my hair

Er kjempegøy å få høre så mange komplimanger om hvordan jeg ser ut med brunt hår, tror faktisk ikke jeg har takket dere ordentlig for det enda, selv om det er tre uker siden jeg farget det… Jeg var jo ikke fornøyd først, men det har blitt mye bedre nå som jeg har vendt meg til det, og det ser mye bedre ut med extensions når man har mørkt hår! Men jeg skal som sagt farge det og bli lysere, men prosessen kan ikke starte før i Mai – bleker jeg håret nå, så faller det av.

Argumenter som “du ser mye eldre ut” fungerer nok desverre ikke for at jeg skal fortsette med det mørke, hvorfor skulle jeg ha lyst til å se eldre ut? Synes faktisk det er utrolig teit, som om en person sin hårfarge representerer hvor moden en person er? Og jeg føler litt at eldre/moden = kjedelig..? 

Jeg trives uten tvil best som blondine. Jeg er født med brunt hår, men synes uansett ikke det er best. Jeg er finest som blond! Brunt er etter min mening en kjedelig farge man blir fort lei av. Men det er jo bare meg! :) Og ja, det er såklart gøy med en forandring nå og da.. Nå får jeg jo tross alt et halvt år som brunette! Er jo lurt å teste seg fram for å finne ut hva man liker og ikke. Hvem vet hva jeg føler om et halvt år ;)

Tror ikke jeg kommer til å vise fram noen julegaver i morgen, har for det meste fått penger og gavekort. Men vi får se, er i alle  fall kjempefornøyd med årets julaften! Håper dere lesere også har hatt en fantastisk dag ♥ 


143 kommentarer
    1. du fortjener virkelig alle de fine kommentarene du har fått for du ser virkelig fantastisk ut med det håret <3

    2. elsker det brune håret ditt ! Du ser ikke så bimbo og bitch ut med det :-p syns virkelig at du burde beholde det. du ser såååå mye bedre ut da.. Tror du får mindre haters av det også faktisk.
      Ha en fin jul videre, håper ting går bra med deg 🙂

    3. Jeg synes du kler både brunt og blondt jeg!
      Gå for hva du føler deg mest mulig ´komfertabel´ med ; )

    4. du er skikkelig fin som brunette! men du sa at du skulle vise hvordan enn gjemmer clipsa til exstensiona bedre.. kan du lage et innlegg om det snart?:)

    5. sophiee..du fortjene alle de komplimangan du fe får håret ditt,for det e såå nydelig! håper du fortsetter med å være brunette:)

    6. Du er så utrolig pen! Selv synes jeg du kler å være brunette best, men det er selvfølgelig helt opp til deg hvilken farge du vil ha på håret ditt, så ikke føl deg presset til å gjøre noe du ikke vil 🙂 Føler du deg mest komfortabel med å være blondine – go for it! Det viktigste er hva man liker best selv, ikke hva alle andre mener!

    7. Skjønner ikke hvordan du kan synes at du er finere med blondt hår, du ser jo titusen ganger bedre ut med brunt! Med blondt hår syntes jeg du så helt greit ut, nå er du faktisk veldig pen. 🙂 Dette er jo bare min mening, da..

    8. Så flink du er til å holde ut 🙂 Var nettopp igjennom et brudd med en jeg bodde sammen med i over to og et halvt år, så jeg vet hvordan du har det 🙂 Ellers vil jeg spørre om dette er naturlige bryn? Ser ikke slik ut, men for all del, hver sin smak =)

    9. Du skal selvfølgelig få gjøre hva du vil med håret ditt, men jeg syns at hvis du først skal bli blondineigjen, så burde du bli litt blekere. Ser bare litt rart ut hvis du er så brun som du er nå med blondthår, det ser også veldig fake ut :/Men du er SUPERFIN med begge deler! 🙂

    10. Enig der! alså vet de folka på nikita fucka alt ,men er ikke noe om stedet liksom! er bare hu kjerringa som ordna håret ditt!:S stripa mitt blondt selv på nikita , med lærling ,ble ganske fornøyd! men du må vere sikker på at de vet hva de gjør .. Jeg syntes du kler begge! men best blond! faktisk! vil bli blond igjen selv men har fått stripet det ,om du ser bildene så er vel xstentionet kinda orange stripet men d er fordi jeg gjorde det hjemme .. mitt ordentlige hår ble bra ! du bør bare stripe det gradvis også bli blond! sjønner godt om du ikke vil til Nikita igjen altså! du er vakker med begge fargene uasett da,men er d blond du vil bli så bør du satse på det , ikke la andre bestemme eller hva de på bloggen din mener liksom:)!

    11. ELSKER HÅRET DITT!! 😀
      Og btw.. Vet ikke om det har noe å si for deg da, men jeg tenke bare jeg skulle si til deg at jeg elsker bloggingen din og liksom den personen du gir deg ut for å være. For du er liksom deg selv og driter i hva andre mener om deg, fy søren jeg digger deg!! ^^

    12. Hei, du ser mye bedre ut med brunt hår^^
      Og du ser dessuten mye brunere ut, du ser også av en eller annen grunn sunnere ut 😛 Jeg føler også at øynene dine kom mer fram 🙂 Du ser ikke “eldre” ut med det brune håret synes jeg, men mer moden liksom, så litt mer sofistikert ut, å ikke fullt så “fjortis”. Du er en utrolig vakker jente, med en vakker personlighet. Du er en av de få personene en kan si at er både vakker på innsiden og utsiden. Ikke ta deg ned av de negative kommentarene “Haters gonna hate”. De skriver bare stygge ting om deg, pga at de er så missfornøyde med seg selv, så for at de skal føle seg bra, velger de å skrive dritt om andre.

    13. Du er nydelig uansett sophie <3 forsett å ha tro på deg selv, du fortjener det beste i livet. og håret ditt er syykt fint.. missunlig <3 elska deg. Håpe det snart går bedre med deg! <3

    14. Du er kjempe fin sophie! elske bloggen din! Du er forbilde mitt uansett hva du gjør! Du gjør hverdagen min bra! 😀

    15. Du er den nydligeste personen som blogger Sophie<3 Ha troen på deg selv! God bedring søta! Håpe alt går mye bedre med deg! <3

    16. Ok, skal jeg være helt ærlig her, kledde du brunt MYE bedre enn blondt. Jeg skal ikke virke veldig kritisk her, men med blondt hår så det veldig falskt ut. Det så “klissete” ut, og du så veldig godt at du brukte extensions, noe som ikke er meningen. Vet du vil være den barbie/fjortis typen, men du så enda mer vakker ut med brunt enn med blondt. Jeg ville hvertfall valgt det som hadde kledd meg best. Og brunt er langt i fra en kjedelig farge. Mange syns brunt er en mye mer spennende og eksotisk farge enn det vanlige blonde. Du vet, alle kan farge håret blondt om de vil, det er ikke noe ekstraordinært med det. Og med at mange syntes du så mer voksen ut med brunt hår, er jo bare positivt. Det åpner jo bare opp for enda fler muligheter, og folk tar deg mye mer seriøst på en positivt måte, enten du liker det eller ikke. Og det med at blondiner har det mer gøy enn brunetter er bare løyn. Det er bare psykisk oppe i hodene til folk. Selv om jeg for. eks farger håret mitt blondt, vil jeg fortsatt være den samme meg. Man er heller ikke noe mer populær blant guttene på grunn av hårfargen. Min mening er at du beholder hårfargen du har nå, for du er utrolig vakker i den fargen. På ingen måte ta denne kommentaren på en negativ måte, prøver bare å få frem hva jeg syns her. Som regel ser man ikke hva som er finest for en selv, det har jeg fått erfart mange ganger.

