kinoo!

Dette innlegget skulle publiseres i går, men siden internett ikke fungerte blir det publisert nå istedenfor.


Har vært på kino med Amanda, gikk halvveis ut i filmen fordi vi ikke forsto noen ting.. Litt surt når man betaler mye for å se en film og så ender det opp sånn, neste gang får vi vel satse på å se løvenes konge slik at vi blir å forstå noe haha! Tror kanskje jeg burde ha sett nummer en for å forstå denne, jeg og Amanda så på hverandre etter tre minutter og bare “eh…what”. 

Men det er så UTROLIG koselig å bare sitte å snakke med Amanda så å gjøre det i tre kvarter var overhode ikke et problem. Vi ler av absolutt alt og fullfører settninger på hverandre, og tenker akkurat det samme. Sånn som i dag sa vi en lang settning helt samtidig, “han stygge med lua” hahahah. Love you!!

Unner alle å ha en slik venninne, eller flere som jeg er så heldig å ha!

Var ikke akkurat lite godteri på oss, nei! 

Er flere av dere som har spurt hvor man kan kjøpe en lik pengebok som jeg har, og det tror jeg nok blir ganske vanskelig, den er fra Sunny Beach! 

 

 

44 kommentarer

Siste innlegg