I dag blir en lang dag

Jeg har vært våken siden klokken 04:15, har seriøst mistet evnen til å sove lenge. Var så latterlig trett da jeg sto opp og plutselig er det tusen ting man må gjøre, så før jeg vet ordet av det har twitter, facebook og tetris opptatt meg i noen timer.. Jaja, sånn kan det gå!

Men ja, kanskje like greit så får jeg sove på bussen! På to dager skal jeg sitte 16 timer i buss, hørtes ikke DET koselig ut så vet ikke jeg.. Og hvor skal jeg..? Sa det faktisk i en videoblogg tidligere, så noen av dere har kanskje fått det med dere! :)

Og det er forresten helt sinnsykt hvor mye snø vi har.. Når jeg ser ut er det som om jeg ikke klarer å se noen ting engang, det er jo helt hvitt lys ute! Så med andre ord, jeg ble blendet av snøen :( Åh som jeg savner sommer nå altså.. Husker nesten ikke hvordan varme føles lenge!

Så, det viktige spørsmålet. Hva foretrekker DERE, sommer eller vinter?

Vinter utenfor vinduet mitt


 

Og bilde fra i Juli. Husker den dagen utrolig godt, jeg var sååå syk og dårlig men måtte uansett passe søskenbarnet mitt og hun ville på død og liv dra å bade. For henne var det liksom okigreit med nakenbading (hun er vel 7 år), men ikke for meg! Trynte rundt 10 sekunder etter at bildet ble tatt.. 

 

68 kommentarer

Siste innlegg