året som var; september – desember

Da har vi “endelig” kommet til den delen av året som sitter litt ferskere i minnet! 

September:

September var en “god bloggmåned” om man kan si det sånn. Det var da jeg skrev innlegget som ble linket av vg og jeg kom på førsteplass en periode, jeg videoblogget ofte og jeg hadde to dager der jeg spilte en rolle som utrolig dum blogger.

Da laget jeg denne vidoebloggen. Selv synes jeg den var morsom og folk har en tendens til å bli VELDIG lei seg for veldig lite, det var jo bare tull.. Jaja, mye publisitet ble det!

Jeg skrev om spøkelset bak rommet mitt..

 

Og så møtte vi jammen meg et spøkelse hos Caroline også. Ser dere bak i vinduet?
 

Hadde dette designet;

 

Viste meg uten extensions og fikk MYE positiv respons. Tusen takk !

 

FIkk tilsendt sko i posten av en hemmelig beundrer..

Og var sykt umotivert på skolen.. Fikk utrolig nok gode karakterer!

Skrev om min politiske mening og fikk mye kritikk nok en gang, men det hadde jeg regnet med! Fikk en ganske god debatt i kommentarfeltet.

Fikk en tannbørste som bleker tennene! Mistet den etter tre dager…

Og skrev om at jeg ville inn i militæret.

Oktober:

I oktober var jeg ekstremt mye sammen med Marco ser det ut til, så er ikke så annet å se tilbake på en masse kyssebilder og føler det blir litt feil å legge ut her. Var uansett en bra, rolig måned!

En av de “store” tingene som skjedde var at jeg farget håret! Savner den fargen ekstremt, og når jeg blir lys igjen en dag er det slik jeg skal få. 

 

Var på to utkledingsfester! På den ene var jeg “sexy nurse”..

Og på den andre var jeg bunny! Den andre festen var definitivt den beste, men hadde det kjempegøy på begge uansett.

Og Stine Mari skrev et gjesteinnlegg hvor hun kom med noen avsløringer..

November:

I november la jeg ut bilde av meg selv uten sminke for første gang. Mye positiv respons der, noe som betydde veldig mye for meg!

“Feiret” første søndag i advent med familien

Så gikk Elisabeth bort i en alder av 17 år. Tenker mye på deg, hvil i fred!

Slappet ektstremt mye av, og spiste ekstremt mye drittmat. Jeg spiste godteri så og si hver eneste dag faktsk

Hadde dette designet :

Tror dette bildet representerer min November godt. I senga, med pysjen og bamsen.

Var og fikk hudpleie:

Og ellers blogget jeg mye om viktigere ting som moral når det kommer til extensions, og skrev mye om dyremisshandling. Kanskje jeg bør begynne med noe sånt igjen snart?

Desember

Når jeg satt og så tilbake på denne måneden måtte jeg ta meg selv i å ha glemt mye som hadde skjedd da, allerede nå. Sånn sett er det utrolig herlig å ha blogg, så mye bilder, tekst og videoer jeg kan se tilbake på! Jeg hadde en utrolig bra Desember, da begynte også et nytt kapitell i livet mitt i og med at jeg ble singel, det var (tro det eller ei) en bra måte og starte det nye året på. Blanke ark!

Dette var også måneden da håret mitt ble farget rosa.. Etter det falt halve håret av (det “brant” opp av den kjemiske behandlingen) og jeg hadde ingen andre valg enn å farge det mørkt.

Rosa og ødelagt: 

Første bildet jeg la ut som brunette:

Jeg tok hull i tungen og hadde en del problemer med å snakke/spise den første tiden, men det går helt fint nå. Video av det kan dere se her:

 

Var og fikset neglene mine på juvelen i Harstad. Neglene sitter faktisk enda på!

Forberedte meg til jul.. Hehe

Lotte ble også brunette, og vi var begge SÅÅÅ fornøyde!

Fant en ny måte å ta outfit på! 

Tungen min hovnet EKSTREMT mye opp.. Selv trodde jeg den så normal ut 

Og jeg fikk problemer med å spise. Slikt så mitt kosthold ut::

Og kjøpte ny objektiv!

Og så tok Anne Sofie også hull i tungen!

Hadde burdag og “feiret” hjemme hos meg med jentene. Så på film og spiste godteri!

Hadde volleyballdag med skolen

Fikk et fint kort hos beste Amanda<3

Julaften!

Andre juledag dro jeg ut med jentene

Og etter det dro jeg til Bardu og hadde det sinnsykt bra! Ble mye reising og venting men var lett verdt det.

Og sååååå!! Nyttårsaften. Fikk helt bombepupper i kjolen og så det ikke selv , men ser det når jeg ser tilbake på bilder. Aldri bruk pushup om man skal ha en figurnærkjole, just sayin. Fin kveld!

 

 

72 kommentarer

Siste innlegg