begynt med trening igjen!

Som dere som har lest bloggen min en stund kanskje husker trente jeg veldig mye i sommerferien og omentrent ingenting nå i vinter. Grunnen til at det blir mer trening om sommeren er for da kan jeg jogge/sykle ute, får mer motivasjon av at det er lyst også. Men nå etter nyttår var planen å begynne igjen, så jeg og Amanda har avtalt faste treningsdager i uken. Godt å ha noen å trene sammen med!

Og jeg er en av de jentene som trener med sminke, extensions osv og fatter ikke hvorfor folk skal kritisere det. Man kan jo gjøre en like god innsats uansett? Jeg bryr meg ikke om folk trener med sminke, uten sminke, med treningsklær, i vanlige klær.. Det er jo innsatsen som betyr noe, og jeg gjør en god innsats uansett! Faktisk gjør jeg en bedre innsats når jeg føler jeg ser okei ut, da blir jeg motivert! Freshe treningsklær er også veldig viktig synes jeg. Det er bare min personlige mening, og selfølgelig mener alle forskjellig. Men om man er på trening så er man der for å gjøre en innsats, ikke for å se ned på andre og hvordan de velger å kle seg…

Studioet jeg trener på ( Nautilus i Harstad) ligger under bakken og er kombinert med en svømmehall (eller bør vel kanskje si badeland..?). Er ganske kult i alle fall! 






Tok sol mens jeg ventet på Amanda, hun var litt forsinket! Til dere som lurer på hvor ofte jeg jeg tar sol, er maks en gang i uken. Prøver å ta hver Fredag! Synes ikke det er så alt for ille egentlig, men men. Det blir jo (heldigvis?) 18årsgrense om et halvt år, og da må jeg legge det på hylla for en stund. Så får nyte det mens jeg kan! 

 

Hahaha hun var tydelivis litt trett i dag, tok med seg hårbørsten inn på treningsstudioet så vi måtte løpe ned med den igjen mens vi lo oss ihjel. Hun er herlig! 






54 kommentarer

Siste innlegg