bra kveld

Har vært i en slags liten bursdagsfeiring til en av de beste kompisene mine! Er litt stort at noen som er født i samme år som meg endelig har blitt 18 år, nå er vi jo faktisk snart voksen! Og ja, folkens.. Vi er bare venner, jeg trives mye bedre med gutter og har det utrolig bra for tiden. Now you know ;) Ble tidlig kveld for meg av personlige grunner, men følte det var rett og avslutte kvelden her! 

Har også spilt inn en overseriøs videoblogg med Anne-Sofie, haha. Den kommer på bloggen i morgen! :) 

Nå skal jeg og lillesøsteren min se på scrubs, så tar jeg kveden, vi høres i morgen!

Legger ut noen bilder fra dagen siden jeg hadde problemer med bildeopplasteren tidligere i dag. Startet dagen med en shoppingrunde (viser dere klærne i morgen) og en matpause på gründer med Amanda, Markus og Anne-Sofie! 


Så møtte vi på noen meget kjekke karer! Jørgen (?), Toran, Olai og Steffen! 


Spiste sjokoladefondant, det er så sinnsykt godt! 


Så dro jeg videre til Anne-Sofie for å fikse oss. Hun er den nydeligste i verden! 



Var mye flammelek i dag haha… Sykeste bildet jeg har sett i mitt liv, lo såå godt. Jørgen er herlig!



76 kommentarer

Siste innlegg