hello world!

 Har hatt en koselig kveld med de beste jentene mine. Har sett filmen “Green lantern”; i alle fall litt av den. Lastet den ned for noen dager siden. Helt okei film, Ryan Renolds er jo ikke helt feil å se på! Skal opp klokken halv sju i morgen senest, kommer til å være helt livløs.. Ønsk meg lykke til!
Vil også bare takke alle dere som leser bloggen, har hjulpet mye å “ha dere” denne tunge tiden. Føles bra å vite at jeg betyr noe, at jeg gjør en forskjell i noen sitt liv og at dere er her for meg. Elsker dere, og leser hvert eneste ord dere skriver♥  

And I will write this last part in English. The last few weeks i’ve received a lot of fanmails from countries like Italy, Spain, Sweden, Danmark and Russia. That is so cool, and I love you guys so much for being such dedicated fans! In russia they even made a fangroup for me ( on this webside) and it has over 200 members. I will see if I can get a google translate function on my blog, then it will be easier for you to read! And you can always reach me at my fanmail [email protected] – i will respond as good as I can in english there:-) 

 

 

 

91 kommentarer

Siste innlegg