svar på spørsmål del 1

Hva er bloggen til Amanda og Anne-Sofie?
Amanda er den eneste av de to som har blogg, Anne-Sofie hadde da vi gikk i niende men hun slettet den. . . Men Amanda sin er http://amandahg.blogg.no/ , hun er virkelig kjempeflink og jobber mye med bloggen! 

Har du egentlig tenkt over at bloggen kan ha konsekvenser for deg senere i livet? Med tanke på jobb.
Ja og nei, tenker litt over det. Men for å være ærlig så håper jeg heller at den kan åpne dører istedenfor å lukke dem, nå har jeg fått en blogg”mamma” altså manager som passer veldig godt på så tror jeg er i sikre hender. Er ikke bekymret, jeg tror nok jeg klarer meg!

Hvor bestilte du kjolen du hadde på julaften?
Den er fra h&m faktisk og kjøpte den på impuls i sommer på sandvika storsenter i Oslo tror jeg. Har faktisk ikke brukt den og glemt den bort, men den er jo kjempefin!

Har du silikon?
Nei jeg har aldri hatt silikon og har det ikke nå heller, jeg er jo bare 17 år. Men altså jeg er veldig flink til å “bruke det jeg har” altså med wonderbra, silikoninnlegg osv. Så jeg klarer meg! Men litt pupper må man jo ha for at det skal vises, jeg har 70C.

Synes du at du har forandret deg mye siden du og Marco slo opp? Såfall hvordan?
Nei jeg synes ikke det, jeg er jo enda meg. I forholdet var jeg mye lei meg og usikker, så jeg er mye mer glad og lett i kroppen nå og i tillegg kan jeg være sammen med hvem jeg vil! Jeg trives mye bedre sammen med gutter enn jenter og nå har jeg jo friheten til det, pluss jeg kan dra bort på impuls. Jeg kjeder meg ikke mye lengre, før satt jeg en del inne og bare “ventet”, om dere skjønner. Men nå lever jeg mer. 

Synes du selv du er overdrevent brun noen ganger?
På bilder med blitz i et mørkt rom, da er jeg DEFINITIVT alt for brun i forhold til mange andre. Men til vanlig, i vanlig lys og med venner synes jeg ikke det overhode, de aller fleste av mine nære venninner ligger nært meg i brunhetsskalaen også.

Har du planer om å skaffe deg ny kjæreste?
Ja, en gang ja! Jeg er definitivt kjæresteperson.

Når begynte du med sminke/bh?
Med sminke i slutten av niende, og med bh i syvende tror jeg.. Trengte DEFINITIVT ikke sistenevnte da jeg var så ung, haha!

Når fikk du første kjæreste?
Fikk min første “kjæreste” etter leirskolen i syvende, og vi er faktisk venner i dag! Men det var jo ikke det helt seriøse. Fikk vel noe som kan regnes som et “seriøst” og stabilt forhold da jeg var 14.

Er du jomfru?
Nei, jeg er ikke det.

Savner du det blonde håret ditt?
Ja, men jeg liker bedre mørkt hår akkurat nå faktisk. Det går utrolig opp og ned.

Bruker du løsvipper hver dag, og føler du MÅ sminke deg hver dag?
Jeg bruker det hver dag ja, synes det er det beste “tilbehøret” man kan ha. Ser utrolig bra ut om man har et bra par, og er flink til å feste på! Ellers nei, om jeg bare er hjemme en dag føler jeg ikke at jeg “må”, men jeg vil jo gjerne ta bilder til bloggen.

 Bor du i by eller på landet?
Jeg bor på “landet”. 10 minutter unna Harstad sentrum i bil!

Kunne du tatt et nærbilde av deg i bikini eller bh? Ingen så tynne som deg har så store pupper slik du har! 
Ja, jeg har jo tatt mange bilder av meg i bh og bikini i sommer men det blir visst aldri godt nok.. Da var det mange som ble sånn “wow, du har jo faktisk store pupper” så er det tydeligvis glemt to dager etter og samme gamle maset kommer på nytt igjen. Laaaaaaaaaaaaaaatterlig. Og jeg har ikke” så store”, men jeg er veldig tynn, MYE tynnere enn det ser ut til på bilder! Jeg prøver faktisk å se større ut enn jeg er, for synes faktisk jeg ser ekkel ut. Og da ser jo selfølgelig puppene mine større ut i kontrast.

Hvor mye veier du og hvor høy er du?
Jeg veier 43-44 kg og er 1.60 høy.

Hvordan stiller du deg i forhold til plastisk kirurgi?
Jeg er for plastisk kirurgi og har planer om å legge meg selv under kniven dagen jeg er 18.

Er du sjenert?
Ja, det er jeg! Men jeg er også den personen som sier det alle tenker men som ingen tør å si, og jeg er veldig ærlig.

 Liker du marco enda?
Jeg har ikke følelser for han nei, utrolig nok! Jeg hadde kjærlighetssorg så lenge i det forholdet at når det ble slutt var det et sjokk i to dager og så ble det helt blankt. Når jeg får høre at han har vært på andre osv, så er det akkurat som å høre det om noen jeg ikke kjenner. Helt likegyldig, liksom!

Hva er snittet ditt på skolen?
Vi får se hva det blir dette året, men tror det skal gå bra! Kan oppdatere dere senere om det.

Hvilke type jenter liker du ikke? Som personer, altså.
Jeg liker ikke jenter ( og gutter forsåvidt) som tror det er deilig å være EKKEL. Altså som raper, snakker om bæsj og tiss, sier ting som ” æ må drite, må på dass” osv, HERREGUD da får jeg helt noia.. Og jenter som tror det er gøy/kult å snakke innvandrerdialekt og løpe rundt og rope, da lurer jeg litt på hvor de sosiale antennene har tatt veien. Og jenter som snuser og på død og liv MÅ legge snusboksen skikkelig synlig overalt.  

133 kommentarer
    1. liker deg egentlig bare mer og mer! elsker at du tør å være deg selv, og at du tør å være så åpen om alt. Du er helt klart et stort forbilde. 🙂

    2. omg , du burde være stolt over deg selv . Du har den perfekte kroppen , ser jævelig fin ut , og kom fort over Marco . Stå på jente ! elsker deg , du er virkelig forbbildet mitt . hehe , det var litt flaut ..

    3. Alderen har ikke noe med bh og gjøre! Så hvis du hadde pupper eller begynte å få det i 7.klasse så skal du jo bruke bh. Du burde ihvertfall! hvis ikke er det stygt (etter min mening ihvertfall)
      Jeg fikk pupper i 6.klasse og begynte med bh i 6.klasse så det har ikke noe med alderen!
      men ellers likte jeg svarene dine! 🙂

    4. tja, da liker du ikke meg som jente. 🙁 Neida xD
      Sier kanskje at “æ må på do” bare, men det gjør jo alle x ))

    5. Hvilke type jenter liker du ikke? Som personer, altså.
      Jeg liker ikke jenter ( og gutter forsåvidt) som tror det er deilig å være EKKEL. Altså som raper, snakker om bæsj og tiss, sier ting som ” æ må drite, må på dass” osv, HERREGUD da får jeg helt noia.. Og jenter som tror det er gøy/kult å snakke innvandrerdialekt og løpe rundt og rope, da lurer jeg litt på hvor de sosiale antennene har tatt veien. Og jenter som snuser og på død og liv MÅ legge snusboksen skikkelig synlig overalt.
      Da passer vi ikke ilag!! jeg sier hele tiden: æ må på dass å drit.. pluss att æ alltid legg snusboksen på bordet forran alle andre. så de så.

    6. fikk vite mye om deg som jeg kanskje ikke visste fra før og du har en kjempefin blogg, er fast leser 🙂

    7. Du er mye finere som brunette, men det bildet du hadde i innlegget var jo ikke fint av deg som brunette. Du var jo helt flekkete i fjeset. Bildet ved siden av, ikke headeren, men det med rosa kjole DER er du dritfin. Ikke så svart i fjeset

    8. Bra svart! Noen jeg kjenner som bor i harstad & narvik har sett deg veldig mange ganger i byen i harstad å sånn å sier at du ikke har så store pupper i virkeligheten i forhold til bloggen? Føler du viser deg mer fram på bloggen liksom?

    9. Jeg liker ikke jenter ( og gutter forsåvidt) som tror det er deilig å være EKKEL. Altså som raper, snakker om bæsj og tiss, sier ting som ” æ må drite, må på dass” osv, HERREGUD da får jeg helt noia.. Og jenter som tror det er gøy/kult å snakke innvandrerdialekt og løpe rundt og rope, da lurer jeg litt på hvor de sosiale antennene har tatt veien. Og jenter som snuser og på død og liv MÅ legge snusboksen skikkelig synlig overalt.
      stiller meg litt kritisk til besvarelsen her, ettersom om en jente eller en gutt forsåvidt sier “jeg må drite/jeg må på dass” eller raper ikke har noe med hvordan jenta/gutten er som person. En gutt eller jente kan jo være fantastisk god og snill på alle mulige måter selv om han eller hun er “ekkel” og ikke sliter med å “få det sakt”. det med å snakke invandrerdialekt er jeg enig i! i noen sammenhenger kan det bli for mye om folk legger om til det såkalte kebabspråket. det synes jeg også er irriterende og teit. derimot det at jenter snuser og legger snusboksen synelig blir jo en vanesak når man har snuset lenge. jeg snuser selv og legger alltid snusboksen slik at den er tilgjengelig (og synelig mange ganger) til en hver tid.

    10. til Maria – komenterer alltid tilbake !: vekt har jo ingenting med alder å gjøre? vekt har noe med hvor høy man er, hvordan benbygningen er, hvor mye muskler man har, osv 🙂

    11. Jegkjønner ikke hva dere skom sier at det er helt greit å legge snusboksen synlig!
      Jeg syntes det er ekelt å snuse og kommer aldri ti, å gjøre det heller!
      Sophie, jeg syntes du er et stor forbilde og at vi mennesker har godtav at du lever ! Du tør og si meningene dine og være helt erlig…
      De som sier at sophie bruker silikon kan ikke dere bare holde godt igjen ? Vis dere har noe negativt å komme med så er ikke det sånn atdu må si det !
      Elsker bloggen din !

    12. Digger svarene dine, det er bra at du har svart utfyllende og ikke bare en liten setning… Elsker bloggen din, keep up the good work!<3

    13. Har du ikke sagt før at du har silikon? Bare lurer, IKKE ta dette negativt, bare lurer, synest du sa det på en videoblogg, men kan jo vere det bare var kødd. Ps: digger bloggen din 😉

    14. Du er kjempe flink til å blogge sophie! Stå på videre så kommer du en vakker dag til å nå toppen av blogglista, for det synes jeg du fortjener så sykt mye!! gjør hva som helst for å få deg på topp også er du så sykt pen! Er så missunnelig på deg!

    15. Bra svart, søti! Vil du forklare litt mer “utdypende” om hva du vil gjøre når du “legger deg under kniven”? <3

    16. jeg er så jævlig enig med det med snusboksen 😛 og sånn som tuvaw og tcmn, som liksom må fortelle om når de tok en snus+++. det.er.ikke.kult.

    17. Synd du vil legge deg under kniven da du blir atten. Synes at du er fin nok som du er. Akkurat passe nok pupper har du også, synes jeg! 🙂

    18. Knallfin jente & knallfin blogg!
      Elsker å se at du tørr å være deg selv! Du er ung enda Sophie, og jeg er sikker på at du kommer til å komme deg langt her i livet med den ærligheten og åpenheten du har! Stå på videre 😉
      Ikke bry deg om negative kommentarer, for det er dem du vokser på! Du er deg selv, ingen andre!
      Morsomt å se hvordan folk kommenterer på om du har sillikonpupper. Jeg vet hvordan det er, fått flere spørsmål om det selv når jeg nå bruker 90F i bh størrelse. Folk skjønner tydeligvis ikke at enkelte kan få store pupper uten at det må være noe plastik kirugi inn i bildet. Ikke alle liker å ha store pupper heller, ikke like store fordeler heletiden. Puppene irriterer meg mange ganger når det gjelder topper og kjoler. Ofte at dem ikke passer over puppene. Så folkens.. ikke alltid like greit å ha store pupper;)
      Stå på jente! Nydelig er du;)

    19. tror neppe du veger 43-44kg.. Du ser normal ut, ikke for tynn og ikke for tykk. Men 43kg tror jeg ikke.

    20. Gode svar. Men 70c, er du sikker? Jeg har det, men mine er normale, nesten små. Jeg kan da ikke vær elike lang rundt somd eg, du er jo så liten og tynn..? Det kan godt hende 65D passer deg bedre..?

    21. bra svart! vet du hva? først likte jeg deg ikke i det hele tatt. jeg synes du var en barbie med push-up, falskt hår og falskt smil. men nå er det helt annerledes. du har endret synet mitt på så mange ting. jeg husker da du blogget en del om dyremishandling, og det åpnet øynene mine. du har også hatt andre gode saker. jeg synes du er utrolig flink blogger, fast leser er jeg, og jeg ser utrolig mye opp til deg. jeg skammer meg over å ha tenkt det jeg tenkte om deg først. jeg har insett at du er ett utrolig godt menneske, med ett hjerte av gull! vennene dine er heldige, vet du det? nå liker jeg de kjempegodt, du virker som en kjempegrei person. puppene er der, extensions er der, sminken og løsvippene er der, men det gjør jo ikke noe tenker jeg nå. alle burde få føle seg vakre på sin måte, og det synes jeg du gjør utmerket! jeg er utrolig glad for at du blogger, og kommer aldri til å slutte å lese bloggen din! uansett hva som skjer så kommer jeg til å fortsette. <3for alltid mitt idol<3

    22. Enig med deg i den “innvandrerdialekt” greia. Folk trur dei e så kule, men e kun teit. Inndvandrarne kan faktisk ikkje snakke noe beire og e teit å prøve som dei og .. ja, det du sa.

    23. Virker som om du prøver å fremstå som en undervektig person, mens på absolutt alle bilder ser du helt normal ut, så absolutt er du slank og har nærmest drømmekropp, men man ser at du er sånn tynn som tcmn og sånne undervektige personer, og hun er vel like lav som deg og veier omtrentlig det samme eller litt mere?:p

    24. lillesynnemor:
      hun skrev at hun begynte med bh i 7 klasse, men ikke hadde trengt det for hun ikke hadde pupper da.

    25. Sandvika Storsenter ligger i Sandvika i BÆRUM.. blondie. Dessuten trenger du ikke prøve å lure noen med at du veier 43-44 kilo.. Jeg er selv 170 høy og veier rundt 54 kilo og jeg er sånn tynn at alle ben i kroppen syns og at jeg er kald på kroppen hele tiden pga for lite kroppsfett.
      Ah, syns egentlig du virker som en ganske klok og interessant jente, men at du må juge om at du er så jævla tynn for å få oppmerksomhet er bare FOR tragisk. Alle vet at den kroppen din med de store puppene og den store rumpa ikke veier 43 kilo, kjære deg. Syns du har fin kropp jeg altså, og dette er kun ment som konstruktiv kritikk til deg for at du skal forstå at å lure leserne sine bare fører til mindre troverdighet blandt de, enn at de ser opp til deg. Syns ikke du ser så tynn ut jeg? Haha 🙂

    26. eg liker deg veldig godt men eg føler at du engentlig e litt ”blon” men eg tror ikke de men du virker litt sån men eg liker deg og leser bloggen din veldig offte <3

    27. Hva mener du med at du skal legge deg under kniven?
      JEG VIL HA svAR.
      Også en ting til.. er jeg overvektig? Jeg er også 1.60 – men veier 52 o,o” feit?
      er egentlig TYNN har jeg fått hørt. rart.
      tror ikke at du er så “tynn” puppene veier litt de også. Ille lyg til leserne.
      Svar ærlig.

    28. JEG LURER PÅ OM DET VAR VONDT Å TA HULL I TUNGA?!?!!??! PLIIIIIIIIIIIIIIIIIS SVAR!! JEG MÅÅ VITE DET, SKAL TA HULL I TUNGA OM 1 UKE. PLIIS SVAR. ER DESPERAT!! HAHAAHHAAH 😀 SKRIV OM HVA SOM VAR VERST

    29. jeg syns det er rart at jeg bruker to størrelser større enn deg i bh, men du har større enn meg? x)

    30. Fikk latterkrampe når du skrev “Og jenter som tror det er gøy/kult å snakke innvandrerdialekt og løpe rundt og rope, da lurer jeg litt på hvor de sosiale antennene har tatt veien.”! Haha<3 søt blogg 🙂 fin header, love it<3

    31. Seriøst, SLUTT å si at du veier 43-44 kg, for det gjør du ikke! Vet du hvor innhult en person som er 160 cm og har samme vekt er? Å du finnes ikke innhult, å du har heller ikke kroppsbyggningen til en som veier så lite, har samme lengde som deg og er FRISK. Venninna mi, hadde store vektproblemer for et år siden, hun er rundt 160-164 og på det verste, veide hun 47 kg. Hun såg ut som et spøkelse og var innhult stort sett overalt man kan være innhult! Så bare drit i og komme med den jævla bullshit greia der, for folk har store problemer med seg selv når de veier så lite, og får strenge dietter med leger osv for og legge på seg. Å du skulle gjerne likt og vist hvordan det er og spise evig langt over sine grenser. Du burde være kjempe stolt over deg selv, virkelig… Jeg ser hvordan du egentlig er, noe de stakkars ti-elleve åringene som lever for denne stakkarslige bloggen ikke gjør. Du liker og framstille deg selv som et sabla godt forbilde, og later som du er skikkelig uskyldig. Noe du ikke er. Du er ei stakkars jente, med selvtillit på null. Noe jeg vil si du selv er og… Et null. Du sminker deg, selv om du bare skal sitte hjemme, og så, skriver du på bloggen din ” man trenger ikke se stygg ut, bare fordi man ikke skal ut”… Jævlig smart, med tanke på at 98% av leserne dine ikke er fyllt 13 en gang. Du tror du er norges helt, fordi du donerer et latterlig beløp til dyrebeskyttelsen i måneden…. Ja, jeg trenger ikke si mer. Å du trenger ikke benekte dette her heller, for du legger faktisk livet ditt ut på nett. alle kan lese om det. Men sånn seriøst, hvis du ikke trekker tilbake de falske utsagnene om vekta di, så vil jeg fortelle deg hvilken jævla taper du er, som ikke tar det der seriøst… Du kan gå å fingre deg selv i ræva, å slikke på fingern etterpå! Du er ikke bedre enn noen andre bloggere som kommer med samme visa heller. Det er helt latterlig… Jeg håper for din del at vi aldri møtes, for da skal jeg komme med en så god leksjon, at du aldri kommer til og ville uttale deg om noe som helst igjen!

    32. Du virker som en utrolig bra person! Mange kan tolke deg helt feil, ved å¨bare se noen få bilder av deg, men de som faktisk har lest bloggen din en stund vet at du er et bra forbilde for andre! Forresten: jeg vet at jeg og andre lesere ikke bestemmer dette, men ikke farg håret lyst igjen 🙂 Du er så utrolig pent med brunt!

    33. Du kødder ? Jeg er 160 høy, og bruker 70 c i bh. Veier nok under 40 kg, da men eier ikke muskler ++ i 7’endeklasse var jeg på mitt tynneste, fikk mange spørsmål om jeg hadde anoreksia, og nei jeg hadde ikke det. Forresten ser det ut som om du er laaangt mer enn 70 c, ser ut som om du er D, MINST.

    34. Du skrev jo i forrige innlegg at du fant sminke fra 6.klasse, her skrev du at du begynte med sminke i 9.? :S

    35. Bra svart! Digger at du tør og være deg selv og svare på litt personlige spørsmål noen ganger. Digger personligheten din!
      PS: Synes du er så syykt pen med brunt hår, er blond selv (naturlig) men har lyst på mørkere hår. Kan du lage et innlegg om tips til hårfarging (hvis du er erfaren/faktisk gidder…). Er ikke så erfaren selv og trenger kanse litt tips 😀

    36. har du noe imot jenter som snuser hvis de gjør det litt mer usynlig? sånn at de legger boksen vekk og ikke gjør en så stor greie ut av det? 🙂 bra svart forresten!!

    37. Dere, hvorfor skulle Sophie lyve at hun veier 43 kilo? Muskler veier mer enn fett 😉 Linni Meister veier også 43 kilo 😉

    38. HERREGUD! Til dere som kritiserer hu for vekta og at hu lyver?og sier det ikke går? Jeg er 17 år, er 163 høy og veier 42 kg! Ta å skjerp dere! jeg ser ikke engang ut som et beinrangel, altsp jeg er altfor tynn, men ikke sånn sykelig tynn! Tenk dere litt om a folkens, selvom dere kjenner en eller to personer som er sånn som dere sier så ikke døm andre for det..
      sophie er større enn meg, men så trener hu mer å, så hu har nok mer muskler. Men som sagt, ikke gidd å bruk tida deres på det her !

    39. Æ e 158 cm og veie 48 kg .. og æ e tynn og småe brøst. faan slutt å lyg te leseran dine… ta bilde når du står på vekta da?

    40. du fremstår jo ikke akkurat som en normal 17-åring som tror du er så deilig å pusher puppene dine helt sykt og bruker sillikoninnlegg. det er bare fjortissopplegg! jeg skjønner virkelig ikke hva som er vitsen med å pushe, om du hadde hatt store pupper hadde du skjønt hvor slitsomt det er.

    41. Liker veldig at du ikke er en av de rasistiske typene, du godtar folk som de er og da godtar folk forhåpentlig mere deg også 🙂 elsker bloggen din, du er en fin barbie men du er ikke den typen som er helt på jorde og leker dum og som er veldig frekke mot folk som har andre kulturer eller om de ser litt anderledes ut. Sophie du er helt rå 🙂

    42. Men…
      Hvis din høyde og vekt er riktig, da er jo din BMI bare snaue 16,8 undervektig?
      Jeg er 161cm og 51kg..

    43. skjønner ikke helt at du kan ha 70C? jeg har det selv, men kan ikke sammenligne med deg? mine pusher en del på 70C og går over til 70D snart, men er forstatt ikke i nærheten av deg?

    44. kan du ta bilde av deg nærme med bikini? som ikke er “bh bikini” altså, den kan godt ha innleg, det er jo vanelig! men bh bikini gjør puppene dine større!!

    45. Jeg får helt sjokk av noen av disse kommentarene, helt alvorlig.. hva er det som feiler dere? skulle likt å sett trynene deres visst dere hadde fått en sånn kommentar slengt rett i trynet. Og du som skriver “Du tror du er norges helt, fordi du donerer et latterlig beløp til dyrebeskyttelsen i måneden….” Dyrebeskyttelsen er noen av det viktigste vi har i Norge, så hold til helvette godt kjeft. Og hvorfor skal hun lyge om vekten sin? hun er jo ærlig med absolutt alt annet, så skjønner ikke at hun skal lyge om sånt. Hun er verken høy eller overvektig såå fuck off bitches. Dere er bare noen sjalue jævler som har lyst på alt Sophie har, feks være “kjendis”, ha store pupper, fin rumpe, tynn, brunfarge og alt det andre som hun har og som ikke dere har. Ellers er det veldig bra svart på spørsmålsrunden, og ikke bry deg om sånne komentarer, du vet hva de idiotene er ute etter! u go girl <3

    46. Haha, ikke for å være stygg eller noe! Men jeg har BHstørrelse 75D, og er ikke overvektig eller noe, ikke såå tynn som deg da, og dine ser BETRAKTELIG mye større ut, de wonderbraene dine fungerer virkelig, altså 🙂

    47. Du har ikke lagt ut noen bilder av deg i bikini. og der du har på deg på det bildet er en bh. der ser alle. 70c? sykt og du pusher puppene dine, fordi 70c er jo normalt. og dine ser bomba ut på noen bilder eller klumpete eller små.. dropp silikon innlegg, er bare skuffende får eventuelt din fremtidige kjæreste.

    48. Det er utrolig urespektløst og umodent av deg å si du veier 43-44 kg, når vi alle VET at det ikke stemmer. Jenter sitter med anoreksi og veier over 50 kg, og dette er undervektig, og du veier liksom 43 kg med former å pupper? my ass. pass på hva du skriver frøken. Du kan ha flere lesere med spiseproblemer, for eksempel meg;) jeg veier 54 og er 1,73 og er undervektig og jeg har anoreksi, så aldri om du veier 43, så ikke lyg til leserene dine.
      Ellers topp blogg og topp jente

    49. Sandvika Storsenter ligger ikke i Oslo, haha. Det ligger i Bærum, som er noe heeelt annet enn Oslo, for å si det slik. Impuls er heller ikke på Sandvika Storsenter. H&M er på Sandvika, men ingen Impuls. Haha 🙂 Så.. hvor mente du?

    50. Jeg er er 70C selv, og føler jeg har myeeeee mindre pupper enn deg! hehe, men så er du 9 cm mindre enn meg og mange kilo lettere, har vel noe med det å gjøre, hehe! Digger deg sophie, synes du er utrolig skjønn! stå på videre

    51. Grunnen til at folk spør deg om du har silikon er fordi du har så liten kropp og gigantiske pupper! Til den kroppen du har passer ikke gigantiske pupper, det ser bare unaturlig ut! Hvis du bruker 70C må du ha stappet en del innlegg inn i bh’en. Det ser ikke helt bra ut.. du har en slank og fin kropp, og du hadde sett mye mer nydelig og naturlig ut UTEN alt innlegget.. det legges GODT merke til, og du skal bare være stolt av det du har! du ser ikke styggere ut, eller mindre “deilig” med sinnsykt mye innlegg i bh’en… Just saying!

    52. jeg er 1.59 høy og bruker 70D i bh. hvorfor ser det ut som du har gigantiske pupper da når det egentli ikke er så stort??

    53. 43-44 kg? jeg har selv spiseforstyrrelser og har en vekt på 46 som er undervektig hvor alle ben i kroppen synes, er 1.63 høy
      dårlig av deg å legge ut slike tall, du kan få normale jenter til å føle seg overvektige pga dine løgner 😉 pass på hva du sier

    54. Bra svart!
      Syns du har en sykt fin kropp jeg, og at det faktisk er fint med store pupper til tynn kropp 🙂 Og jeg er glad for at du er stolt over kroppen din og tør å si det, for det er mange som ikke tør å innrømme det selv!

    55. Til du over som er så sikker på hvor mye hun veier! Det spørs på hvor mye beina(skjellettet) dine veier og sånne ting. Jeg er 1.72 og veier 45kg. Akkurat nå er jeg ALTFOR tynn, men går jeg opp til 50 så ser jeg mye bedre ut. Og jeg har venninner som veier det samme som meg som har store pupper, stor mage og ser egentlig ut som de veier 10-15kg mer enn meg. Så slutt å lat som om du er lege og ernæringsfysiolog kun fordi du har en venninne som ikke så ut når hun veide så lite.
      En ting lurer jeg på, hva skal du legge deg under kniven for når du fyller 18?

    56. kjempe bra du er ærlig, og du svarer godt, Sophie:-)
      Jeg liker ikke helt at du skriver om dette med kropp på denne måten. Jeg mener da at du trener,noe som ikke gjør meg noe, men så sier du at du er kjempetynn osv.. Det er jo for å bygge muskler, men det kan være med å provosere unge jenter, kanskje bra å ha det i bakhodet;-)..
      Jeg er 13 år, bruker str.38 og 75DD…Jeg vet hvordan det er å ikke bruke 65A. Det er kanskje ikke så mange som vil høre på dette, men å ha stoore pupper , er verre enn du egentlig tror. Bra du er stolt over den du er og at du har god selvtillit, men det er til alle også; store pupper og tynn kropp(tynn kropp som i ikke-muskuløs), blir bare vondt!!
      flere spørsmål;
      – Hva vil du fikse med deg selv når du blir 18 år?
      – Hvor tror du at du kommer til å bosette deg når du blir større?
      – Må ikke du ha brukt flere BHer (med silikoninnlegg/wonderbra osv..)siden de ble veeldig store? Jeg tenkte først du hadde kanskje 70F..

    57. Hvorfor skulle hun lyve om vekta? hun er jo kjempe lav så det er jo ikke så unaturlig at hun veier 43-44. Men det at hun sier hun er KJEMPEtynn, stemmer ikke helt. Hun er normal/tynn.

    58. Haha okei, 43-44 kulo? er det noe du bare tipper på? Hadde du veid det hadde man sett bein her og der.. Det er så tragisk at du skal lyve til leserne dine om vekta di, tenk på de 13-14 åringene som faktisk ser opp til deg og bloggen din og vil se ut som deg? som raser ned i vekt for å prøve å bli så tynn som deg? Det er faktisk sånn det fungerer her i verden i dag! men at du da skal lyve om det for å se “bedre” ut? latterlig spør du meg..
      Og.. 70C? jeg bruker 75D og mine er SMÅ i forhold til deg.. Ja du bruker innlegg blablabla, men det må da være grenser? “jeg har ikke silikon, men jeg bruker det jeg har” du bruker mye mer enn det du har kjære deg! Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt til meg alle disse kommentarene som blir skrevet her og “hørt” på de.. Ja du er barbie with a twist, men kanskje litt for mye twist for en god del sin smak..
      OG til dere som sier det blir slengt mye dritt her? Ehm, får man ikke lengre lov å si sin mening? Når man blogger kan man ikke regne med å få de fineste kommentarene om alt? man må tåle kritikk, hvis ikke er det bare og legge ned bloggen med en gang!! Det er ikke stygge ting som blir sagt, det er sannheten som blir sagt 😉 i 8. klasse brukte jeg så mye brun pudder og sminke at det var helt grusomt, jeg så det ikke selv, syns det var “fint” helt til jeg fikk kommentarer på det og la merke til det selv! i dag sitter jeg og ser på gamle bilder av megslev og LER av hvor grusomt det så ut, og er så glad for at jeg fikk kritikk for det, og endret på det! samme burde du gjøre 😉 ikke se på det som dritt slenging, for det er det ikke, ta det heller til deg! grow up til den aldern du EGENTLIG er 🙂

    59. Merkelig at du ikke liker jenter som snuser. Er deres valg. Syns det er teit om man skal dømme jenter som røyker eller snuser. Og værtfall skrive at en ikke liker dem.

    60. kan du ikke ta på deg en vanlig bh uten silikoninnlegg? er flere som lurer på hvor store pupper du egentlig har!

    61. Legge deg under kniven når du blir 18? du burde skjerpe deg ærlig talt du har lesere som er mye yngre enn deg, tar du aldri hensyn til dem kun deg selv? tror du ikke dem kan tenke at når du er så pen og velger å legge deg under kniven for..?

    62. åja stemmer.. du sa jo at du skulle bruke pengene du har tjent på bloggen/tjener til å ta plastiske operasjoner på deg selv 🙂 er det fortsatt det som er planen din??

    63. Du er nydelig Sophie <3
      og dere som sier hun lyger om vekta - get a life! Jeg er selv 1.55, ser ikke så tynn ut men veier 42kg.

    64. Cher jo at du veie 43-44 kg? Herregud … Til og me de som går i klassen min som e tynne og korte veie mere enn dg, og pluss omg liksom…
      Btw: elske håret ditt<3

    65. @Victoria Sverdrup: Impuls er ikke navnet på butikken, det betyr at hun kjøpte den uten å tenke mye over det. Men for all del, stor hyllest til deg for å vite at Sandvika Storsenter ikke ligger i Oslo, selv om ca 500 stykker kommenterte det før deg.

    66. Dere over her: Er det såå viktig at sandvika storsenter ikke er i oslo? Det er akkurat på grensen til bærum. Jeg bor i oslo, og det tar rundt 5 min for meg å dra dit. Er ikke rart man tror det er i oslo da?
      Nora: Du skriver at man ville sett et bein her og der når hun veier 43, og er 1.60. Jeg var det samme for et år siden. Jeg var normal. Beina mine var godt under huden. Og dere tror ikke på henne? Hvorfor skulle hun lyve? Hun sier selv hun er for tynn, og hun er lav.
      _______
      Jeg syntes det er utrolig bra at du er så åpen! De fleste bloggere vil ikke svare på de mest intime spørsmålene, men du svarer seriøst på alle sammen.
      Det er enkelt å se på deg som en fjortis.. men når du uttaler deg så åpent med det, og ikke er flau over det. Da virker du faktisk mye mer seriøs! 🙂
      Stå på! Og ikke bry deg om de over her, de prøver bare å være kule og rive deg ned lista. Men de gjør seg sjæl bare til noen tapere.

    67. hei, du har en utrolig fin blogg!
      men e lure på en ting, kor har du kjøpt den rosa kjolen overfor, og kor du har kjøpt skoa?:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg