pynter meg

Hei! I dag våknet jeg ganske tidlig, og har ikke brukt dagen min på stort mer enn å se på kongen av queens, krølle håret, ta selvbruning og sminke meg. Snart skal jeg og mamma til byen, vi skal fikse siste rest av julegaver og jeg håper på en tur til solariumet også. Når man har hatt det tungt synes jeg det er SÅ viktig og ikke la seg selv “forfalle” helt, så jeg elsker å ta vare på utseendet mitt og føle meg så fresh som overhode mulig – da slipper jeg i alle fall å føle at jeg er dritstygg på toppen av det hele.

Ellers så fikk jeg planleggerboken min i dag, vet ikke helt om dere husker når jeg bestilte den.. Men det er i alle fall bilde av meg og Marco på forsiden.Helt utrolig rart å tenke på at jeg for under en uke siden satt og bestilte den og var så glad, gledet meg til å vise den til Marco og så for meg at jeg skulle bruke den hele dette skoleåret og neste  – gjennom russetiden og alt. Jaja, samme kan det være.. Skal man le eller gråte? Jeg gjorde ingen av delene – jeg tok bilde av boken til bloggen, så la jeg den lengst bak i skapet. Og nå skal jeg bestille en ny, med MEG på forsiden.

Men jeg depper ikke – jeg har mye å glede meg til, og det går mye bedre enn forventet!

Men fin er den i alle fall 🙂 Fine vi er! 

122 kommentarer

Siste innlegg