deres mening

Tror aldri i mitt liv jeg har hatt en så merkelig sovestilling som jeg hadde i går på båten.. Satt liksom helt rett i nakken mens jeg hadde bena alle veier, går ikke å forklare engang. Poenget er; klarer ikke å bevege nakken i dag, ser ut som en idiot når jeg snur meg rundt. Og så skal jeg bruke hele dagen  på å rydde rommet, har enda julekalelenderen oppe så det sier vel litt.. Elsker uansett å ha det ryddig på rommet, da kan jeg tenne masse telys og kose meg skikkelig! Kan sikkert vise dere bilder senere om dere synes slikt er gøy? :) 

Og jeg får hele tiden klager på at jeg ikke svarer på kommentarer, men nok en gang.. svarer på ALT på fanpagen min på facebook HER, og ser absolutt alt dere skriver og prøver å ta hensyn/skrive ting på bloggen som jeg vet dere liker og som dere spør etter. 

I går på båten! 

Fra det ene til det helt andre! Dere husker for en stund siden når jeg spurte dere om råd angående en kjole jeg trengte…? Vel, jeg er så utrolig usikker når det kommer til slike ting, men etter MYE fram og tilbake har jeg nå funnet min kjole! Ble også et skopar pluss smykker. Hva synes dere? :) Deres mening er viktig for meg, så bare fyr løs! Og nei, jeg skal ikke kombinere skoene, smykket og kjolen SAMMEN, men synes de var så fine hver for seg!

Føler virkelig jeg gjorde et kupp med kjolen, den kostet ikke så utrolig mye at det gjør noe, er jo fri frakt på Nelly også nå! Så jeg betalte 479 for kjolen, og den kan kjøpes HER. Ble også ganske lykkelig angående skoene, bruker jo den minste størrelsen så er så vanskelig å finne noen fine! Kostet 399 og fåes kjøpt HER.  Smykket kostet 99 kr, og kan kjøpes HER. 


91 kommentarer

Siste innlegg