svar på spørsmål del 2

Angrer du på at du farget håret brunt?
Altså, jeg hadde jo ikke noe valg. Men jeg liker det ganske godt nå da, selv om jeg har fått den trangen til å være sinnsykt brun hele tiden haha.. 

Hva gleder du deg mest til når du står opp?
Det er helt forskjellig fra dag til dag, som regel er jeg alt for trett når jeg står opp til å glede meg til noe som helst haha! 

Er det like morro å blogge nå som det var før?
Ja, det er det definitivt! Men mye vanskeligere, når jeg har dratt bort i helgene har jeg liksom ikke hatt lyst til å måtte prioritere det, selv om jeg vet det er min plikt og jobben min.. Vi får se!

Har du noen nyttårsforsetter?
Nei jeg har ikke det, eller jeg har tenkt litt sånn at jeg ikke skal stresse så mye, og bare nyte det jeg har.

Hva gjør du når du får stygge kommentarer?
Da driter jeg i å lese de faktisk. Tar meg noen dager fri fra kommentarlesing, er jeg i godt humør så skal ikke det få ødelegges av noe sånt. Så går jeg tilbake en dag jeg er “klar”, og ser om det er noe jeg skal ta til betraktning eller om det bare er tull alt sammen, som regel er det jo bare bullshit folk kommer med. 

Hvem er det du besøkte i Bardu?
Jeg var hos en kompis som egentlig ikke bor i Bardu men i Bodø, og når han var så “kort unna”, så dro jeg bare dit ganske spontant! Men var gøy da, dro jo tilbake en gang til 🙂 

Synes du det er flaut/irriterende om lesere spør om bilde/klem/autograf?
Nei jeg gjør ikke det, og jeg får sinnsykt mye bloggmotivasjon av det! Noen ting jeg ikke liker er når lesere ringer meg på telefonen, det er innvasjon av privatliv og ofte presterer de å si mye slemt, og når jeg legger på får jeg gjerne en dødslang melding etterpå med kjeft. Har fått hemmelig nummer men det har spredt seg uansett, så må vel få nytt snart igjen . . . Ellers når lesere maser på facebook, det er heller ikke okei. Det er min private facebook, og jeg har over 1000 brev fra “fans” der og hele innboksen er bare et rot, får ikke med meg ting fra venner eller noe. . . Da sender man mail! Og ellers – jeg svarer ikke på mailer om ting man LETT kan finne ut selv, ved hjelp av google eller bare å se på bloggen. Da prioriterer jeg de med problemer, med viktige spørsmål eller med sammarbeid. Now you know! 🙂 

 Si en ting du synes er viktig med utseendet til en gutt?
Det høres sikkert sært ut, men jeg liker godt når gutter har en “feil” eller et kompleks med noe – da blir det nettopp DEN tingen jeg liker best med personen! For eksempel et stort fødselsmerke eller et utslett av noe slag, haha. Resten betyr ikke så mye, men liker veldig godt håndball/fotballgutter.

Sier du navnet ditt Sofie eller Såofy?
Jeg sier SOPHY, og jeg har oppdaget at når folk snakker TIL meg sier de sofie, men OM meg sier man sophy. For eksempel “Sofie, slutt nu!” Eller “æ e ilammi ho sophy”. Haha, om dere skjønner!

Hvordan er du i fylla?
Jeg er alltid mest full og full først, drar jeg før 12 ettersom jeg da har vært rimelig beruset i seks timer og er sliten. Danser mye, synger mye, roper mye og krever en del oppmerksomhet. Spyr. . . Men heldigvis er jeg ikke ute så ofte da, haha!


Med tanke på at du ble såret dypt, er du da redd for å bli forelsket igjen og bli knyttet til en person? Eller gleder du deg bare?
Jeg gleder meg, for det beste i verden er å være forelsket og glede seg til å se en person, men samtidig så er jeg jo litt redd men om det skjer, så klarer jeg det nok da også.

