kom akkurat hjem

Oj, så lite innlegg det var her på bloggen nå da! Men dere trenger riktignok ikke å påpeke det en gang i minuttet, det er jo min blogg og jeg som skriver den, såklart vet jeg når jeg oppdaterer og ikke! ;) 

Kom i alle fall nettopp hjem fra skolen og byen, ble litt shopping og i tillegg har jeg fått en del ting i posten den siste tiden som jeg skal vise dere! Det kommer i alle fall i løpet av dagen.

HAHAHAHA HERREGUD LES DETTE FOLKENS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GRUNNEN TIL AT VI IKKE “BRYDDE” OSS NÅR MANNEN ROPTE VAR FOR AT VI IKKE TRODDE HAN SNAKKET TIL OSS. HAN SA “HALLO HALLO HVA ER KLOKKEN HALLO HALLO”. OG SÅ VAR DET LITT KOMISK AT HAN KOM MED PÅ BILDENE, MEN VI HJALP HAN ETTERPÅ! RO NED:-) 

Noen bilder fra dagens lunsj osv. Matmonster, har hatt cravings på nudler og giffler i ca en uke.. 





ser dere han i rullestulen? han ropte til oss.. haha og vi brydde oss ikke.. bad girls



77 kommentarer

Siste innlegg