    17. Du er kjempe fin med brunt, men er ikke så sikker på at det blir den samme sophie som alltid. Du er liksom barbie sophie med blondt hår! haha elsker deg!<3

    18. Syntes du er såå mye penere med brunt hår 🙂 Om du syntes det blir kjedelig, ta med fargeskjær i! Selv har jeg mørkebrunt med lilla i, og det er utrolig fint! Ser ikke unaturlig ut, men mye bedre enn vanelige farger. Egentlig ser det ikke lilla ut, men en kaldere versjon av rød 😉 Så istedet for å ende opp med rød/orange hår, får du en sykt fin farge!
      Men det er ditt valg, velg det du syntes er best 😉

    19. Du er kjempefin med brunt hår, selv om jeg synes du er finest som blond! Og det er jo uansett det du føler deg mest kofortabel med! fin uansett du 🙂 <3

    20. Åherreguuud, må bare kommentere det!! Øyenbrynene dine her så ut som pinnedyr som du har klistret på. Serriøst, helt forferdelig. Er ikke for å være frekk, bare for å hjelpe deg. Ellers er du en kjempe vakker jente som kler både mørkt og lyst hår! 😀 Ønsker deg alt det beste <3

    21. Likte deg best som brunette!
      To blondiner var ute å gikk tur. Den ene til den andre ”se, en død fugl!” så ser den andre blondinen opp på himmelen å utbryter ”hvor!?”
      jeg sier ikke at du er dum, men mange tålker blondiner som DUM! :p

    22. Greit nok du ser eldre ut, men syns hele ansikte ditt kom bedre fram med mørkt hår 🙂 Det fine ansikte ditt 🙂

    23. Du er rett og slett kjempe nydelig med det brune håret! Øyenene dine hopper fram. Og håret ditt i dag var rett og slett helt nydelig, skjønner ikke hvordan du får til slike krøller! Du er en flott jente, ikke la gutten tro at du ikke får noe bedre og at det er det styggeste som kunne skjedd deg at all, for jeg har en følelse av at du er en sterk person! 🙂 Løft deg selv opp og stå på!

    24. omg…I just love it!..du kler lizzom..brunt hår farge å blond…why liksom, uretferdig hehe men du fortjener all opmerksomheter du får av håret ditt + utsenet…seff!

    25. Det er ganske typisk at man vill ha d motsatte av det man har selv. Det er også ganske typisk og synest at sin egen hårfarge er kjedelig. Jeg er akkurat sonn selv, men ærlig, du er nydelig med brunt hår og passer like godt til både blondt og brunt! Det er opp til deg, husk d 🙂

    26. Du kler brunt hår veldig godt! 🙂 Det fremhever øynene dine som er superfine, samtidig som det demper underbittet litt! Du er mye penere med brunt hår 😀

    27. håper at du forandrer mening etter ett halvt år med brunt! du ser bare sykt fin ut i brun!! 🙂

    28. Synes du kler brunt veldig ♥ Men det at du skal beholde det brune håret sånn at du ikke skal ha så mange haters er jo en dårlig grunn da. Du vil jo ikke ha folk som liker deg bare pga hårfargen? Hehe.

    29. Det er forskjell på mørkt og platina. Du kan få blonde striper i det mørke som er mye finere enn helbleiket hår. Jeg synes ikke du ser mye eldre ut, derimot ser du mye sunnere, penere ut og min personlige mening er at det kledde deg mye bedre enn det helt blonde. Men selvfølgelig må du gjøre det DU syns er best. Vi lesere kan komme med meninger, men ikke la oss bestemme over deg. Føler veldig mange bloggere gjør det. Annet enn det ønsker jeg deg en god jul!:)

    30. Du kler jo begge deler, men jeg tror at når folk sier du ser eldre ut, så mener de liksom ikke ordentlig ELDRE, er vel heller det at du ser ut som den alderen du er på en måte.. For med blondt hår ser du ganske fjortis og liten ut.. Og det er jo ikke akkurat så positivt..
      Men som sagt: du kler begge deler, og er jo ditt valg 😀 men jeg synes brunt hår på deg er finest! 😀 det går jo alltids ann å ha litt lysere brunfarge også ^^

    31. Jeg må bare si at med “eldre”, mener vi at du ser ut som den alderen du er. Jeg mener ikke å være slem, men når du er brunette ser du faktisk bedre ut, og du ser ikke ut som en fjortis da, for du er jo faktisk 17 år.

    32. Hvordan hårfarge har du brukt hos frisøren? Og på hairextensionet? 😀 setter VELDIG pris på svar! 🙂

    33. Jeg syntes det brune håret ditt er kjempefint!! Men det blonde er jo også kjempefint! 🙂 Jeg vet ikke jeg, kanskje du ser bedre ut med blondt? (ikke for å si at du ser stygg ut nå, eller noe. For det gjør du IKKE!) Men du er liksom “born to be blond” ;-)) Øøhøh… selv om du “egentlig” er brunette. 😉

    34. Haha, kanskje lære deg å tegne øyenbryn før du går løs på de :-p superskeive, lange trekanter. Lol

    35. du?? koffer va du utro mot marco??? æ huske den kommentaren han skreiv men du sletta jo innlegget!!!!!!! du får det jo te å se ut som at marco har hele skylda på at dokker ikke e sammen!!!!! lol

    36. Jeg synes brunt hår er fint på deg fordi øynene dine popper virkelig! Lyseblå har fin kontrast med mørkebrunt!
      Men vær forsiktig med å tegne for lange, mørke øyenbryn med sånn “streng” form, og å ha for mye selvbruning. Du kan ende opp med å få “gypsy”-looken. Jeg kjenner et flertall blonde jenter som etterhvert har farget håret brunt, og skal liksom veie opp for det ved å tegne svære øyenbryn, ta masse selvbruning og bruke masse mørk sminke, for å deretter se ut som tyrker-horer. Ikke la det skje med deg, søte du. 🙂

    37. du kler brunt kjempegodt! mer heit om du spørr meg. blondt ser ofte mer “skittent” ut. du ser kanskje litt eldre ut, men på en bedre måte; blondt kan være mer fjortiss. menmen, du velger selv 😉

    38. tror jeg ville slutte å bruke selvbruningsskrem/spray, for det blir alltid gult dessverre,, Du er en nydelig jente, men det ødelegger litt,, Ikke for å være slem altså, bare for å gi deg ett godt råd på veien beuty;)

    39. jeg synes du kler brunt bedre enn blondt!:-)
      sorry for at jeg spør, men skulle ikke du gi en ipad til marco til jul? hva gjorde du med den nå?

    40. Bryr meg ikke hvilken farge du velger, du kler begge syns jeg. <3 MEN, kan du få ordnet litt på øyenbrynene dine? Få litt "normale/naturlige" øyenbryn istedet for en brun strek? Og de er ikke en gang symmetriske.. den ene er lengre nede enn den andre av og til og sånt. Bare se på de bildene i dette innlegget f.eks.. De er ikke symmetriske og du ser egentlig bare litt gal ut når øyenbrynene dine er trekantformet (?)..
      Det var alt jeg hadde å si, fortsett å blogge som du gjør nå. Du er fantastisk Sophie <3 Hver gang jeg er lei meg eller føler meg litt nedfor så hjelper det veldig å bare lese ett innlegg på bloggen din. uansett hva det gjelder!

    41. Heii 🙂 Jeg synes at du kler å være blond og brunettte, men du kan jo ta en mellomting? Siden håret ditt reagerer kan du jo farge det til en slik “dirty blond” farge, og jeg tror det ommer til å kle deg mye bedre enn platina blondt:)

    42. DU KLER BRUNT KJEMPE GODT!!! Jeg lover deg at du gjør en feil vis du farger det blondt igjen 🙂 Du er forresten kjempe pen 😀

    43. Det er feil når du si du e finest som blond, DU ER FINEST SOM MØRK! helt klart! men du synes kanskje selv du er finest som blond, men brunt er sååå mye penere på deg! 😀

    44. Du syns det er kjedelig å være eldre og moden, så du vil heller se ut som en liten fjortis og kanskje oppføre deg som en også? Tror du bare hadde hatt godt av at håret ditt falt av, for da hadde du kanskje lært at oppmerksomhet og utseende ikke er alt her i verden

    45. du er jo nydelig uansett hvilken hårfarge du har! ;D
      sant at man kan bli fort lei av brunt hår, men det finnes jo så mange forskjellige varianter! 😀
      For eksempel håret Miley Cyrus har hatt gjennom tidene har inspirert meg mange ganger når jeg velger hårfarge ;D hun har jo hatt så mange forskjellige og fine varianter av brunt hår 😀

    46. du er kjempepen uansett hvilken farge du har <3 men du kler virkelig brunt bedre 😉 men ofc, ditt hår, du velger 🙂 <3

    47. Ha det du synes er finest for deg. Det er ditt liv, ikke lesernes! Hehe, men jeg vil komme med en kommentar (men du bestemmer selv selvfølgelig) : brunt hår kler deg veldig bra, og som mange andre også synes, så synes jeg at du burde ha brunt hår!

    48. Du er da ikke født med brunt hår.du har jo vist flere barnebilder av deg selv og håret ditt er ikke brunt.skjønne ikke hvorfor du skal ha det til at du er født som brunette.mer kommunegrå..men enig med deg.du kler blondt hår mye bedre enn brunt!

    49. fine øyenbryn !! :D… men helt serr du er sååå finere med BRUNT hår !!
      FÅR all del faen ikke farg det BLONDT du er SÅÅÅ mye finere med brunt !!

    50. Du er helt nydelig Sophie! Du er forbildet mitt, og jeg hadde gjort utrolig mye for å se ut som deg. Elsker bloggen din og deg ♥

    51. Altså når jeg sier du ser eldre ut me brunt hår så mener jeg ikke at du ser ut som du er 30 år. Men me blondt hår syns jeg faktisk du ser ut som en 15 åring og med brunt hår 18-19, forstår du? Og spør du meg, jeg er til og med 15, og det ser mye bedre ut å se ut dom en 18-19 åring enn en 15 åring vertfall når du er 17 selv! Behold det brune håret, ellers sluutter jeg å lese bloggen din, haha sorry, men bokstavelig talt, når du farget håret ditt så gjorde det at jeg begynte å lese bloggen din. Men du er nydelig uansett altså, men bare min mening 🙂

    52. Jeg syntes du kler begge like godt. Jeg har brunt hår selv og jeg liker best å være brunette:)
      Men du velger jo ossen sdu vil se ut selv. Du kler begge gabske bra:)

    53. du kler brunt hår mye bedre, men det gule eller blodnde så ser du så sykt fjortis ut! men brunt er bare sykt fint! et hint for at du skal bli penere er å fikse øyenbrynene dine.. siden de er ikke særlig fine… men om du hadde fikset de hadde du sett drit bra ut! siden du ser bra ut nå også! elsker bloggen din <3

    54. hva med dette argumentet: du ser du som ei hore med blondt hår, barnslig og fjortiss. Ser ut som om du tilhører play huset til hef. Når du har brunt hår: ser du fortsatt ganske slutty ut, men med måte. Så det. Nå er det ditt valg om du vil enten være ei jævla hore, eller hore med stil:D

    55. Hvvvaa har du vært utro mot Marco???:o godt forbilde ja…! Kan ikke du farge håret ditt rødt eller orange?? Hadde vært sykt kult 😀

    56. HVEM SELBRUNING BRUKER DU!??!?!?!? SVAR DU HAR BLITT BRUN SÅ JÆVLIG FORT
      PLIS:( PLIS:( DA ER DU EN ENGEL

    57. “Argumenter som “du ser mye eldre ut” fungerer nok desverre ikke for at jeg skal fortsette med det mørke, hvorfor skulle jeg ha lyst til å se eldre ut? Synes faktisk det er utrolig teit, som om en person sin hårfarge representerer hvor moden en person er? Og jeg føler litt at eldre/moden = kjedelig..?”
      Ta det heller som et kompliment enn å sammenlikne de argumentene folk stadig gjentar “du ser mye eldre ut”, som kjedelig. Du har sikkert et annet syn på hva folk mener som et kompliment. Men du kan ikke sammenlikne eldre og moden Det går ikke får det sammme 🙂 Man kan både være moden og ung, og eldre og fortsatt litt barnslig. Du skjønner poenget.
      Jeg synes du kler begge farger godt, absolutt. Men jeg tror også at det folk mener med at du kanskje kler mørkt best, er at du ser mer voksen ut, sofistikert ut og kanskje litt mer ordentlig enn med blondt. Det er lettere sagt at folk dømmer etter hårfarge, men i enkelte sammenhenger så tror jeg de fleste gir deg komplimenter, ettersom hva de synes kler deg best.
      Etter min mening er du en søt, smart jente. Uansett hårfarge. Men jeg mener også at du ser eldre ut med mørkt hår, enn hva du gjør med blondt. Det har heller ikke noe med å være kjedelig, men jeg synes det gir deg litt mer klasse enn hva blondt gir deg. Jeg ser også at du selv trives best med blondt, og så lenge du vil fortsette med blondt – så er det opp til deg 🙂 Men alt kler den smukke.

    58. Du ser myyyyyyye mer naturlig brun ut, og myyyyyye brunere med brunt hår 🙂 og det mener jeg også

    59. du ser flott ut med brunt hår. du ser mye mere deilikat, pen og ordentlig ut. Jeg vet det ikke er dette du vil høre, men om noen år kommer du mest sannsynelig til og angre på det imaget man sender ut med platina blondthår , altfor mye selvbruning osv. Man skal være stolt av det man har! Ryktet man får på seg i din alder, følger deg desverre oppi 20 årene. Trist men sant, for folk er triste. Hvorfor ha det blonde håret der du neten ser litt billig ut, eller ha mørkere hår som du kler, og ser pen ut med.

    60. jeg synst du burde beholde det brune håret! for det første: det kler deg såååå mye bedre!! for det andre: du tar deg mye mer ut i det enn i blondt hår og for det tredje: de fleste liker deg med brunt hår!
      ikke at du burde ha hårfargen din fordi mange sier du burde ha det, men jeg synst du burde tenke over det VELDIG GODT. for jeg synst i hvertfall at du skal holde på det brune håret! 🙂 men for all del, få blondt hår igjen om du vil..

    61. Dette er ikke frekt/slemt eller ståtende ment!!
      Jeg syntes du passer best brund hår fordi at viss du skal ha den blonde fargen du hadde før, så syntes JEG at det roper litt bitch 😉 sier ikke at du ikke var fin/pen med lyst hår, men jeg mener du kledde beste brunt hår.. 🙂 ikke farg det tilbake!!!!!!!!!! <3 🙂

    62. øyebrynene dine,sophy…gosh! når skal du ta til deg den kritikken du får for øyebrynene dine??ta det som gode råd og gjør noe med det.

    63. Du er utrolig pen – men jeg synes helt ærlig du kler brunt hår mye bedre. du ser nydelig ut !:)

    64. du ser ikke eldre ut med mørkt hår, men det passet mye bedre til annsiktet ditt, synes nå jeg. mørk å mystisk er pent 😉

    65. Du ødelegger jo bare for deg selv om du farger det lyst, du ser jo bedre ut med mørkt.. men det er jo tross alt opp til deg 😉 at du ser eldre/mer moden ut med mørkt hår er jo bare 1 av FLERE fordeler. Jeg digger deg, men syns ikke du skal syntes at det er teit at folk syns det. Tenk heller litt over hva de mener med det. Nydelig er du uansett, men 100 ganger finere med mørkt. Rart du ikke ser det selv når minst 10.000 forskjellige mennesker sier til deg at brunt er din farge. Ditt liv, ditt utseendet om du selv vil ødelegge håret ditt er det helt ok

    66. fyfaen du er nydelig du sophie!!! herreguuuuuud sick pen!!!!dfgopjweopHR@PQOhp@qOJRPW@OEJR DET ØPVERSTE BILDET BURDE DU BRUKE SOM HEADER BILDE!! SERR SYLKT FINT”!!!

    67. syns du kler begge hårfargene. Men ikke misforstå dette: Blondt får deg på en måte til å se litt party menneske aktig, hvis du skjønner. Og brunt får deg til å se litt mer anstendig 🙂
      Min mening 🙂
      Digger deg og bloggen :)<3

    68. Behold det brune håret, da ser du mye mer nartulig ut, og det kler deg MYYYE bedre!! Blondt hår for deg til å se billig ut, og dessuten er ikke etterveksten så veeldig fin akkurat.. Pliis behold det brune håret 🙂

    69. Hva i søteste helvete skjer med øyebrynene dine? WOW, sier jeg bare. Vær så snill, gjør noe med dem. Du skader øynene mine.

    70. Ha det blondt du, passer til fjortissen du ønsker og være. Men det blonde er jo alikavel ikke pent på deg, det ser bare fake ut. Og du ser ut som en kjempe fjortiss.
      Hva med og vokse opp, du er jo ikke 13-14 lenger. og du kler brunt bedre.

    71. Hey! Jeg vil ikke bruke noe sånt som at du ser eldre ut med brunt hår, men jeg prøver VIRKELIG å få deg til å se hvor mye finere det er! 🙂 Du vil jo være rosablogger med blondt hår og fjortisimage, men du må huske at du ikke er på min alder lenger! (15). Jeg synes helt sykt, (kan ikke beskrive) hvor mye PENERE du ser ut med brunt hår! Du ser ut som en sånn gudinne (haha)! Jeg har alltid likt deg, fordi du er så sterk og står for dine meninger, men har liksom aldri likt at du VILLE ha det rosablogg imaget, men når du farget håret ble du liksom en mye bedre person! Fikk helt nye meninger om deg, og det er liksom i helheten jeg tenker. Synes du burde beholdet det brunt, fordi det er sick fint. Og du burde ta LITT meninger med deg også, selv om du vil ha det blondt.. ? 🙂 Håper du fortsetter med brunt hår!

    72. Yo niggaaa, haha! bare tuller, for og være helt erlig synytes jeg det set veldig unaturlig ut og være så brun om vinteren! Men dette er opp til deg så klart! Du kler det Sophie! Du e nydelig, ikke glem det! <3

    73. Næi æsj.. ikke bli blond igjen da…
      Du ligner en barbie når du er blond..
      du ser mere naturlig med brunt hår og ikke en sånn barbie bich fra nordland lizzm..

    74. Du kler utrolig godt brunt hår, ingen tvil om. Og stort sett den fargen man er født med er den fargen som er beregna til å ‘kle’ deg best. Og håret ser mye mer syndr ut når det er farget brunt enn blond + når det er brunt og du egentlig er brunette slipper du den stygge etterveksten. Syns du burde beholde den brune fargen, og min mening er at du kler brunt mye bedre enn blondt –

    75. Helt enig i det med forandring! Alltid gøy å prøve noe nytt. Men er uenig i det du skriver om at moden=kjedelig. Med blondt hår kan man noen ganger virke litt “bimbo”(ikke misforstå, digger blondt hår), og derfor synes mange at man ser litt mer ordentlig/moden ut med mørkt hår.
      Men du skriver også at du liker blondt hår best, og da burde du virkelig gå for det! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg