Svar på spørsmålsrunden!

Har dere noen gang hatt en ORDENTLIG stor krangel? Vi småkrangler heeele tiden om alt mulig, men vi har bare hatt èn ordentlig stor krangel, i 8.klassen, og det var SKIKKELIG ille altså. Jeg, Sophie og Caroline var da en skikkelig trio og bestfriends4life, men etter hvert begynte de å være mer sammen uten meg og jeg måtte finne meg en ny vennegjeng. 

Vi ble da skikkelig uvenner, så stygt på hverandre på skolen og håndballtrening og sendte masse stygge brev til hverandre på nettby. Etter hvert sluttet vi helt å snakke og snakket ikke på fire måneder! Jeg var utrolig lei meg den perioden og savnet henne masse, men da hunden hennes døde klarte vi å legge alt som hadde skjedd til side og har vært bestevenner igjen siden da!

 

Fortell om 3 ting du å Sophie har gjort sammen, å vis et eller flere bilder med i samme slengen?:) Vi har gjort så utrolig masse sammen, men dette er definitivt topp tre:

1. Oslo-tur, oktober 2006. Utrolig koselig tur – bodde hos Stine, søskenbarnet hennes, og dro på Pink-konsert!

Meg, Stine og Sophie


 

haha, søt!

2. Oslo-tur nr. 2, mars 2011, og denne gangen var det Taylor Swift konsert!

 

måtte stå i kø i fem timer..

 

 

 

 

3. Å ta hull i tunga! Dette var noe Sophie egentlig var helt alene om, men da jeg så resultatet måtte jeg bare ha jeg også!

 

jeg var LITT mer nervøs enn henne

 og vi er begge veeldig fornøyd!

Og noen av dere lurte forresten på om det gjorde vondt – nei, det var ikke vont i det hele tatt! Kan med hånden på hjertet si at det var vondere å ta hull i ørene, både jeg og Sophie syns det.

 

Si tre ting du elsker ved henne, og tre ting du hater. Jeg elsker at når hun først er glad, er hun SKIKKELIG glad og får meg alltid i bedre humør, uansett hva. Hun kan lyse opp hele dagen min bare ved å være seg selv, noe jeg setter veldig pris på. Jeg elsker også humoren hennes, nemlig fordi vi er helt lik på akkurat det. Tror ikke jeg kan le så mye med noen andre! Ellers er hun en utrolig god person som bryr seg veldig om andre – hvis hun ser at noen sitter alene kan hun finne på å sitte seg vedsiden av dem og snakke litt. Også har dere vel alle merket at hun er utrolig ivrig når det kommer til dyrevern osv.? det har hun alltid vært, og jeg merker at hun virkelig bryr seg også!

Det jeg derimot hater ved henne er at hun er veldig flink å planlegge ting god tid i forveien, noe som er veldig bra, men plutselig kan hun endre planen i aller siste liten! Hun er alt for spontan, noe jeg ikke er i det hele tatt, så det kan jeg irritere med veldig over. Også hater jeg at hvis hun låner noe av meg må jeg mase på henne i en evighet for å få det tilbake, fordi hun glemmer å ta det med når vi møtes! En tredje ting jeg hater er at hun er LITT for ærlig noen ganger – vi bruker ofte diskutere om det er en bra eller dårlig ting..

 

Hva er hennes naturlig hårfarge?

 

Kan du legge ut noen gamle bilder av henne?

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 Er hun født med navnet Sophie? Nei, hun skiftet navn til Sophie for litt over et år siden.

 

1.       Kan du si minst 3 fakta om Sophie som vi ikke vet?

– Hun snakker om sex hele tiden
– Hun har fobi mot folk som fjerter/raper, og hun gjør det heller aldri selv offentlig
– Hun har funnet på et nytt ord hun kaller “djis-louis”, som hun bruker hele tiden, som hun har fra Family Guy hvor Peter sier “Jesus Louis”

Er det noe hun er veldig redd for? Er det noe hun virkelig er redd for så er det ark/papir – hun har nemlig arkskrekk, som hun kaller det! Ellers er hun veldig overtroisk og redd for spøkelser osv.

 

Hvordan vil du beskrive Sophie når dere diskuterer? Hun er ekstremt sta og står på sitt, helt umulig å diskutere med henne – derfor unngår jeg det som oftest! Hun er utrolig flink å argumentere for sin sak og har virkelig peiling på hva hun snakker om, tror hun ville blitt en flott politiker!

 

 Kan du vise noen gamle bilder av dere opp gjennom årene?



 

 

 

 

 

Hva gjør hun for å holde seg så tynn? Absolutt INGENTING, og jeg hater henne for det.. Neida, men hun er rett og slett naturlig tynn og kan spise hva hun vil uten å tenke så mye på trening osv. Men, hun har en veldig stram og trent kropp, hvilket kommer av at hun har vært veldig flink å trene!

 

Dette bildet ble tatt på mandag, fem minutter før trening.. Da hadde hun allerede spist tacobaguette, en sjokoladebolle og en berlinerbolle

1.       Er hun en player? Hun er ikke akkurat en player, fordi hun har jo hatt en del seriøse forhold, men la oss bare si det på denne måten: new city, new man! Har mange på lur for å si det sånn

1.       Hvordan syntes hun Bodø-turen var, og hvorfor var hun der egentlig? Hun ringte meg på lørdag og gråt, så det sier vel sitt. Men hun møtte en god del hyggelige folk og fikk mange nye venner, men det ble vel bare helt annerledes enn hun hadde sett for seg. Hun var der for å møte en god venn, men han var visst ikke så god som hun trodde!

 

Håper dere likte innlegget og er fornøyd med svarene, så snakkes vi sikkert igjen en gang snart!

99 kommentarer

Siste innlegg