mer videoblogging?

Hei alle mine fine blogglesere! Kom akkurat hjem fra skolen!

Jeg har begynt å filme mange små videosnutter til dere, blandt annet videoer om hva som er typisk meg, en hel dag i mitt liv, hvordan jeg fikser meg om mornigen osv. Jeg har et mål om at det skal bli mer og bedre videoblogging her! Jeg trives faktisk utrolig godt forann kamera og synes ikke det er noe problem å prate ut i luften overhode! :) (eller det kommer nok an på hva det gjelder..)

Skal i alle fall jobbe en del med dette, så om dere har noen forslag til ting dere lurer på eller vil se, så skrik ut! Vil gjerne ha litt mer personlig videoblogging enn standaren ” dette fikk jeg i posten fra coverbrands”.. ! ;) 

Men det er faktisk helt sinnsykt hvor mye som kreves for å lage en ordentlig bra videoblogg om man er uerfaren og uten et skikkelig redigeringsprogram.. Men jeg lærer mye, og har veldig lyst til å bli flink med videoredigering. Kommer nok til å ta en stund før dere får se, men blir vel som en ” a day in the life” serie med flere “episoder”. Gøy! :)

Nå skal jeg kose meg med fine Stine. Ha en god dag! 




57 kommentarer

Siste innlegg