how tan

Våknet for ikke så veldig lenge siden og har akkurat rukket å fikse meg. Føler meg for første gang på lenge klar for en BRA bloggdag, nå skal jeg begynne å blogge skikkelig for dere igjen! Herlig at jeg endelig er klar for det, har følt meg rimelig ubrukelig de siste dagene. Tenkte å vise dere senere i dag en “julegave” jeg fikk hos http://www.makestyle.no/ , med blandt annet selvbruning og krølltang. Høres det bra ut? Da kan jeg jo samtidig vise dere hvordan jeg fikset meg i går! Kanskje det blir videoblogg..? 

Ellers skal jeg til Anne-Sofie senere i dag på jentekveld med Amanda, blir sikkert superkoselig. Fikk plutselig sinnsykt treningskick, men desverre var treningstudioene stengt i dag.. Nå blir jeg treningsfreak igjen, folkens! Jippi til det, har ventet på motivasjonen.

How tan!? 

Prøvde en av disse ansiktsmaskene i morges, Amanda tok de med til meg for noen dager siden men så rakk vi bare ikke å teste de ut – og jeg synes de funket kjempebra! De koster ca ingenting så det er jo herlig 🙂 

Har enda igjen alt godteriet mitt fra i går, nam! 

46 kommentarer

Siste innlegg