mat ;*

I dag etter skolen var jeg og kjøpte meg en del drittmat, selvsagt på verdens beste narvesen som jeg er tro kunde av! Kjøper pølse der 4 ganger i uken med Amanda .. Så min middag idag består av donuts, sjokolademelk og landgang. Nam!

En gang i Spania klarte jeg å kjøpe donut med pæresmak, og er usikker på om jeg noen gang har opplevd noe styggere! Usch! :( 

Jeg har vel kanskje blitt litt bortskjemt med høy forbrenning, kan seriøst ligge inne en hel dag og bare spise godteri mens jeg ser i taket. Det går veldig i perioder, noen ganger trener jeg som en gal og spiser sunt, andre ganger ligger jeg inne og spiser junkfood og sover (om vinteren…)

Hahah stine tok bilde av meg igjennom donutsen! Lo godt av dette etterpå, bra humor.

BEST!!! Drikker sikkert 2 sånne hver dag, love it.

Stine koser seg, er IKKE min snus. Har ikke noe i mot at andre rundt meg snuser men synes ikke at jenter med snus er spessielt attraktivt, ikke på gutter heller forsåvidt! Håper ingen av dere yngre lesere (12-13 år) gjør det eller begynner med det! Hører hver dag yngre jenter og gutter som snakker om snus hele tiden, da blir jeg nesten litt lei meg. Så det var dagens lille preken! 

Får foresten nye extensions i dag, gleder meg! Dere vet når man har en dårlig hårdag så kan det ødelegge mye for hvordan man føler seg, så gleder meg til å få nytt.

56 kommentarer

Siste innlegg