guttevenner

What to say. . . Tror nok snart jeg skal gå å legge meg, føler ikke det er noen vits i å oppdatere uansett. Om jeg hadde hatt lyst til å skrive hvorfor jeg gjør ting, tror dere ikke jeg hadde gjort det da? Er så utrolig latterlig når dere skal begynne å spekulere og dra konklusjoner, men enda verre er det når dere sier ” sånn er det”. Dere aner jo ikke hvordan ting er, så jeg skal prøve å forklare litt nærmere da.

Dere vet at man som regel “holder på” med noen før man blir kjærester? Så bare fordi jeg møter en gutt – ja, kanskje til og med liker en gutt – så betyr det ikke at vi er kjærester, og det betyr heller ikke at jeg er klar for å gjøre noe offisielt, ta han på bloggen og slike ting. Det er utrolig vanskelig akkurat det der, men jeg kommer ikke til å være klar for noe forhold før om… tja, i alle fall et halvt år. Så dere trenger ikke å stresse med det der, ” når får vi se kjæresten din” osv.  For jeg har ingen å vise fram, haha! 

At jeg er en hore (som enkelte av dere så kreativt kaller det) for at jeg sitter på fanget til guttevenner eller er mye sammen med en gutt, det kan jeg faktisk leve med. Jeg har blitt backstabbet av så mange i mitt liv, mest jenter. Jeg blir brukt så utrolig mye, men det gjør ikke guttevennene mine. De har ingen personlig gevinst av å være venn med meg overhode, annet enn at vi liker å være sammen og stoler på hverandre. Det føles godt at jeg har slike! Jeg er også veldig “koseperson” og liker å ligge inntil, pjuske og klemme. Synes ikke dere også det er herlig å ha en stor varm gutt å ligge inntil da? Det elsker i alle fall jeg! ♥

Jeg kan ikke forstå at dere tror jeg har forandret meg, jeg håper såfall det er til det bedre. Jeg prøver å ha det gøy nå, leve livet mitt for min del. Ikke missforstå, jeg er enda “kjærestejente” og den forelska følelsen er nok den beste i verden. Men om det nå skjer noe mellom meg og noen andre så skal det ta lang tid før dere eventuelt får vite om det, da skal ting være utrolig sterkt mellom oss. 

Godt å skrive av seg litt! God natt! ♥

Slenger inn et par bilder fra Ipaden som jeg ikke har vist dere! Ler meg ihjel av photobooth, haha

I tilfelle dere ikke ser hvem skjønnhetene på disse to bildene er, så er det altså Anne-Sofie og meg! 


Hahahah elsker dette, søøøøteste Niclas her!


Hahah Tarjei!!!<3



Så til sist, to GRUSOMME og uforberedte bilder av meg… På fest da, PENAH!!

Og på båten. Pena 2x! 

60 kommentarer
    1. Å kose med gutter er noe av det beste i verden!! Du er ingen hore, uansett hva du gjør! Digger deg, Sophie! 🙂

    2. Det blir bare alt for dumt at de kaller deg for hore!
      Blir så sint på folk som kaller andre for horer da de ikke er det.
      Men uansett ikke ta det innpå deg, du har hvertfall kommet mye lenger i livet enn det de har!:D
      Du er best<3

    3. Enig med deg i det du skriver. Selv om du henger mye med gutta så trenger man ikke være sammen med de. Jeg har stortsett bare gutter å holde meg til. Liker det best. Jenter er så masete :S Det du skriver, er som å se å høre meg selv. Lik meg, i det du har skrevet. Elsker også at gutter klemmer å koser, gir deg søte kommentarer og sånt! Elsker det. Tenker avåtil, hva skulle jeg gjort uten alle kompiser og bestekompisene mine? Jeg hadde ikke klart meg:(

    4. hehehe, så søte dere er <3<3
      Eni med deg dær , guttevenner er godt å ha, og de som sier at du og en gutt er kjærester for dere er sammen på et bilde er bare teite de har visst ikke kommet over barnehagealderen dær man fikk jentelus og guttelus hvis man var bortihværande og 1-2 klasse dær mesteparten sa at det ikke gikk å ha guttevenner uten at men var sammen med dem 😀

    5. ka visst du va lesbisk.. liksom.. ska man si at du e kjæreste med ho bare førr at dokker va ute å spiste i lag? du hold på med ho førdi du gjer ho en klæm og sitt på fange hennes…dokker har dokker med værandre førdi dokker overnatta hos værandre.. liksom same shit

    6. venner er venner uavhengig av kjønn.
      De som kaller og de som ikke forstår det er de minste leserne du har, de som kanskje er sånn 8 år gammel 😉 tenk på det du !

    7. du har ganske rett..!
      og ha guttevenner er noe det beste! dem lager ikke drama, dem er som ofte stille, dem lyter uten å snakke i munnen på deg, lyver ikke, (som du sa) ligge inntil dem ” kun som venner” ingen som sir det er horete!? vet dem virkelig hva det orde betyr når dem sier det:P? dem har ingen ting annet å komme med når dem er sjalu! tror alle jenter skulle ønske dem også kunne ha like mange guttevenner slik som deg, og være like pen! kan kalle det ren sjalusi fra dem!:)
      Du går jo ut som en helt vanlig tenåring slik som alle 16-17åringer som drikker og fester idag, og for dem som ikke gjør det, så har dem venner rundt seg som gjør det! Det er bare fordi du er kjent og har en blogg som har over 30 000 leser hver dag! dem prikker ut feilene dine for og rakke ned på deg for og føle se bedre. men hvordan kan folk føle se bedre og rakke ned på andre!? det er jo noe av det vondeste du kan gjøre mot noen! ingen er perfekt! INGEN! så hvorfor kritisere deg hele tiden og ikke seg selv! heller dem som har et stort problem!

    8. Heh, ang. det at du liker å pjuske og kose. Du hadde passet veldig bra inn i OD-miljøet sånn sett. Der er det veldig lite intimgrenser, typ, folk ligger inntill hverandre og koser hele dagen nesten (på seminar, altså) Ingen som blir kalt hore for det heller 🙂

    9. er så enig med deg der! Alle vennene mine og andre på skolen snakker om hvor barbie du er med silikon pupper og alt det der. Det eneste de ser er den ene kødde videoen din som du la ut for en god stun siden! men om de leser bloggen din vær dag, ser alle videobloggene dine. leser vært eneste ord som du skriver. så ser man en utrolig god person! Helt seriøs synes jeg du er den mest ærlige og beste bloggeren på hele topp lista !
      Stå på, drit i alle som skriver kødd!

    10. ÅÅh, jeg er så enig med deg her gitt! Jeg selv har utrolig mange guttevenner. Og ja, jeg har kjæreste, men han blir ikke sjalu om jeg klemmer noen andre gutten eller noe sånt. Han viste hvem han blei sammen med. Jeg synes selv at det er bedre å ha guttevenner enn jentevenner, fordi gutter er så herlige, de er her for deg. Det er jo jenter også så klart, men jenter kan liksom gå å slenge drit om vennene sine og det er det jeg hater. Men gutter er ikke sånne. Og mange av jentevennene mine sier til meg at jeg oppfører meg så jævlig løs og sånt, bare fordi jeg går å klemmer gutter som jeg er bestevenn / godvenn med! Og ja, en ting til, kjæresten min bor veldig lang bort fra meg, og de trur at jeg er utro mot han, bare fordi jeg er så masse med andre gutter. Men det er livet mitt, jeg velger å leve den slik, og kjæresten min har ikke noe i mot det. Han vet åssen jeg er! Han vet at jeg har mest guttevenner enn jentevenner!
      Så jeg er så enig med deg! Skjønner deg godt! : )
      Fin blogg! : ) <3

    11. Helt enig med deg !
      Vil bare si at jeg synes du er ett veldi bra forbilde ! kanskje ikke fordi jeg er enig med alt du gjør, men du tør og vere deg selv, tør og ta valg og stå for deg ! Jeg digger deg ! når jeg begyndte og lese bloggen tenkte jeg herriigud ! men nå har jeg skjønt at du tør og vere deg selv! alle jenter liker jo og vise litt kløft, se atraktive ut og vere pen , og du tør virkeli og gjøre det med ! you go girl 🙂 ! synes du er bare helt utrolig pen og har kjempe fin kropp, misunnelig 🙁 .. Alle de jentene som gir deg sann kritikk er bare fordi de er misunnlege på bloggen din, tinga dine, utsende ditt og personligheten din , ikke bry deg om de , selvom de er vanskelig av og til kansje ! men du er vertfall kjempe kul 😀 elsker bloggen din ! har lenge hatt lyst og skrive dette, men tenkte jeg burde gjøre det nå når du kanskje var litt irritert og “down” 🙂 Men stå på og vær deg selv, det er det beste du kan gjøre ! har du lyst og legge ut bilde av deg i en kort kjole, så bare gjør det ! ver deg selv , det er det som er best !! 😀 <3

    12. Ikke bry de Sophie ! du er ei hærlig jente, og jeg er enig med deg jeg trives best med gutter! Du er så awesome, og folk som kommer å bitcher med deg, kjenner deg ikke ! så ikke bry deg, jeg kjenner deg ikke, andre som leser kjenner ikke deg, men det vi kjenner til er bloggen din. å du er ærlig osv mot oss å det står det mye respekt av , du fortjener privatliv å gjør akkurat det du vil! stå på elsker bloggen din <3

    13. Helt enig med deg, trenger ikke være noe selv om du er med gutter. Jeg har mange guttevenner, bestevennen min er en gutt og han har jeg kjent siden jeg var et halvt år! Har opplevd masse bitcher i livet mitt, men guttevennene mine har alltid vært der 🙂

    14. Jeg forstår deg godt! Det var mange som reagerte når jeg ble singel også og plutselig hadde mange guttevenner, men saken er jo at jeg rett og slett trives best med gutter 🙂
      Klem fra Lizbeth Osnes – Behind the scenes.. Der du aldri riktig vet hva du får – bortsett fra mange daglige innlegg. Bloggen handler om min glade hverdag med mote, skjønnhet, fest, shopping, vennskap, tanker, meninger, kjærlighet, bloggtips, bokomtaler, tips i livet generelt – og den psykiske lidelsen Anorexia Nervosa. Min blogg er min terapi, min hobby og min lidenskap. Lizbethosnes.com

    15. skjønner deg så jæævlig.
      På fester pleier jeg å sitte på fanget til mange forskjellige guttevenner av meg, kose litt med de, det betyr jo faen ikke at jeg er ei hore fordi da? Men likevel skal sjalu jente(venner) baksnakke meg og si jeg er hore, osv. TRAAGISK.
      So many bitches.

    16. Tusen takk, Sophie for at du forklarer deg! Jeg har lenge nå vært ganske lei av all blogginga di fordi jeg føler at du har forandret deg sånn … Men nå når du forklarte alt, falt alle bitene sammen igjen. Endelig fikk jeg et glimt av den gode, gamle Sophie!
      Jeg digger deg! <3

    17. Er helt enig i det med guttevenner, jeg selv har mange guttevenner, er ilamme gutter HELE tiden. Fordi hvis man er ilamme jenter så blir det så mye baksnakking, snakker bare dritt om andre folk. Men hvis man er ilamme gutter er det litt mer chill, man sitter å geimer, eller bare snakker! Og jeg har blitt kalt for utro mange ganger når jeg har hatt kjæreste fordi jeg er ilamme andre gutter på fritiden, og det irriterer meg at noen ikke kan forstå at man ikke bare kan være venner med gutter!

    18. Jeg synes det var så flott skrevet av deg! ikke hør på alle de misunnelige jentene der ute, du er SÅ mye bedre enn dem! stå på, jeg digger deg (:

    19. hei <3 du er ei drit kul jente .fin personlighet og alt i verden .skjønner ikke hvorfor folk er så slemme og dumme rett og slett jævla drittsekker :DD
      Jeg mer guttenvenner enn jentevenner ,deet betyr vel ikke at jeg er ei hore men det betyr at jeg kan være med hvem som hels (venn)<3 drit i hva andre sier.synes du har forandret deg veldig mener positivt altså 😀 det er faktiskt bra at du viser at man kan ha det bra uansett hvem den er eller hva den har opplevd. folk tror de eier deg og kan si hva som helst til deg ,hvorfor gjør de det ????
      du har rett til ikke si alt til bloggen siden den er ikke livet ditt ,håper jeg :)) du velger egentlig hva som skal skrives inn til blogge eller ikke ? klem din største fan <33 ps håper du sriver i kommentar feltet tilbake til meg .har ikke blogg btw<33

    20. Jeg er så enig som det går an å bli! Det er så godt å ha noen guttevenner, og ikke bare jentevenner. Syns det blir så mye drama mellom jenter hele tiden.. Så jeg skjønner ikke hva folk prater om, at du har kjæreste osv.. De har sikkert ikke en eneste guttevenn selv;) Så alt går nok på sjalusi! Jeg er ihvertfall veldig enig i det du skriver!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg