best

Har litt problemer med å overføre bilder til pcen, men det er jo en gylden anledning til å vise dere noen gamle bilder av meg og Anne-Sofie som hun har her på harddiscken! 

Selv om det irriterer meg som en gal at du sletter 90% av alle bildene vi tar sammen fordi du er perfeksjonist, selv om vi hadde en liten krangel fordi du ikke ville se stygg ut på bilder fra 7-8 klassen som jeg legger ut her (what the fuck), selv om jeg ikke får ha føttene i senga di fordi du er ryddefreak, selv om jeg ikke får legge hoda på puten din av uvvist grunn, selv om du er livredd fuktighetskrem og ikke eier selvironi er du best! D

Føler det er litt kleint å skrive dette nå siden Anne-Sofie sitter rett ved siden av men.. Du er best i verden, kan ikke tro vi har vært venninner i 17 år! Ingen kjenner meg bedre enn du, og du fortjener alt godt. Elsker deg ?

Fra gammelt til nyest! 








Hahha, Amanda også! 



Her gjør vi spiritisme faktisk! 








73 kommentarer

Siste innlegg