dagens outfit

Dette er uten tvil favorittbuksen min, tidenes kupp! Kjøpte den på cc vest i sommer for 50 kroner eller noe, og den sitter perfekt.

Elsker slik “skjorte-under-genser” stil. Men siden 99% av alle elevene på skolen kjører denne stilen hver dag prøver jeg å styre litt unna, men i dag kunne jeg ikke la være! 

Jeg elsker å ha krøller/bølger i håret men på bilder ser det ALDRI bra ut, uansett hva. På toppen av det hele begynner håret mitt å bli rødt IGJEN, så må vel farge det litt mørkere i løpet av uken. 

Jaja, her har dere det eneste som funker på en dårlig dag, nemlig ” the sophieelise-pose”. Oh yeah, elsket og hatet. Haha..

Og del 2 av “året som har vært” kommer altså, men til helgen! Må jo ha noe som kan bli publiseret mens jeg er borte og ikke har tilgang til pc.. Kom gjerne med forslag på andre innlegg jeg kan ha da også:-) 

51 kommentarer

Siste innlegg