i morgen. . .

I natt sov jeg utrolige 14 timer, har skrevet melinger i søvne og tydeligvis pratet i telefonen også. Det er ekstremt typisk meg! Fikset meg i full fart, ryddet i stuen og så kom en kompis hit – han er her enda, btw. Internett har også vært helt umulig i hele dag, derfor har det vært ganske dårlig oppdatering. . . Beklager for det!

I morgen er det nyttårsaften!! Jeg har fikset alt klart til i morgen, kjole sko og smykker ligger bare å venter på å bli brukt. Føles godt og for en gangs skyld være klar med noe og ikke måtte begynne å stresse helt i siste liten! Helt sinnsykt hvor fort dagene går . . . Hvordan skal dere blogglesere feire nyttårsaften forresten?

Søt gutt han der! Markus bestie



Haha måtte bytte plass.. Tar alltid minst 40 selvutløser bilder når jeg er med venner, da blir det mye fram og tilbake! 


111 kommentarer

Siste innlegg