Tankespinn

Stygge kommentarer gjør meg så og si ingenting. Men det er mer det når andre, venner og bekjente av meg, må forsvare hvorfor de er venn med meg for jeg er jo hun idioten med bloggen.. Well, er litt godt at alle tror jeg er helt skutt i hodet. Det er så lett å gi et godt førsteinntrykk da når man først møter meg. 

Får man virkelig ikke lovt til å lykkes med noe i Norge, uten at noen skal komme med en spydig kommentar? “Vel, hun er kanskje god til å synge/spille håndball/danse/blogge, men hun er stygg som faen”. Dere har sikkert hørt det eller noe lignende? Gjør noen noe bra, må noen bare skyte ut noe de gjør feil. Istedenfor å bli glad på andre sine vegne skal man trampe de ned, få de til å angre på suksessen og framgangen de har hatt, få de til å ville bli usynlig og en “no-one”. 


 

Drake sier det, som vanlig.

Cause that truth hurts, and those lies heal
And you can’t sleep thinking that he lies still
So you cry still, tears all in the pillow case
Big girls all get a little taste

104 kommentarer
    1. Du e så hot at sola e sjalu;))
      Alle som sier noe stygt om dæ, de e sjalu
      U GO GIRL!<3
      - mia eriksen
      Harstad

    2. Du fortjener ikke stygge og dumme kommentarer. Uansett hvor lite du bryr deg om dem!
      Jeg skjønner poenget med dumme kommentarer, hva søren gjør de inne på bloggen til en de ”ikke liker”..bare for å terge personen? Kjenner det irriterer meg!
      Vennene dine fortjener ikke å måtte forklare hvorfor de er med deg. – Du er en flott person! Ferdig med det.

    3. Du er en kjempeflott og ikke minst en utrolig pen jente, du fortjener kun det beste! Stå på Sophie, bare hev deg over alle kommentarer som er negativ, jeg skal helt ærlig si at jeg er sykt misunnelig på deg ;$ Når noen sier noe stygt om deg, eventuelt til deg betyr det bare at du har et mye bedre og mer interessant liv enn det dem selv har! <3 - Stine J, fast leser 😀

    4. Bra skrevet, jeg er enig! Jeg syns du definitivt fortjener en plass så høyt oppe på topplisten i Norge, rett og slett fordi du virker som ei “barbie” med noe oppi hodet. Du virker jordnær, smart og realistisk 🙂

    5. Jeg kan virkelig ikke tro at du får så mange stygge kommentarer, klarer ikke i det hele tatt skjønne at noen har fått et dårlig inntrykk av deg.

    6. Helt enig i det du sier, men kanskje om du ikke poser like fjortis på bildene dine hjelper det! Tro meg, har opplevd det før!;)

    7. elsker bloggen!!!
      1. pust dypt inn
      2. tenk på en du liker
      3. trykk F10 fem ganger
      4. skriv denne som kommentar på fem sider
      5. se på bakgrunnen din

    8. Det er jo faen meg true shit!! Jeg syns det er dumt at du må legge ut sånne innlegg på bloggen din, for det viser hvor respektløse enkelte personer kan være! Jeg opplever dette veldig mye, og jeg er glad du tar det opp! Digger bloggen din, du er og vil alltid være mitt forbilde. Stå på! <33

    9. stå på, ikke bry deg om stygge kommentarer,
      for de som skriver dem er idioter og er dumme!!!!!
      -ikke gå glipp av min blogg vs blogg konk, det er allerede 12 andre som har meldt seg på men jeg trenger flere!

    10. Stå på sophie! Jeg synes det er utrolig dårlig av folk at de alltid skal komme med dritt komentarer på bloggen din. Hvorfor kan dem ikke bare være glad på dine vegne, i steden for å slenge dritt, jeg synes det er veldig unødvendig av folk.Det viser egentlig bare hvor missunderig de er på deg. Jeg synes du er en kjempeflink blogger, så stå på! Du virker som en fantastisk jente! 🙂

    11. Du er så perfekt Sophie! Er du klar over det? Du er ærlig, snupersøt, morsom, useriøs, men også veldig seriøs når du må..:D Du er en inspirasjonskilde for meg og jeg er en fast leser av bloggen din! Du er så pen, Sophie…ditt perfekte hår og DET søte smilet! Jeg ser opp til deg Sophie<3 Klem fra en stoooor fan <3 Stå på<3

    12. Enig.. men samtidig har det litt med hvordan man framstår som person på internett. Det er lett å få feil inntrykk, spesielt siden de aller øverste på topplisten er solariumsbrune-mennesker med platinablondt hår. Mange framstår som overdrivent overlegent. They see me rollin’, they hatin’. Det kommer alltid til å være sånn i jantelov-landet Norge.

    13. GLEM det de sier. vet det ikke er enkelt men gjør det,for det er aldeles ikke sant,du er nydelig og virker veldig snill,hun/han er bare sjalu.

    14. Glem det folk sier om deg! Jeg vet det ikke er lett.. Men trur du vet innerst inne at det bare er sjalue idioter som sier sånt. De tåler ikke at du har kommet så langt med bloggen din, at du er så pen, smart, ordentlig jente! Stå på, du virker som en kjempe jente og jeg elsker bloggen din 🙂

    15. du er fantastisk akkurat som du er, de bruker tid på ditt liv istedenfor og leve sitt eget. ta det som et kompliment!

    16. Jeg kan med hånda på hjertet si at jeg har aldri vært noe stor fan av sånne berter. Sier ikke noe negativt om deg, men snakker om stilen din og sånn når det kommer til sminke osv. Men deg, jeg digger deg. Vi er helt sykt forskjellige, og jeg pleier best å like de som har mer felles til meg og sånn. Jeg ser bort i fra alt av utseende osv, digger deg for den du er og meningene dine. Jeg hadde vært stolt over å ha hatt deg som venn. Jeg hadde søren ikke forsvart meg selv fordi andre kanskje ikke hadde likt det! Man merker fort hvem som er dine ekte venner og ikke!

    17. Janteloven henger virkelig igjen i Norge! Tragisk at man skal nesten være redd for å lykkes med noe. Værst er det hvertfall i små tettbygder. Stå på Sophie, ikke la de dra deg ned 🙂

    18. Stygge kommentarer er bortkastet tid… Du er nydlig<3 Jeg har bare ett lite spørsmål som jeg håper du kan svare på:
      - Hvordan får man mindre lår? Hjelper det å jogge?
      Jeg har gjort noen styrkeøvelser hver dag i 30 dager. Jeg tror jeg trente litt lår uten at jeg viste om det. Så jeg tror jeg fikk litt mere "muskler" etter å ha gjort de øvelsene, så det kan være derfor lårene har blitt litt større. Men jeg lurte på om du har tips til hvordan man får fjernet det(få mindre lår)?
      - Kan du skrive litt om trening og kosthold på bloggen fordi jeg er veldig opptatt av å ha en fin og sunn kropp:-)
      Digger bloggen din!!<3 Og de som kommer med de stygge kommentarene er sikkert bare sjalu på deg fordi du er så pen og har så pen kropp osv... Men du burde bare ikke bry deg om det og heller tenke på alle de positive kommentarene og at vi(leserene) digger deg og bryr oss om deg:-)

    19. i norge er det sann at desto mer taper du er jo mer blir du likt! og når du oppnår suksess som du har blir folk missunlige og kritikken kommer! men ikke bry deg om det sophie stå på du er virkelig et bra forbilde <3 <3

    20. Sophie, nei! Du er genial, pen, smart, har sinnsykt Inter humor (me like) og for faen værdens beste blogger! Alle jenter vil jo være som dæ (Ja, e fra nordnorge ;)) Kem vil ikke ha store puppa, pent ansikt og perfekt kropp?
      De er bare sjalue! 😀
      Hahaha, de der småjævlan som komentere dritt her kan gå å dø bak en jævla stein!
      Du e TØFF som tør å blogge, æ har prøvd men torte ikke.
      Jaja, xoxo 😉

    21. Det er så riktig det du skriver, og uansett hva så håper jeg komentarene aldri noensinne vil prege deg. Det vet jeg at det ikke gjør også;) Du er ei råtøff, søt, pen, og nydelig jente! De som skriver disse drittkomentarene, er folk som så veldig gjerne skulle ønske de var deg. Tenk deg hva slags liv de må ha? Når de bruker tiden sin på å skrive dritt til folk. Fritids….. Elsker alt du skriver! Og du er dødspen, et forbilde for mange<3

    22. Det er bra at du ikke tar deg nær av det, for hvet du hva? De er løgnere, hele gjengen. Det finnes ingenting negativt om deg! Ikke som jeg har fått inntrykk av hvertfall, og selvfølgelig, alle gjør feil men herregud det er jo menneskelig. Du er et av forbildene mine! Du er en så utrolig søt jente som er godhjertet inn og ut. Greit, jeg kjenner deg ikke, jeg leser bare bloggen din, men på en måte så føler jeg at jeg kjenner deg litt, selvom du ikke aner at jeg eksisterer. Og det at du faktisk tørr og vise kroppen din på internettet, det synes jeg er så bra. Du har fått mange negative kommentarer på det, men jeg synes det bare er positivt! Det viser at du har selvtillit, og det er jo helt forståelig at du er fornøyd med den så da skal du selvfølgelig vise den frem så mye du vil. Du skriver også veldig bra, og ikke minst er du så pen! Denne kommentaren ble mye lenger enn planlagt men same shit. Poenget er at jeg digger deg og bloggen din, og hev deg over de taperne som må rakke ned på deg fordi de ikke har selvtillit selv. Love you!

    23. stå på sophie! ikke la de med negative kommentarer trekke deg ned på noe som helst vis 🙂 digger bloggen din!!

    24. Det er bra du tørr å være deg selv, og skille deg ut fra mengden. Du er bare deg selv og ingen person kan si at du er ”stygg” hvis man ikke har møtt deg og faktisk snakket med deg. Egentlig litt tragiskt at folk tar seg tid til å rakke ned på folk, er nok bare de som er litte grann sjalu. Og creds til deg for at du takler negative kommentarer så bra og at du ikke bryr deg noe om det.
      Du er en person som er sterk, har dine enge meninger og står for det du mener. Det er det jeg liker med deg, at du er deg selv og driter hva folk synes. Det er ikke alle jenter som er som deg, det skal du være stolt over. Stå på Sophie og fortsett med å være deg selv!

    25. Kjenne igjen den der utruli godt. Men Sophie, du e ei fantastisk pen å snill jenta med en utruli bra blogg, å æ digga dæ! Når venna av mæ e på besøk å æ går inn på bloggen din, sir dæm “Eh.. læs du Sophie Elise sin blogg? Herregud”, eller nåkka sånn. Åsså sir æ “Ka e det som e så galt me å lese hennes blogg? Ka e det me at folk har så masse imot ho? Ho e virke førr mæ som ei utruli snill jenta med mange bra meininge, å ho e utruli pen!”.
      Å veit du ka? Då hold dæm kjeft, førr at dæm ikke har nåkka å si 🙂 Dæm kjenne dæ ikke, å vælge heller å tru på alle slags rykta som e ute å går. Velvel, di kan nu bære være idiota 🙂 Rykta e lagd av hatera, spredd av tapera og akseptert av idiota. Om di velge å dømme folk etter rykta, så e det jo mest dem det e synd på 🙂
      Man merke fort kem som e ekte venna å kem som ikke e det. Ikke la hateran dra dæ ned, Sophie. Stay strong! Hilsen en stor fan som bryr sæ 🙂

    26. Vil bare si at på “om meg”-siden står det har du fortsatt har verdens beste kjæreste og at dere kommer til å være sammen lenge, bare så du husker å skifte! 😉

    27. Jeg syns du virker som en utrolig kjekk jente! Og venner som sier sånn er ikke venner.. det er bare til og ikke bry seg om de og heller bruke mer tid på de som er ekte venner!

    28. bra du ikke tar deg nær av ting folk sier! Vi i norge har alt vi trenger, og når det er noe folk ikke har og noen andre har, så klarer de ikke å være glad på den andre vegne, og må ødelegge for den. Utrolig dårlig …
      Det er en grunn til at du ligger på topplisten, og du havner ikke på topplisten for å være stygg, og dårlig til å blogge! Du havner på topplisten viss du er flink til å blogge, og det er du! Du er også utrolig nydelig, flink til å sminke deg, bra klesstil og du gjør sånn at det er interesant å lese bloggen din!
      Stå på, fortsett sånn du gjør, for det er utrolig bra!

    29. elsker deg og kjønner ikke hvorfor folk gidder og komme med stygge kommentarer. Får håpe at de som skriver stygge kommentarer om utsene ditt osv, virkelig ser bra ut selv da.. siden de føler at de kan si noe om andres utseende. du er jævli fin og det skal du vite , ikke la andre missunelige folk få være slemme til deg for hvis du får hør det nokk så kan du begynne og tro det selv.og tenk at noen folk er så feige at når de er frekke så tørr de ikke skrive navne sitt. du er en fin person og virker veldi snill og omtenksom og er verdens beste blogger<3 <3 synes at du skulle vert på 1plass . i<3 you sophie <3 <3

    30. Det er synd det er så mange haters der ute med usaklige kommentarer, og skriver ting som bitch, hore, fake osv. Men unnskyld meg, noen av de negative kommentarene legger du jo litt opp til selv..!? Du har jo selv sagt at mye av det du skriver gjør du for og provesere.. Du kan ikke da forvente at alle sitter som stille mus og ikke svarer på det?

    31. Ja men, seriøst? Jeg skriver ikke den kommentaren for å terge noen eller for å slenge dritt, men serr? Sjekk de bildene på innlegget. Hvor gammel er du – 17. Hvor gammel ser du ut- langt over 20, MEN du oppfører deg faen meg som en 14 åring!
      Kjenner ingen andre 17 åringer som tar så mange jævla fjortisbilder av seg selv enn de bloggerne.

    32. Hvis du selv mener den beste suksessen her i livet er å ha en rosablogg, så må du nesten få hodet ditt ut av sanda.

    33. Du sikter nok til kommentarene ang. den gamle mannen? Det er ikke noe rart du fikk de. Når du skriver at du ignorerte en gammel mann, i tillegg til å slenge med ‘hihi bad girls’, da ber du nesten om å få de kommentarene. Skjerp deg, skriv på en skikkelig måte, så skal du nok se at det blir mindre av dem.

    34. kom igjen stå på
      hallo det e ikke nokka stykt og si om dæ du e ju kjæmpe fin. du e en av værdens bæste bloggera<3 det synes nu vært fall æ. og bare slett de dumme kommentaran. for du e fin akkurat som du e<3

    35. haters gonna hate, du er topp blogger, du må nesten forvente at du får dritt på deg.. det sier nesten seg selv. og om folk syntes at du er stygg, hva kan du gjøre med det? det er folks meninger..

    36. Er så sykt tragisk med sånne kommentarer.. De er nok bare sjalu x10000!:) Syns du er nydelig jeg, og du er tøff som takler ganske mye! Digger deg:D
      Btw, den toppen din var utrolig fin:)

    37. Det er faktisk bare å drite i de drittkommentarene, fikk nesten akkurat en dritt kommentar på det ene fotoalbumet mitt på facebook der det stod” Bitch u are trying to HARD” Jeg bare driter rett og slett i det! Foresten.. Jeg digger deg! Og den toppen var drit fin!! Ooooog jeg leser bloggen din vær eneste dag! 🙂 U GO GIRL!<3

    38. Dem som kommer med stygge kommentarer kan umulig ha det bra med seg selv, det er vel bare en måte for dem til å føle seg bedre det å få andre til å føle dålig med seg selv. Så de må ha det veldig grått og trist når man ikke kan glede seg over andre. Men haters gonna hate.
      BTW; stå på, du har en drit bra blogg og ikke la sjalue haters ødelegge det for deg 🙂

    39. Enig. Alle må alltid kommentere de styggeste kommentarene, og det er godt å høre at du ler av de og ikke bryr deg så mye. Stå på, du er virkelig et forbilde!

    40. Syns folk kan være mer konstruktive og om man ikke liker personen – nei, da liker man ikke den personen. Er jo tross alt bare slik man er. Du er du, jeg er jeg. Skjønner ikke hvor respektløs folk kan være!

    41. Det er du og BARE du som kan ta æren for all din suksess! Aldri bry deg om ka andre synts, så lenge du har god samvittighet og trives med det du gjør… Stå på videre 🙂 Ha en fin helg

    42. Du er jo bare helt nydelig og naturlig pen! Syns du blogger flott og har fine bilder osv. Likte virkelig bloggen din 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg