piercingtrøbbel

Tror nesten jeg må satse på sengen nå om jeg skal klare å komme meg opp i morgen. Lang dag fram til klokken fire, kunne ha hatt det bedre. Og dere må virkelig lære dere å ta ting med en klype salt, det blir bare veldig kjedelig ellers. . . Slutt og overanalyser, det er aldri bra 🙂 

Nå kan jeg fortelle dere hva som skjedde med tungepiercingen før i dag! Jeg og Anne-Sofie sto og diskuterte ettersom hun ville på BIKBOK og ikke jeg, så akkurat når jeg sa “Ja, æ gidd ikke å være ilammi dæ om du skal være så sur!!!” så kjente jeg noe som spratt rundt i hele munnen min, dere kan jo gjette hva det var.. Jepp, piercingen hadde løsnet. Sto og spyttet som en gal leenge, og endte med at jeg ble så kvalm og svimmel at jeg ikke ante hva jeg skulle gjøre, veldig rar opplevelse i grunn.Måtte dra til studioet hvor jeg tok den og få satt inn en ny som nå viste seg å være alt for liten, så nå har jeg et ekstremt press på tungen.. Har spydd mye! Føltes ut som om jeg svelgte tungen eller noe. Vanskelig å forklare, lurer på hvordan den bare kunne ha løsnet sånn egentlig!

Jaja, god natt!

102 kommentarer

Siste innlegg