mandagsrutiner

Jeg har en slags “tvangstanke” om at jeg MÅ ta et bad hver eneste Mandags morgen, det høres helt sinnsykt ut men hver eneste Mandag sliter jeg meg opp av sengen klokken 05:30 og om jeg ikke får det på den måten blir jeg helt gal.. Så mandag = home spa! Da ta tar jeg meg et laaaangt bad, ansiktsmaske, peeling, oljer og masse sånt! Noen som stiller opp tidlig neste Mandag og gir meg massasje?

Ja, så der har dere min Mandagsrutine! ;) Hva skal dere finne på i dag, da?

Tro det eller ei men denne er faktisk SYKT bra! 

Og favorittselvbruningen

Og angående helgen så tok jeg ikke med meg kamera, men iPhone ble litt brukt sånn innimellom. Bildekvaliteten der er ikke akkurat på topp, men jeg kan vise dere to bilder! 

Til venstre er meg og Mathilde lørdags natt, og til høyre er meg og Morten søndags formiddag etter å ha gått ute i sørpesnø og regn.. Fint vær! 

40 kommentarer

Siste innlegg