Er det mange gutter som prøver seg på deg nå etter du ble singel?
Det har blitt en hel annen greie å dra ut, men det er vel egentlig det eneste jeg har merket. Jeg har jo en hel masse guttevenner, i innboksen på telefonen min er 90% fra gutter og det er baaare vennskap! Jeg tror jeg er mer ” en av gutta”. Men ellers så føler jeg meg jo ikke singel nå:-) 

Hvordan ville din perfekte dag vært?
Da hadde jeg våknet opp på hotell sammen med en person jeg er forelsket i, helst i en annen by som Oslo. Så ville vi slappet av lenge i sengen før vi spiste frokost, dro til frognerparken og slappet av, så kunne vi dratt på fridays og spist, så kunne vi gjort noe sosialt med hannes familie og min familie, og så dra ut med venner på kvelden eller bare se film sammen.. Så med andre ord, mye mat og mye kjærleik!

Angrer du på noe i livet?
Nei jeg er så heldig at jeg kan si at alt som har skjedd har ført meg dit jeg er nå, alt det kjipe har hatt en mening. 

Kunne du blitt god venn med noen som er stor fan av bloggen din?
Det spørs hvor stor fan, har jo opplevd å ha blitt brukt på grunn av bloggen også.. Men joda, det kunne jeg vel! 

Snuser du?
Nei jeg gjør ikke det, men jeg har prøvd en god del ganger for å si det sånn. Men jeg synes det er så stygt, og jeg har aldri kjøpt snus liksom.

Forhold eller singel – hva foretrekker du?
 Vet ikke faktisk, kjæreste med den rette personen!

Kunne du meldt deg på paradise hotel?
Nei da kunne jeg jo ikke blogget!!!!!!! xD Neida, men seriøst, jeg kommer aldri til å gjøre det. ALDRI.

Hva er din mest positive egenskap og din mest negative?
Positiv er vel at jeg er utrolig SNILL, har en stor samvittighet og vil det beste for alle rundt meg. Jeg er veldig åpen for det som er annerledes, og jeg kan ikke si jeg ikke dømmer folk – for det gjør jeg – men jeg gir alle en sjangse og bryr meg ikke om status. 

Negativt er at jeg overanalyserer, drar konklusjoner, blir fort lei meg og fort såret. Det er veldig kjipt å ha det på den måten når man er i denne “bransjen” her.  

 

 

53 kommentarer
    1. Håper du svarer på mailen min jeg sendte for noen dager siden, om problemet mitt 🙂
      – flott svart!

    2. lurte bare på en ting, tok hull i tunga får noen dager siden eller er nesten en uke siden, men var du enda hovven da å var du hvit på tungen da? åsså et spm til om dt, fikk du veske ut av det (hvit gul veske på en måte)
      håper virekli du svarer! 😉

    3. hvorfor ser det ut som om alle bildene er blitt tatt med telefon ellernoe? eller bruker du fortsatt den gamle linsa, som var ødelagt? 🙂 elsker bloggen din!! <3

    4. Bra svart, Sophie! Spennende 🙂
      Du, det er bare en ting jeg må si til deg! Jeg kunne sendt en mail, men jeg skriver det bare i en kommentar! Altså, jeg syns du er dødspen, og utseende ditt og kroppen din (forsåvidt alt med deg) gir meg motivasjon til å trene og se bra ut, og inspirasjon til klesstil og sminke. 🙂 Hvis jeg våkner en morgen og føler meg missmotig og lei, går jeg bare rett inn på bloggen din og da føler jeg meg myye bedre! Du er det sanne forbildet mitt, og jeg bare elsker alt ved deg! I mine øyne er du en herlig jente som ikke burde bry seg om stygge kommentarer eller noe negativt rettet mot deg! Jeg elsker bloggen din, og er innom mange ganger for dag:) Håper du fortsetter å blogge for ALLTID slik at jeg i lang tid framover, kan lese om hverdagene dine og se hvordan du har det! 🙂
      Klem fra en stoor bloggfan <3

    5. Jeg har lest bloggen din en stund sånn her og nå, men jeg må bare si en ting. Jeg virkelig elsker kroppen din! Og jeg digger at du bruker falske øyevipper, hair extensions og andre ting som folk vil kalle falskt, men at du gjør det uansett samme hva andre personer sier. Pleier egentlig ikke lese blogger ofte, men er det noen som burde hvert på topplisten her så er det deg. 🙂

    6. Å NEEEEEI! jeg klarte å gå glipp av spm-runden som jeg har ventet på. men jeg kan jo bare skrive det her? håper du ser dette.
      -hvor har du kjøpt den svarte adidas-shortsen din? og vet du om en bra nettside hvor man kan kjøpe shortser??
      -kan du si hvordan man får bort fettet ogfå strammere mage, hvordan jeg kan få smalere midje og hvordan jeg kan få fyldigere og strammere rumpe.
      hadde mer spm men kommer ikke på de nå. HÅPER DU KAN SVARE MEG PÅ DENNE, HADDE BETYDD VELDIG MYE. skal prøve å sende mail også, for å være sikker. du er bare best, digger deg <3333

    7. bra svar, sophie 🙂 du er så utrolig sterk, ser virkelig opp til deg! stå på videre, fine fine deg!

    8. Hei du! Jeg er ei jente på 16 år som er gravid og valgte å beholde barnet. Venter ei nydelig prinsesse i slutten av mars <3 Jeg har lest på bloggen din at du har tatt abort, og forstår godt om du har slitt med det! Jeg lurer på hva som fikk deg til å ta abort, og om det å beholde noen gang var i tankene dine? Og hva synes du om gravide og mamma'er i så ung alder som jeg/du er i? Hadde satt stor pris på om du hadde skrevet litt om dette!
      Gikk desverre glipp av spørsmålsrunden, derfor jeg kommenterer det her! Sorryyy:)

    9. Jeg må bare si at du er helt fantastisk. Du virker som verdens beste person. Det er ingen bloggere som kan måle seg med deg. Jeg er fast leser av bloggen din,noe som jeg har vært utrolig lenge, men tror aldri jeg har kommentert før. Pleier aldri å gjøre det, men nå måtte jeg bare. For er det noen som trenger ros så er det deg
      Du er BEST !

    10. Hvis du får mange medlinger fra folk du ikke kjenner osv. så er det jo bare til å stenge av sånn at ukjente kan sende personlig melding til deg;) da får du kun meldinger av vennene dine.. ;p

    11. Du trenger ikke å føle trangen til å være brun, SE nå på det bilde du har i sidemenyen i forhold til headeren? du er myyye finere med tan/lys hud en overdreven selvbruninghud med selvbruningsflekker :s du er VAKKER med det brunet håret, mye finere!!

    12. Du er vakker Sophie, må bare si ble brun selv, uten jeg ville det, var selv blond som dei, men på grunn av feil me fargen -.- ble jeg brun og jeg føler selv trangen for å bli brun!! føler liksom det ikke er fint å ha brunt hår å være lys i huden, men jaja..

    13. Har du silikon? Jeg synes ikke det er så fint med store pupper,sry..Men du har dine valg og jeg har mine 🙂 Det er helt greit hvis du føler for å ha det! 😉 Og hvem er du sammen med? Hvis du er sammen med noen da. Hvorfor farget du håret brunt? Men jeg likte veldig godt den fargen du har nå og 🙂
      Hilsen din største blogg fan Ylva 🙂
      Du er drit pen! Stå på videre! klem ylva<3

    14. Hva mente du med: “Men ellers så føler jeg meg jo ikke singel nå:-)”
      Er du sammen med noen allerede? 🙂

    15. Veldig bra svart, Sophy ♥
      Har fulgt med på bloggen din lenge nå, og du virker som et fantastisk menneske med en fantastisk personlighet etter det jeg har lest! Du er en så utrolig bra person, med et utseende mange misunner! Digger deeeg 😀

    16. Jeg elsker bloggen din! Det virker som om du vet hva som er riktig å si hver gang. Stå på, Sophie. Aldri slutt å blogg og kom på besøk til Vestlandet en gang! 😀 😀

    17. Bra svart! Men det der med at du har 1000 brev fra bare fans, kan du ikke bare ordne det slik at du ikke kan få meldinger fra folk du ikke er venn med? Mange som gjør det, men har ikke peiling på hvordan, haha!

    18. elsker bloggen din… du er veldig flink..
      jeg synes du virker som en veldig snill og grei person
      du er veldig fin og jeg synes det er veldig teit at folk gidder og kommentere så mye slemt… Hvis dem ikke liker bloggen din er det jo bare og ikke lese den, for hva er vel vitsen da, og desuten så har vell ingen noe med hvaslaks bilder du legger ut på din blogg… jeg kjønner ikke hvorfor folk gidder og irritere seg for sånne små ting <3 <3
      elsker deg og bloggen din <3

    19. Hvor har du kjøpt den shortsen ?kan du lage et kort innlegg om den.. Hvordan den er på og hvordan du liker den og hvor den er kjøpt ?pliiiiiiiis<3 digger bloggen STÅ PÅ

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg