fiksfiksfiks

Har akkurat dusjet, tatt en runde med selvbruning og skal snart pakke vesken min – skal fikse meg hos Anne-Sofie idag, håper vi skal lage oss noe god nyttårsmat også! 

Gruer meg nesten til å begynne å fikse meg senere. Dere vet når man har skikkelig press på seg til å se bra ut, da går det bare ikke! Mens når man bare sitter hjemme og fikser seg på gøy, da blir man ALLTID fin.. Kryss fingrene for meg i dag! 

Jaja, er nok ikke til å være ferdigfikset før vi drar videre på vorsj.. Kommer til å bli en laaang natt (frister å dra hjem rett etter 12 grunnet mine 4 timer med søvn…). Blogges senere!

 Mange bilder kommer senere. Håper alle koser seg masse i kveld – 2012 skal bli et bra bloggår her! 




 

Bilde av meg får dere senere når jeg har fikset meg ferdig! Skal prøve å få tatt outfit før vi drar videre.

74 kommentarer

Siste innlegg