året som var; sommerferien

Juni;
I juni kom bloggen min på topp 10, jeg begynte å få sponset ting og tjene penger på bloggen så da sier det seg selv at motivasjonen ble litt bedre også. Jeg hadde min første konkurranse og var helt i skyene for at ting gikk så bra. Var kjæreste med Marco men han hadde enda ikke vært på bloggen.

Ellers viste jeg dere litt gamle bilder..

slappet mye av..

Var mye ute og gikk med Stine Mari, ble utført mange spionasjeoppdrag for å si det sånn.. Haha

Fikk sex and the city boksen, og så ferdig hele.

HAHAHHA ENOUGH SAID!!! provoserende innlegg det der..

 Var ute med jentene, skrev for første gang om barnemat dietten og la ut en dansevideo med charlotte som kort tid etterpå ble slettet.

Hadde denne headeren..

Og var som vanlig mye ute og spiste..

Var på Jersey Shore party som jeg husker fint lite av..

Og var mye ute for å nyte solen sammen med de beste jentene.

Juli.

Juli var måneden jeg kom på 3. plass på topplista etter mitt fake “bloggbråk” med Therese. Vi var gode venner da, og er enda gode venner til dere som lurer. Marco var på bloggen for første gang, jeg måtte kjefte på dere et par ganger angående frekke kommentarer og jeg fikk strippestang på rommet. Den 22. Juli da utøyatragedien skjedde skrev jeg faktisk om strippestangen, og to sekunder etter fikk jeg høre om tragedien på radioen og brukte en hel uke etterpå til å sitte inne å grine.

Ble nevnt i avisen, var faktisk bestemor som fant det fram

Var mye ute.. Alt for mye

 Jeg trente en hel del, og kom med masse tips. Føles rart å si det men jeg hadde den SYKESTE kroppen. Blir sjalu på meg selv når jeg ser tilbake, haha.. 

Gikk i fakkeltog for offrene etter 22. Juli.. Det er noe av det verste jeg har vært med på i mitt liv, uten tvil.

August:

I August skjedde det noe ekstremt vanskelig for meg på privaten og jeg prøvde så godt jeg kunne å ikke la dette gå utover bloggen, men nå som jeg ser tilbake er det faktisk tungt å se på hvor hardt jeg prøvde og hvor jævlig jeg hadde det på innsiden. Men hele måneden var ikke kjip! Var ganske lenge i Oslo og ellers ba jeg dere fortelle meg alle ryktene dere hadde hørt om meg så skulle jeg oppklare disse, fikk vite mye sykt for å si det sånn. 

Bleket tennene for første gang. Fikk kritikk på Andrea Badendyck sin blogg ettersom jeg ikke skrev at de var sponset husker jeg!

Ble innvitert på pressevisning for Gina Tricot

Fikk vite om cysten i magen og ble veldig lei meg. Men det går bra nå, altså!

Oslo! Var en veldig gøy og annerledes opplevelse å være der når man er “kjendis”, haha.. Helt annerledes fra Harstad i alle fall. 

 

Gjorde ikke så mye annet i Oslo enn å slappe av, var jo det jeg dro dit for. Var en dag på tusenfryd, noe som var kjempegøy! Var sammen med en kompis fra tromsø og vi hadde det veldig trivelig sammen.

Var i frognerbadet og provoseeeeeeerte litt etterpå

 Ellers startet jeg på andreåret, men skoleåret og frem til nå kommer når jeg drar bort i helgen som sagt! 

 

 

94 kommentarer

Siste innlegg