.. Æ har absolutt ingenting i mot dæ Sophie, ser opp til dæ som person før at du klare å ignorere å gjøre nå arti ut av kommentaran te enkelte av de veslevoksne, sjalue læseran dine 🙂 Vess æ hadde vært dæ hadde æ flira like mye så æ gjør, før det einaste de gjør e å overbevis dæ meir å meir kor sjalu de e på dæ! så husk det, stå på Sophie! Du e forbilde, å det einaste de oppnår me å rakk ne på dæ e at du får mer sjøltillitt å mer status enn de 😉 så husk det!

    42. Vet du hva, etter dette innlegget så provoserte du meg (slik som du sikkert ønsket) at jeg slutter å lese bloggen din.. Ville bare si ifra, hvis du merker det på statestikken din

    43. Jeg ser det er sykt mange positive kommentarer, og mange negative. Jeg ville bare si at vi jenter hadde ikke vært jenter om man da ikke hadde hatt pupper, enten store eller små.

    44. må si at både du og TCMN er søte. men at du skal gå rundt og pule det har faen ikke en eneste person i verden no om, men folk trur de er så tøffe over internett og f2f og skal bry seg om livet ditt. det er jo som og være en jævla stalker. og jeg syns du er en tøff person som har klart deg igjennom den vanskelige tida. og man skjønner jo kosenkvensene ved og ha blogg og ligge på topplista;-) det ekke enkelt. og du er jo ett STORT forbilde for de fleste unge jentene. men syns ikke det er så bra at du legger ut drikke bilder via bloggen at du har unge lesere. men det velger du jo selv. og du er jo en kjempe fin jente 😉 stå på girl<3

    45. Sofie, du er tøff stå på ikke bry deg! De er sjalu på deg, kanskje de har dårlig selvtillit og de vil rakke ned på andre som de vet er populære og pene. Du er jo utroolig nydelig! Ikke ta det inn på deg, drit i dem og ta det som et komplimang fordi de er sjalue rett og slett! Stå på søta! Kräm <3

    46. sophiee, æ blei veldig imponert når æ så måten du svarte på spøsmålet. når æ så spørsmålet med det første tenkte æ at du kom til å bli rimelig pissed og sakt ting som “bitches” og “haters” u name it, som du har gjort noen ganga tidligere. en du svarte på spørsmålet på en moden å helt fin måte, e så sinnsykt kult av dæ! ser virkelig opp til dæ, du e dæ sjøl, å du gjør så godt du kan med å drite i ka andre sir om dæ! dem e jo bare sjalu, hallaais, har du sedd dæ sjøl i speilet? du e sinnsykt flott. ståå på videre, bloggen din e super å du inspirere mæ til å ikke bry mæ om ka andre synes, å følge mine egne veia. du e awesome, å æ digge dæ! smask

    47. Du er den beste bloggeren sophie, du dskulle hatt førsteplassen! Du skriver så mye bra, digger bloggen din! har lest bloggen din lenge og synes de som skriver sånt som det der er utrolig teite. da kan de jo bare slutte å les bloogen din hvis de bare har negativt å komme med. men det er en ting jeg lurer på, og det er ay du er jo bare 17 år og burde kanskje være forsiktig med hvor mye du skriver om festing, drikking osv. ettersom du har mange lesere som er 11 år, altså små. men ikke missforstå fordi fu er alilevel den beste bloggeten, iallefall for meg:-)

    48. Synes det er bra at du svarer sånn som du gjorde under her, men likevel blir det bare for teit. Noen ganger digger jeg deg, når du er litt mer ”seriøs” om du skjønner hva jeg mener. I det siste, etter nyttår, har jeg intrykket av at du kun har oppført deg teit og satt deg selv i et dårligere lys. Kanskje du bare har latt deg selv komme fram? Blir så lei av at du hele tiden skal provosere på større eller mindre måter, virker som om du hele tiden har noe du må bevise. Nå kommer du nok bare til å tenke at jeg er sjalu, som ”alle som sier noe negativt er”.. Men det er faktisk ikke faktum, skjønner bare ikke hva det er du driver med! Synes du skal vokse opp. Pupper, fyll, spraytan og guttææær er ikke alt. Det blir bare altfor overfladisk, noe jeg tror du egentlig vet selv. Du er bedre enn som så, har ihvertfall vært. Det kommer et liv etter rosablogg-boblen vet du 😉

    49. Synes du svarte bra, Sophie!
      Du må få være den du er, å ikke la andre bestemme at du MÅ vokse opp! Om du drikker, så er jo det helt normalt! ..Alle drar på fest å drikker! Å det gjør sikkert alle de som er sjalue også!..
      Stå på, Sophie!<3 ELSKER bloggen din!<3
      klem 🙂

    50. okey, lurer kun på en ting:)
      På en videoblogg som du la ut for en stund siden, så sier du at du har silikon og at dem skulle lese videre for da skulle du forklare hvordan du fikk det til, siden du var så ung:)
      Så??

    51. Synes det er respektløs av folk og skrive sånt, f.eks, kløft er HELT normalt, alle jenter har jo det da. For det første, synes jeg du er en sykt flink blogger. Den jenta som skrev det er bare VELDIG sjalu. Du er en god blogger og må DRITE i hva andre synes. 🙂 Leser bloggen din vær dag og synes du er helt normal, akkurat som tcmn og de der…

    52. haters gonna hate. Sophie har ikke gjort noe galt! På photoshooter så sminker man seg mere, har spesielle klær på og viser gjerne litt mer! Noe jeg ikke skjønner er; hvorfor er det galt å være fornøyd med kroppen sin? Jeg ser faktisk opp til Sophie! Hun tør å vise fram kroppen sin, og samtidig innrømme at hun spiser masse søppel.
      Man kan godt vise det man har? Det er vel ikke så big deal å vise kløft? :L

    53. Hun som skrev den kommentaren og de som skriver frekke ting til deg er bare sjalu fordi du er så pen! Så ikke bry deg om sånne drittunger!Forresten elsker eg bloggen din! 🙂

    54. hærregud så frekkt.. jeg synes du er nydelig!! jeg skjønner ikke folk som skal ta opp slike stygge ting.. de burde heller se på seg selv der de sitter å er veldig lite moden. Men du skal vite at du er kjempe pen og jeg synes du skal leve livet akkurat slik som du vil! <3 bloggen din er herlig !

    55. DU gjør hva du vill og det er derfor folk leser bloggen, å ja du er tippet litt mer over til bare Barbie en barie with a twist, men who cares folk skal få være hvem de vil! Blir så lei av alle som later som om de er mødrene dine og prøver og forandre deg! Jeg leser bloggen din fordi jeg liker deg, du virker som en grei person og du er en god blogger! Hadde jeg ikke likt deg hadde jeg ikke lest bloggen din 😀

    56. Må bare si at når du lager duckface å viser voldsomt med hud/kløft/rumpe på ca ALLE bilder av deg, så er det ikke rart at folk reagerer. fjortiiiis…

    57. Hjelpes, alt folk har å stri med 😛
      Først var det gale at du har kløft og så var det at du var på fest og deretter begynte du plutselig å pule alle du kom over i hele norden??
      Hahaha, vi kan vell ikke gjøre annet enn å le av det, kan vi? 🙂

    58. Bra svar sophie!;D Å vise kløft på bilde er jo ikke det samme som å være “billig”. Hvis jeg hadde hatt pupper som deg hadde jeg vist dem frem hele tiden;) Og kan ikke Sophie få lov å feste så mye hun vil? Å hva i alle dager vet egentlig du? Hvis dere blir så provoserte av at hun er seg selv, så gå å les en annen blogg om en gammel bestemor…. Jeg leser bloggen til sophie, og synes den er drit bra!:D Så uansett om dere er sjalu, så hjelper det ikke å trykke ned på andre!-.- Hvis du er misunnelig for at Sophie ikke har en stor bilring rundt magen, så gå å tren for heeelvete! Digger deg sophie!:) Fra en fan, som blir provosert av andre bitches som ikke har noe annet liv enn å trykke ned på andre;)

    59. Hei sophie!
      først og fremst vil jeg si at jeg digger bloggen din! men jeg bare lurer på en ting, kan hende du har sagt det før men jeg har ikke fått det med meg, men lurer på hva den greia med therese er? har aldri forstått meg helt på den saken:s

    60. lol. slike kommentarer er helt latterlige. kommenteres kun av mennesker som ikke haer “vokst opp” selv. totalt unødvendig! 🙂
      jeg liker deg! 😀

    61. Bra svart! 🙂 Men man er ikke billig selv om man viser kløft, nesten alle jenter gjør det! Hvis man hadde vært billig om man viste kløft, hadde nesten alle jenter vært det… Jeg skjønner virkelig ikke hva folk kommenterer slik for.. du er virkelig ei flott jente, med en flott blogg!Stå på! Jeg leser bloggen din hver dag, og elsker den : )

    62. jeg fikk høre fra ei venninne som bor i Harstad området at Sophie ble mobbet før. At hun ble rakket ned på og sånn, men så fant hun ut at hun kunne spille på utseende. Hun kunne bli populær ved å ha blondt hår , hun kunne bli likt ved å fremheve puppene og ELSKE rosa. Vet dere hva? det er sånn verden er! Vi spiller på hvor tynne vi er, hvor store pupper vi har og hvor stor ræv vi har. Take it or leave it! Og dere som kommenterer “du sier du har dårlig selvtillit, men det har du tydeligvis ikke for du legger jo ut disse bildene”, sånne bilder er sterke tegn på dårlig selvtillit. Hadde hun hatt god selvtillit, hadde hun sett norsk ut (BLEK) og hun hadde brukt minimale mengder sminke. Jeg syns jo det er synd at de fleste innleggene dine bare er noe om fyll eller festing, og det virker som at etter Marco har du endret deg veldig, MEN, det har du lov til!!
      Håper alt ordner seg med ny gutt, SELV OM, det er alt for tidlig og du fremstår som ei lita player! 😉

    63. Håper du fortsetter og stå på og at selvtilitten din er på topp selv om noen kommenterer dritt. Noen må bare kommentere alt og da alt negativ. Leser bloggen din hver dag og synes den er kjempeflott og gøy og lese:) Stå på!!!:)

    64. Alt du skriver om er fest og fyll? Hva faen?
      Du skriver jo nesten aldri om det, og HALLO du er 17 år og da må man få lov til å ta seg en fest en gang i blant.. Ser ikke problemet med det!
      Og hvis du ikke liker bloggen, så er det noe veldig enkelt du kan gjøre med det: Drit i å les den! xD hahaha.. dragiske mennesker ;))

    65. Ææh, håper du har fått deg ny kjæreste! Gleder meg til å høre om han, hvis du har tenkt å fortelle oss 😀 du er rå!

    66. emm? jeg har ikke lest bloggen din på en stund så jeg vet ikke helt hva som sjedde mellom deg og han som hva 14/15 år.. tror du kan fortelle det? 😀
      liker bloggen din!

    67. folk er så naive.. du er en vanlig ungdom og gjør ikke akkurat så mye verre ting enn alle andre, har sett værre bilder fly rundt på facebook osv, og alle vet da at ungdommer rundt 18 år er ute med venner, fester og har det gøy? er da ikke en så stor nyhet… synes heller andre folk burde vokse opp litt og innse at de ikke kan bestemme hva andre skal og ikke skal gjøre…

    68. de kommentarene som er fra anonyme, tørr ikke engong og stå for det de sier, som blir dumt i utgangspunktet, det er sikkert Julie som vil gi seg selv bedre støtte:)?
      Elsker bloggen din leser den hveer dag, you goo girl<3

    69. hei, jeg må bare si det at den eneste bloggen jeg faktisk gidder å LESE, ikke bla igjennom er din, mye på grunn av at du er ei tøff jente som står for det du sier. Du fortjener så mye bra, og bildene fra shooten var rett og slett nydelige, ikke billig, classy!

    70. Ja, gjør sånn oftere! Er puppene dine falske? Det som hun skriver om at bildene du legger ut viser kløfta di som bare det er jeg litt enig i 🙂 Er greit at man har kløft og bruker klær som viser det, men kanskje ikke så utringede klær som du har? F.eks de bildene i dette inlegget er jo nesten som pornostjernebilder… Bortsett fra det så elsker jeg bloggen din! 🙂

    71. haha, du sier at du ikke er billig, også legger du ut de bildene der?? så sykt mye klasse du har, kjære. OG PLEASE, ta å punkter de store luftballongene på brystet ditt. du lurer ingen, vi vet alle hvor falske de er 😉

    72. Nå ble jeg faktisk litt irritert! På den kommentaren du fikk! Er helt enig med det du sier! Og spesielt det med å vise kløft så er man billig? Har man fyldige pupper som du har, så hvorfor ike vise lit kløft? Fortsett å svare på sånne kommentarer ;D
      P.S Digger bloggen din!! <3

    73. Mange her som kommenterer ” var det ikke du som hadde så dårlig selvtillit? blablabla..” Selv om man har dårlig selvtillit, så går det ikke alltid ut på kroppen, eller utseende, men som oftest så gjør det det. Men som en anna sa her også, det med at ho legger ut sånne bilder e også et tegn på dårlig selvtillit, og når dokker driver å kommer stygge kommentarer osv, så legger ho selvfølgelig ut flere! bare får å terge dokker 😉 haha, tenk dokker litt om. Sophie, æ digger deg! stå på 😀

    74. Stå på! Leser bloggen din flere ganger om dagen, og elsker innleggene dine 🙂
      Kan du fortelle oss hvem denne gutten er eller er det for tidlig enda? :p
      Digger deg 🙂

    75. herregud for en jente! skjønner ikke hvorfor folk henger seg opp i andre folks liv, og dømmer dem utfra noen bilder! wtf!!
      –du skriver utrolig bra sophie ++ du er sykt pen!
      vær deg selv og ingen andre! digger deg 😀

    76. Du er en utrolig vakker og nydelig jente, det skal du ha! Du skriver kjempe bra og bloggen din er/var mer spennende og lese når du ikke bare skrev om festing, jeg kan faktisk forstå at folk reagerer på bildene dine, for du liker å vise fram kroppen din siden du er fornøyd (du har fin kropp) og jeg liker å gjøre det samme selv, men du trenger ikke alltid ha fokus på det du vet alle klager på 🙂 Ro ned litt på det, begynn å tenk litt på hva du legger ut på nettet og tenk litt på de som er yngre eller eldre som blir provoserte, ikke fordi de blir sjalu, men fordi at de syntes det blir rett og slett litt kjedelig å se kroppen din eller at du presser ut puppene dine på hvert eneste bildet 🙂 Dette er ikke ment frekk, men min ærlige mening 🙂
      Hilsen en jente på 15 år, nei jeg er ikke sjalu. Har kommentert med mitt navn i tilfelle du tar kontakt på facebook

    77. Synes ikke du burde bry deg, spohie.. hun rakker bare ned på deg for å få oppmerksomhet, og seg selv til å virke bedre. Gjør akkurat som du vil! det er du som blogger om DITT liv ikke hennes..

    78. “Bra svar sophie!;D Å vise kløft på bilde er jo ikke det samme som å være “billig”. Hvis jeg hadde hatt pupper som deg hadde jeg vist dem frem hele tiden;) Og kan ikke Sophie få lov å feste så mye hun vil? Å hva i alle dager vet egentlig du? Hvis dere blir så provoserte av at hun er seg selv, så gå å les en annen blogg om en gammel bestemor…. Jeg leser bloggen til sophie, og synes den er drit bra!:D Så uansett om dere er sjalu, så hjelper det ikke å trykke ned på andre!-.- Hvis du er misunnelig for at Sophie ikke har en stor bilring rundt magen, så gå å tren for heeelvete! Digger deg sophie!:) Fra en fan, som blir provosert av andre bitches som ikke har noe annet liv enn å trykke ned på andre;)”
      Er du virkelig så dum at du tror at å bare det er å “for helvete trene bilringene bort”??? haha fyfaen, ser jo at DU har mye peiling. barnselig dritt.

    79. du skal bare feste og pule så mange du vill, men jeg er enig i at du tar det litt med ro når du viser bilder av deg selv! du har den sykeste kroppen, men man kan jo si at noen er pene med genseren nede og joggebukse!:) digger hele deg og bloggen din, men ton ltt ned med pupper og sånt, folk får helt feil inntrykk!

    80. Er enig med Julie. Du presser puppa oppi halsen og tar halvnakne bilder av deg selv, ikke bare på shooten, men til vanlig! Denne bloggen blir nesten som en pornoside, og det er mange 10 åringer som blogger, og leser de på topplista. Synes du burde vokse opp en dag, og skjønne at du ikke kan leve på penger du får for å blogge. Gleder meg til den dagen du må slutte å blogge, fordi du skal flytte ut, og ikke har tid til å blogge fordu må skaffe deg en jobb, som jeg ønsker deg lykke til med, med disse bildene som bakgrunner. Og TCMN fortjener 1.plasser MYE mer enn deg, men mest av alt fortjerner L0ve.blogg.no som er på 3.plass den! Hun legger ikke ut overstreken bilder osv. Voks opp.

    81. Og jeg mener. Google navnet ditt, og se på bildene. Når du skal få deg jobb, og noen ser det: Goodbye Whitetrash.

    82. Du unnskyld meg! Du har faktisk klaget over 2 ganger at folk har skreket og sagt stygge ting til deg. Så ser jo nå at du er en stygg bitch som lyver.

    83. bli så my bedre å legg ut et par hore bilda av dæ sjøl etter det du sei her? å JÆVLI unødvendig av dæ og svar på kommentara i et innlegg på den måten.

    84. Drit i hva folk sier til deg, og om deg, Sophie! Du er en fantastisk jente som står for så mye bra, og er deg selv! Du er kjempevakker, og jeg er utrolig glad for at du blogger selvom folk slenger dritt her og der. STÅ PÅ!! ♥
      Også til dere som skriver at Sophie ser ut som en hore på bilder, oppfører seg som en og vil at hun skal skaffe seg et liv: KANKJE DET ER DERE SOM SKAL SKAFFE DERE LIVET DERE SELV SNAKKER OM? Det dere skriver om Sophie er det styggeste man kan si til andre, og jeg tror dere er misunnelige og dere er kanskje ikke noe bedre selv? Dere gjemmer dere bak dataskjermen, skriver dritt om folk dere er misunnelige på, og tenker sikkert at dere bringer ned bloggen og får plassen SELV. Vell, det er ihvertfall ikke sånn man oppnår andres folk oppmerksomhet på en positiv måte after all. Ja, jeg gjemmer meg kanskje bak denne dataskjermen, men det er mot dere mobbere, ikke mot Sophie.

    85. kjempebra innlegg!:)
      HAHAHAHHAHA, jeg ler som faen! de bildene på slutten såg veeeldig rare ut.. hahahaAHAHAHAHAHA
      men jeg digger deg! hahah:D:D

    86. Men helt serriøst azza, jeg må bare innrømme at du er en liten bitch, Du leggeer ut skikkelige stygge bilder og skriver bannesord. Alså. Skjærp deg! Har lest bloggen din lenge nå, begynner og bli lei for at du har begynt og blogget om alt annet, det er bare dritt det du blogger om nå!!
      Herregud!

    87. Du er en fantastisk jente, Sophie! Det er mye dritt du tar i mot på bloggen, men det er det vel alltid, regner jeg med. Bare stå på videre, og drit i hva andre mener! 🙂 Du er vakker 😀
      Hvem er gutten? 🙂 fortell litt om han da 😀
      Og forresten; hva het du før du byttet navn til Sophie?

    88. du anonyme over: hvem skal skjerpe seg her? hun som blogger om det hun føler for, eller h*n som kaller folk bitch? Lol.

    89. synes du har en kjempefin blogg sophie! 😀 men vil bare at du skal tenke over en ting, du fikk sikkert med deg at et bilde av tcmn ble brukt i en pornoreklame? provoserende bilder blir ofte brukt ulovlig av folk! og det hadde vært kjempefælt om det hadde skjedd med deg og!
      stå på videre! :DD

    90. Drit bra svar ! Digger deg sånn seriøst , leser bloggen din kverdag du er bare ei perfekt jente som fortjener det bra og alt ! Elsker bloggen din !

    91. Hei,jeg leste bloggen din ofte før , men nå har du blitt FALSK! du mister dine lesere ved og bare vise dine pupper og fine mage…det du bør skjønne er at alle gir faen…det er ikke normalt og ta sånne bilder….

    92. Jeg kjenner deg ikke men når jeg ser de bildene, tenker jeg også “billig” og det gjør nok alle andre som ser det bildet, bortsett fra de guttene som trenger noe å runke etter fordi foreldrene har sperra pornosidene.
      Jeg tror dette er noe du selv har ønsket egentlig. Det er helt greit å være stolt av kroppen din, men halve norge++ har ikke så stort behov for å vite hvor mye du elsker deg selv! Du må tenke det at du har veldig unge lesere som sikkert ser opp til deg (skjønner ikke hvorfor) så da må du virkelig tenke over ossen du framstiller deg på bloggen din, hva slags rykte du setter ut. Apropo Voe, ho er en bedre blogger enn det du noen ganger kommer til å være! kanskje hun la ut brus bilder fra fester men hun tenkte iallefall på hvem som leser bloggen hennes! Du kan ikke alltid tenke på deg selv vet du.
      Håper du snart får noe mellom ørene og tenker over at de bildene kommer til å være på nettet for alltid. og det med kløft og sånn, det er ganske billig når det ser ut som de holder på å falle ut og du ikke bryr deg.

    93. tror du at du kan skrive et lite innlegg om selvbruning, hvordan du bruker nå, har brukt og hvordan du annbefaler ? er så sykt usikker på hvordan selvbruning jeg skal velge, har sååå lyst til å bli like brun som deg !:)

    94. jeg trodde anne-sofie skrev at han gutten du kjente i bodø ikke var en så god venn som du trodde? hvorfor gidde å dra til tre andre byer sammen med han da? hvis det faktisk er han du tok bilde sammen med, å som du skulle overnattehos. du har hvist en liten ting for gutter som er mindre enn deg du ; )

    95. Haha, skjønner ikke hva som feiler folk! De tror de kjenner deg, de tror de har rett til å bestemme hva du skal gjøre! Alle sammen: Jenta er 17 år gammel, hun kan da for faen dra på fest som hun vil, og være med hvem hun vil!? Hun er en nydelig og smart jente med mange gode kvaliteter, hvorfor skal du dømme henne for at hun gjør en/flere ting mindretallet av norske folk synes er galt? Se på dere selv først folkens!

    96. Håper du leser denne kommentaren, Sophie!
      Først og fremst vil jeg si at du er et STORT forbilde for meg. Men jeg må også innrømme at jeg tok meg selv i å misslike bloggen din i starten, før jeg ble “kjent” men hvordan du er. Jeg Skjønte til slutt hvorfor jeg mislikte deg, jeg var vel på en måte sjalu, fordi du tør å være deg selv! Du skriver om medgang og motgang, du legger ikke skjul på at du fester, du tør å vise frem den fantastiske kroppen din uansett hvor mye kritikk du får på de du skriver og det du legger ut. Du har egne meninger og verdier her i livet. Du viser at det går ann å være seg selv uansett hva andre synes. Du er virkelig en inspirasjon til å bli mer jordnær og å tørre å være seg selv, og det må du ALDRI slutte med! Takk for at du er den du er!

    97. Hei sophie, håper du får lest denne kommentaren 🙂
      Jeg har kikket innom bloggen din noen ganger å lest litt, og jeg vet ikke helt hvor folk har det i fra at tcmn misliker deg stort eller at hun rakker ned på deg, jeg leser hennes blogg fast og syns hun er en utrolig bra blogger. uansett, så må jeg si meg enig med de som sier du opptrer som et litt dårlig forbilde. Om det ikke er ditt ønske å være et forbilde for flere unge jenter der ute, så lager du deg ikke en blogg. Når du legger så mye informasjon om livet ditt og deg ut på internett kan du ikke forvente annet enn at yngre jenter vil se opp til deg som et forbilde. De vil tro at: siden mange leser bloggen din å liker deg, er det lurt å være lik deg for å bli likt. De tenker kanskje at siden du ser sånn ut og får masse oppmerksomhet vil de også kanskje få det? grunnene kan være mange å ulike, men uansett hvor mye du kjemper imot det vil alltid det samme problemet være der. Du vil ha folk som misliker deg og folk som liker deg. Folk som ser opp til deg og folk som ikke kunne ønske å være noe i nærheten av deg. Synes du hadde en periode der du blogget veldig bra, kanskje litt over the top..men bedre enn sånn som det er nå, den perioden du var veldig i mot dyreplageri osv.. Nå føler jeg at du blogger mye om utsende, fest og negativitet. Altså de dagene du føler deg nedpå, jeg vet alle har de dagene, men det er ikke alltid like morsomt å lese om at andre klager over livet sitt eller at de har en dårlig dag. Håper du klarer å finne en måte å blogge på som passer for alle tilogmed deg.

    98. Jeg blir skikkelig provosert når du får sånne kommentarer. Selv om noen ting er drøyt med deg, er det som om DET har skylden i alt når du gjør noe litt teit. Som om det er en grunn til å skjelle deg ut. Syns det er flott at du ikke tar noe til deg. Selv om du er langt i fra sånn som meg, har jeg respekt for folk som skiller seg ut og driter i hva andre sier! Stå på Sophie 🙂

    99. dere trenger ikke og blanne dere så mye! det er jo hennes blogg! hennes fritid! det er jo hennes egen kropp….. hun bestemmer jo sjøl åssen hun vil ta bilder av seg selv! hun skriver jo bare om fritiden hennes! hva hun driver med og ja sånne ting! Det er mange som syntes at ho er en dritt stygg bich, men da kan de jo bare holde det inne i seg!

    100. Hei Sophie ! Jeg er litt enig med “Lise” med at du ser billig ut på bildene. Jeg har ingenting i mot deg, men du står med puppene rett ut, magen bar, og sussetruten er på plass på nesten alle bildene av deg. Det sier jeg ikke for å være slem men for å advare deg om at det er ikke så fint å framstå som billig, for jeg tror du er langt i fra det 🙂 Du er en pen jente som er såpass sterk at du kan være deg selv på bildene 😉 Klem <3

    101. Er ganske enig, synes også det blir får mye å vise de frem HELE tiden, i det minste kan du ha ET inneleggg hvor du IKKE viser frem kløftene.

    102. Jeg syntes faktisk synd i deg, Sophie.. Du får slengt all denne dritten og du fortjener det ikke! Du er kjempepen og jeg vet om maaaaaange som viser fram puppene sine på bilder! Det gjør jo ingenting, sier bare litt om at de kanskje er misunnelige! du er kjempepen og du virker supergrei, og du er forbilde mitt 🙂 stå på, skjønne skapning <3

    103. Syns synd på deg jeg og, Sophie! Du fortjener ikke all den dritten du får mot deg..
      Uansett hva folk måtte si til deg så er du et fantastisk nydelig menneske med en utrolig personlighet! Stå på <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg