down the river

Hei hei folkens! Våknet opp i dag med tidenes magesmerter og 1 stk fyllesyk bestevenninne ved siden av meg.. Vi ligger på en luftmadrass som gjør at vi sakte men sikkert triller inn modt midten av madrassen i løpet av natten begge to, så vi har spoonet i natt, var en smule kleint å våkne da… Hehehe

Nå sitter vi her og tar livet med ro, ser på soloppgangen og spiser frokost. Høres sykt idyllisk ut, og det er det! Noen som bor i Tromsø eller som er her ofte som kan anbefale noen steder vi kan dra ut og spise? Eventuelt noe bra shopping? Let me know, vi drar til byen snart og jeg kan sjekke innom kommentarer her via mobilen! Vi har veldig lyst til å dra å prøve sushi, så om noen vet om et sted man kan gjøre det, skrik ut! 

Ha en fin dag! ♥

Bilder fra i går kveld/natt:

Steve, Anne-Sofie og meg.  



Hhahaha sykt bra bilde!! Ser på meg på pcen, Niclas…

Sander, Steve og meg ♥

Tarjei og Anne-Sofie

Kveldens dj, altså MEG! 


Og i dag fikk vi våkne til dette: 

Og dagens frokost:

82 kommentarer

Siste innlegg