bilder fra shoot ++

Herregud nå er jeg METT! Har funnet ut at livet mitt handler om å spise. Gledet meg i hele dag til Burger King så endte opp med at vi var der i 1,5 timer og spiste, etter det løp vi videre for å finne bussen og etter det skulle vi på photoshoot. Hun som tok bilder av meg er hun samme som tok headerbildene til TCMN og stylet henne også, Michelle Fredriksen heter hun. Kjempeflink! Har fått noen bilder tilsendt men får fler i morgen, da viser jeg dere alle.

Har nettopp hatt tacokveld og skal vel snart se film, tror jeg i alle fall. Har hatt det så UTROLIG mye gøy med photobooth på iPaden, jeg og Anne-Sofie er “hatet” av de andre ettersom vi ler oss ihjel hvert 3 minutt over de syke effektene.. Haha! Får se om jeg klarer å poste noen av de på bloggen senere.

Fineste i verden!

Satt ute og ventet på taxistoppet.. 

Og her sto jeg da, og kjeftet på taximannen. ” SÅNN STARTSPRIS ER DET IKKE I HARSTAD, DET ER MYE BILLIGERE I HARSTAD, HVORFOR I FAEN KAN MAN IKKE BETALE MED SLIKT KORT SOM JEG HAR, DET KAN MAN I HARSTAD”. Hahahah, jævla harstad-elsker. 

Men endte med at vi tok taxi, eller rettere sagt maxitaxi, og da var jeg i godt humor HE-HE 

Og her er noen bilder fra shooten! Tenkte å lage eget innlegg med flere bilder i morgen, men kan jo gi dere en liten smakebit! Hva er deres favoritt?

 

278 kommentarer

Siste innlegg