prøver igjen!

Hei verdens beste blogglesere. Må først begynne med å takke for hyggelige kommentarer i det siste, og selfølgelig for at dere leser bloggen. Dere er fantastisk herlige! 

Jeg har slumret utrolig mye i morges.. Hadde først på alarm til 11:30, og jeg stod opp først nå. Tror det sier litt! Hele livet mitt handler jo om å sove.. Tenker på det hele tiden haha! 

Skal rydde litt fort opp i stuen før Amanda kommer hit, vi gjør enda ett tappert forsøk på sosiologiprosjektet.. Kan vise dere klærne jeg kjøpte i går i mellomtiden, enjoy!

Var og hentet denne herlige genseren på posten, den er fra modekungen! Utrolig bra å ha til å sløve i hjemme synes jeg. Dere finner lik genser HER



Utrolig kul gjennomsiktig topp, den er dødskul på ryggen! Kommer nok i outfit i løpet av uken, så viser dere heller bedre da.



Skjorte. Skal ha den på i morgen!



Tubebh, har vel rotet bort minst 50 sånne her hjemme.. 


Skulle laste opp videoblogg, men med en gang jeg trykker på upload video på youtube kommer det bare opp ” Http/1.1 Service Unavailable”. Noen andre som har det problemet? Jeg laster i alle fall opp video med en gang det fikser seg, jævla drittyoutube.. 


58 kommentarer

Siste innlegg