just a dream?

Det her har vært en rar dag, jeg føler meg rett og slett veldig utilpass. Vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg..? Skal innrømme at det har fristet mye å få tak i alkohol og dra ut, men jeg har bestemt meg for at jeg skal ikke være en sånn person. Jeg skal fortsette som før, ikke dra ut, gjøre det bra på skolen, trene.. Jeg skal ikke bli helt “wildchild” og endre hvem jeg er på grunn av dette. Fikk faktisk tilbud om å dra ut idag, men det hadde blitt helt feil og jeg hadde sikkert endt opp med å angre fryktelig på det senere.

Har verdens beste familie som har gjort alt for at jeg skal ha det bra i dag, og Amanda kom også til meg med godteri og godt humør. Godt å være sammen med henne! Gleder meg til jeg er over det her, håper jeg våkner opp i morgen og alt er over – men vet at dette ikke er et mareritt, desverre.

Vi har spist kinesisk mat.. 

Og spist godteri..

Og så fikk jeg supersøtt kort hos Amanda

130 kommentarer
    1. skulle ønske jeg hadde slike venner som du har. du er heldig <3 bevis på at de virkelig er ekte og støtter deg.

    2. Relationships are like glass. Sometimes it?s better to leave them broken than try to hurt yourself putting it back together. sier:

      Don?t cry because it?s over, smile because it happened. <3 stay strong

    3. Dakar… Skjønner at det er tungt, men du må gå videre… Kanskje du burde ta en pause… for å komme over hva som har skjedd.?
      masse kos fra fan

    4. Håper det blir bedre i morgen! du er en utrolig flott jente,som fortjener det beste. Og jeg håper du vet hvor mange som bryr seg om deg! loveyou Sophie! xoxoxoxoxoxoxoxo

    5. Det skal nok ordne seg!! 🙂
      Kos deg nå i juletiden med familie og venner! 😀 alle er der for deg, også vi blogglesere 🙂

    6. Hei jeg tenkte jeg skulle skrive et julekort til deg men vet ikke adressen der du bor og derfor lurte jeg på om du kunne sende meg melding på facebook med adressa de eller på hotmail? :)<33
      Vilde Israelsen
      [email protected]

    7. Hei kjære Sophie!
      Jeg ville bare dele mine erfaringer med deg. Jeg har nettop gjort det slutt med kjæresten min etter 5 år sammen, vi ble på en måte enig. Og plutselig så sto jeg her også alene. Det er det værste i verden, og aller værst er det når kvelden kommer og du får tid til å tenkte. Men det blir bedre, det kan jeg LOVE deg, det er ikke vits til å satse på noe du ikke vet fungerer. Du har hele livet foran deg. Det gjelder å bare ikke gi etter fordi du er redd for å være alene. Jeg har det så bra som jeg aldri har hatt før nå, og det trodde jeg aldri kom til å skje, for når hjertesorgen sto på som værst, så trodde jeg det aldri kom til å gå. Men det GJØR det. Stå på og tenk framover, og tid leger alle sår, virkelig 🙂

    8. Uff, håper alt ordner seg for deg, pena! Vet akkurat hvordan det er.. Jeg slo opp med kjæresten for ca en måned siden og det var en grunn at jeg gjorde det. Ikke samme sak, men uansett, jeg kom over det og jeg vet at du også gjør det! Sophie, du er sterk! Du har venner og familie rundt deg. Dette klarer du! Du fortjener å bli glad igjen! Ønsker deg alt det beste<3

    9. Bruker aldri å kommentere på blogger, men i dag følte jeg at jeg burde det. Ble skikkelig lei meg når jeg leste dette. Fikk faktisk tårer i øynene. Dere som var så søte sammen! Men, kanskje dette var til det beste selv om det gjør utrolig vondt nå. Nytter ikke å prøve og prøve når det ikke går. Da er det bedre å innse det, selv om det er vondt. Huff 🙁

    10. du er en vakker og sterk person. du kommer deg gjennom dette! håper alt ordner seg til slutt sophie!
      stå på videre <3

    11. Cry your heart out, let it all go. Because after every tear comes a rainbow. 🙂 Håber det hele ordner sig og bliver godt igen. Jeg er fra Danmark men læser din blog hver dag. Har selv problemer med min kæreste for tiden og det gør så ondt. Håber du får det bedre, du er en stærk pige Sophie. 🙂
      Kys og kram

    12. Du er så heldig som har så gode, snille venner som stiller opp for deg! Og det valget du tok var nok det beste! Du er sterk, Sophie ♥ Forbilde mitt!

    13. Du er en utrolig sterk person! Man føler at kroppen dør innvendig av seg, men det blir bedre etterhvert! Alltid vanskelig i starten av et brudd men man “glemmer” det mer og mer etterhvert. Du og Marco var kjempe søte, men en eller en annen gang vokser man fra hverandre. Uheldigvis!

    14. Du må vite at det er så mange lesere som støtter deg, og jeg er virkelig kjempeglad på dine vegne som har så fantastiske venner! Håper det går bedre med deg fort, ingen fortjener å ha det sånn inni seg.

    15. jeg sa det ikke var lurt å gi han I-Pad til jul….vi kommer ikke til å slå opp my ass -.-
      du bør høre mer på leserene dine

    16. off, håper det ordner seg for deg.. får så vondt inni meg på dine veiner. Men alt blir nok bra til slutt skal du se <3 Har du gråte på det nederste bildet? 🙁

    17. har skjønt dette en stund nå sophie! alt ordner seg for snille piker, right? bra at du har venner, lesere og venner som støtter deg! 🙂

    18. Må bare kommentere en ting angående det innlegget du skrev der du hadde trent og la ut bilder av deg selv i treningstøy. Hvorfor legger du deg selv ut på nett så lettkledd og med bare falskhet i BH’en? Push-up under sports-BH så det skal se ut som du har naturlig store pupper? Det blir bare feil. Hvordan vil du egentlig bli husket? Tenk på når du blir voksen og får egne unger osv. Når barna dine spør deg om hva du gjorde som ung, skal du da fortelle at du hadde en blogg hvor du la ut lettkledde push-up bilder av deg selv med altfor mye selvbruning? Tenk på de som skal ansette deg i jobber senere i livet. Tror du de vil ansette en som har lagt ut sånne ting av seg selv som ung? Du er en veldig søt jente, og du har sterke meninger som jeg liker. Men du liker å legge ut litt kinky bilder av deg selv fordi du VET folk kommer til å se på det, og det kommer du til å få hardt igjen for senere i livet. Drømmen din om vakker kropp og perfekte pupper er gjennomskuet for lengst. Synd at mange av fansene dine faktisk tror du er sånn, og ser opp til deg når du egentlig bare er falsk. Det er trist. Takk for meg

    19. Ååå, Sophie da!! Det ser ut som om du griner på det siste bilde, og det gjør meg vondt. Kjærlighetssorg, brudd osv er grusomt, men du er en sterk jente og jeg VET du kommer over det. Tid leger alle sår, selv om det ikke alltid virker sånn og verden bare går imot deg. Bare vit at du har mange som støtter deg! Jeg ser på deg som et forbilde og for meg virker du som en FANTASTISK søt jente. Du blir bare penere & penere for hver dag som går, det brunet håret kler deg ekstremt godt og hele du er fin! Du får nok ingen problemer med å finne en ny kjæreste som kanskje er en bedre “match” for deg enn Marco. Lykke til videre, jeg kommer til å være ved din side gjennom bloggen hele veien. Du er sterk, DETTE klarer du!

    20. Fortsett å være med venner og familie. I slike stunder er det også godt å ha noen rundt seg.

    21. Godt at du har så gode venner som hjelper deg, Sophie<3 Skulle gjerne trøstet deg mer enn kun en kommentar, men håper at du skjønner at jeg prøver:) Hold ut kjære deg, det ender bra skal du se;)

    22. Uff, jeg får så vondt i meg av å lese hvordan du har det, fordi jeg VET hvordan det er. Mange sier at #tiden leger alle sår# men det er feil! det er hva vi gjør med tiden, som har noe å si for hvordan det blir. Så det er bra at du har gått inn for å gjøre bra ting nå, det er vanskelig, men det gjør godt for deg, og jeg håper så inderlig at du får det til <3 klem:)

    23. eg veit du kan klare deg gjennom den tøffe tiden<3 du er sterk og har gode venner og ein familie som er glad i deg. eg kommer til å lese masse på bloggen din. dritt i dei negative kommentarene det er barre folk som er misunnelig på deg! du er eit stort forbilde for mange unge jenter fortsett å være deg sjøl<3 sender deg mange gode tanker:)

    24. uff, blir så lei meg av å lese det her.. vet godt hvordan det er å ha kjærlighetssorg.. Men du kommer deg gjennom det, du er sterk og har mange personer i livet ditt som elsker deg utrolig høyt. Stå på Sophie, håper ting blir bedre så fort som mulig, du fortjener det beste. Ville bare at du skulle vite at jeg tenker masse på deg, og det er jeg ikke alene om vet jeg. Vi er mange som vil at du skal ha det bra <3

    25. åå, du har nå verdens beste folk som bryr seg om deg da!
      leserne dine, vennene dine, å familien! Vær med dem som gjør deg glad, så ordner det seg <3
      Du er så sterk:)

    26. Sophie, du er mitt forbilde! Når jeg leser innleggene dine forestiller jeg på en måte at jeg er deg, høres kanskje litt rart ut, men det er sånn. Når jeg leser nå at du er lei deg, så blir jeg også lei meg og gjett hvor vondt jeg får i meg når jeg ser at du har grått på bildet av deg. Håper virkelig alt ordner seg for deg, det gjør det! Ikke la livet ditt stoppe på grunn av dette. Det vil dukke opp nye kjekke karer som vil falle for deg og som du vil falle for. Dette er ikke jordas undergang, selvom det virker som at det er det. Jeg elsker bloggen din og håper virkelig ikke at du knekker av dette her. Er litt rart å si dette her, men jeg er faktisk veldig glad i deg (selvom jeg ikke kjenner deg) Stå på din kjempekjempe søte jente <3 STAY STRONG

    27. Det går nok bra til slutt skal du se, alle har dårlige perioder.Som alle andre har skrevet:STAY STRONG!!! Og forresten så lurte jeg på hvordan Amanda får de perfekte øyenbrynene sine? ELSKER DEM!!!!!

    28. Uffda. Får rett og slett vondt inni meg når jeg leser hvordan du har det, nettopp fordi jeg vet hvordan det er. Skulle ønske det var noe jeg kunne gjøre for at du skulle føle deg bedre, men dessverre er det nok ikke så mye som hjelper akkurat nå. Uansett, om det er noe jeg kan gjøre så må du bare si ifra! Håper det går bra med deg!

    29. Forstår deg så utrolig godt Sophie! Har hatt det slik selv. Man vil gråte hele tiden. Man føler seg helt alene. Det gode man hadde for noen timer siden har blit et helvete. Men helvete er ikke fremtiden! Vær sterk fine deg! Tenker masse på deg <3

    30. Er ikke sikker på om du i det hele tatt leser denne kommentaren, men om du gjør det så håper jeg virkelig at du ikke gidder å ta det nær deg det som ” Julie” skrev som kommentar. det at du liksom er falsk fordi du legger ut “lettkledde” bilder, det er jo helt på trynet. Mange ser opp til deg på grunn av personligheten din, måten du bruker dagene dine på og så klart hvor fantastisk pen du er! Du kommer til å bli husket som en jente som aldri ga opp. Du har problemer i livet ditt og vertfall nå som du ikke lenger har kjæresten din å gå til.. Så skal du liksom takle at andre folk som ikke kjenner deg kaller deg falsk? folk klager på at du bruker Push-up ? har de sett hva som er under bh’en din? nei!
      Å det er ikke mange jenter som går uten Push-up nå til dags. rett å slett, de som er falske.
      Håper du tenker på det,at du er deg selv sånn som du vil. du skal ikke la andre drittunger få tråkke deg ned. Så stå på, du er på vei opp kjære deg! du er virkelig fantastisk! Lev livet, det blir ikke reprise <3

    31. herregud, du fortjener at det går bedre med deg ganske snart! Jeg syns du er utrolig sterk, og har en unik egenskap til å komme deg igjennom problemer å hindringer på en fantastisk måte, selv om det er tungt og muligens en lang vei. stå på! du er forbildet mitt, og MANGE fler sitt, ønsker deg alt godt♥

    32. Det er hans tap ikke ditt, du er forbildet mitt og du kommer deg helt sikkert over dette å finner deg en ny og muligens bedre 🙂 Krysser fingrene for deg. Ver sterk! <3

    33. Håper alt vil ordne seg…♥
      Du er mitt største forbilde, de er fordi du er så smart,kul (virker supersnill) og er mye sterkere en mange andre jenter. Jeg hater livet mitt av og til og blir mobba.. Er så glad de fins sanne som deg, sanne som ikke har de bra HELE tiden. <3
      Hilsen stooor fan ♥

    34. <3 Det ordner seg for snille piker. - Men det kommer til å ta tid før det går over. Opplevde det samme får snart tå måneder siden. Kan vel påstå at det er kjempe tungt i begynnelsen, men etterhvert kommer det seg og du blir lykkelig og glad! - tenker på deg! og det kan hende at en bloggpause hadde fungert! :) klem!

    35. Leste nettopp innlegget nedenfor, og tårene mine kom med en gang. Jeg føler veldig med deg, har nettopp vært gjennom det samme selv. Prøv å ta vare på de gode minnene, men ikke glem å tenke fremover også. Likevel er det viktigste nå å bare ta en dag av gangen, og vite at det langt der fremme vil være en dag du ser tilbake på dette på en helt annen måte enn det du gjør nå. Det som er tungt nå, det vil bli lettere. Det vet jeg.
      Håper du klarer å gjøre ting, det er ofte det beste å ha tankene et annet sted. Vær med familie og venner, prøv å gjør noe gøy – enda hvor vanskelig det er.
      Vi, leserne dine, ønsker deg bare det beste, Sophie. Prøv å sov litt i natt. Husk at det ordner seg på en eller annen måte for slike herlige jenter som deg.

    36. Æ ska si det ænkælt å græit..Det ordna sæ før snille jenta som dæ!! Æ føle med dæ, men husk! Everything is going to be okay in the end. If it’s not okay, it’s not the end!

    37. vel, jeg skriver ikke like mye som hun over så det har vel egentlig ikke noe å si om jeg legger igjen en komentar,men uansett jeg vil bare si at jeg er utrolig lei meg , på dine (og hans) veger! håper dere finner veien tilbake snart<3
      og om dere ikke finner vegen tilbake finner du en aen, veit det er tøft nå, men bare pust sakte inn og ut, og tenk at det skjer en vær av oss, og du er ikke alene om det, vi leserne dine er her for deg, støtter deg,
      håper det ordner seg for deg<3

    38. Trist å høre at du å Marco ikke er sammen lenger! :'( Håper det går bra med deg nå… Utrolig søtt kort Amanda hadde laget til deg, bra du har gode venner og familien når slike ting skjer! 🙁

    39. Vil ikke gi deg noen råd om hvordan du skal komme deg gjennom dette, for det virker som at du vet hva du burde gjøre og du får allerede mange råd. Kjemp for hverandre. Du er et stort forbilde for meg og mange fler er jeg sikker på. Du kommer til å bli husket som Sophie Elise – Den janta som var så klok og vis, men samtidig hadde sterke meninger. Jenta som klarte å komme seg gjennom et brudd, samtidig som det var mange som kritisete henne. Den utrolig pene jenta som så mange ser opp til.
      Håper dagen din blir litt bedre. Og ha en fin dag i morgen og GOD JUL! 🙂

    40. Hei !
      Ser at du ikke har det så bra på det nederste bilde. Håper det går bra med deg. Syns det var veldig synd det som skjedde med deg og marco. Elska dere som par. Dere var så søte og gleda meg alltid og lese når jeg så han var med. Hadde kjærlighet sorg for litt siden. Skjønner hvordan du har det. Kanskje du burde ta deg fri litt til og komme over det som har skjedd ? I så fall god jul <3 Lykke til <3 Masser klemmer fra meg. Stå på <3

    41. du står frem som et utrolig godt forbildet, når du takler det på denne måten, har selv noen som står veldig nær meg som har opplevd det samme, og det er virkelig ikke lett, det beste er og være i godt selskap av gode venner og familie man stoler på, se en film, fiks deg opp, lakk negler osv.. det pleier og hjelpe så lenge man ikke gjør dette alene,, det er lurt og finne en venn man kan bruke mye tid sammen med i denne tiden 🙂 det går nok over!

    42. kjære søte snille dæ. æ veit akkurat korsn du har det. heilt førjævli. bære det å vett at han ikje e din meir, og at han e alt du vil ha, det e jævli. du må bære prøv å kom dæ vidre, men veit kor utruli utruli vanskeli det e. mange som støtta dæ. stå på. drit i de stugge kommentaran, de ei ikje hau. <3

    43. Kan folk pliz slutte å komentere “vet det er jævlig, men du må komme deg over det sophie” Hun kommer seg lettere over det vis ikke alle andre sier det. Det er jo faktisk vanskligere å håndtere en dlik ting når folk sier at du skal gjøre det. Å komme over noen du har elsket i så lang tid er MYE hardere enn det ser ut som eller virker som!

    44. er bare å tenke at man blir bare sterkere, ønsker deg all lykke! du fortjener det så masse! Noen tenker vell at toppbloggere ikke har det vont, men spiller! jeg så på det siste bildet at du har det tungt! men husk at du har så sinnsykt mange som er her for deg, du aner bare ikke.

    45. Unner virkelig ikke min verste fiende den smerten du nå går gjennom. Det er nå en måned siden det ble slutt mellom meg og kjæresten min, og det gjør fortsatt sinnsykt vondt og jeg føler meg ofte helt alene. Det alle sa til meg og som du sikkert også for høre er at ”det blir bedre og det går over med tiden” Det er utrolig mye lettere sagt en gjort, men det er faktisk sant. Og tiden leger faktisk alle sår<3
      Ønsker deg alt det beste Sophie Elise, en så snill og god jente som deg fortjener det!

    46. Hehe, veldig bra valg du tok! selv skreiv jeg i forige innlegg at du kunne dra ut og ha det litt gøy, bare for og glemme alt en stund. men støtter ditt valg bedre når jeg tenker meg om! Jeg ønsker deg alt godt Sophie, og du fortjener det 🙂 Det kommer til og bli bra, eller bedre vertfall! Det er trist og se deg slik som dette, men vi ALLESAMMEN ønsker deg det aller beste <3 har ikke lest noe serlig med kommentarer her, men er sikkert noen spydige og tankeløse kommentaerer her, men gjør som du pleier, drit i dem!

    47. Så bra! Du er en sterk person og et virkelig bra forbilde!! <3
      Håper det går bedre med deg etterhver 🙂

    48. Sees på det siste bildet, det av deg, at du har det veldig vondt og tøft.Det er ikke så veldig enkelt å få til ett smil, når man har det så tungt.
      Heldigvis har du folk som hjelper deg, til å få det bedre.Og du er utrolig sterk, du selv som person, at du kommer til å klare deg igjennom det!

    49. aw ;( gråt du på det siste bilde ? du så veldig lei deg ut, noe jeg skjønner veldig godt. vær sterk Sophie! detta klarer du 🙂

    50. Det ordner seg, Sophie! Det gjør det alltid..
      Har selv vært gjennom noe sånn, og det er ikke lett! Men, ting bedrer seg , og før du vet ordet av det er han glemt, eller dere er venner! 🙂
      Stay strong!

    51. Vet ikke helt hva jeg skal skrive som hjelper.. Men du virker som en kjempefin jente og du fortjener alt godt! Du er veldig sterk som forteller dette til leserne dine, men for din egen skyld bør du ta deg en pause og slappe av med venner og familie.. 🙂

    52. Jeg liker ikke det nederste bildet, man ser at du har grått:/ jeg liker ikke å se deg trist søte du. Minner meg om meg selv når jeg mistet kjæresten min etter to fine år sammen, jeg hadde ikke sånne venner som du får å si det sånn. Stå på sophie du er ei heldig jente som har så gode venninner 🙂

    53. veit akkuratt koss du har det, sophie. vart slutt mellom mæ og kjæresten min for nånn mnd sida, pga avstanda. æ trudd aldri æ sku bli glad igjen, og klart ikke å styr tåran min. grein så og si hele tida. æ fikk store depresjona og spiseforestyrrelsa. det vart så vanskeli for mæ, at dæm sendt mæ te psykolog. har gått te psykolog i nånn mnd no, å æ føle mæ my bedre. æ har bynt å komme over gutten, å æ har det fint.
      æ vart anbefalt å tenk negativt, faktisk. tenk ka som va negativt med gutten du elska, ka du irritert dæ over. å tenk bare det positive med han hjelpe ikke så my. æ tenkt en del positivt, men da savna æ han bare meire.
      det kjems te å årn sæ, sophie. du må bare gi dæ sjøl litt tid. akkuratt no føle du kanskje at livet ikke ser så lyst ut, men du må bare fokuser på nå anna. æ tvile ikke på at du har mange venna rundt dæ som støtte dæ uansett ka. sjøl om æ ikke kjenne dæ, har æ fått inntrykk av at du e ei så god jente, sophie.
      det e ikke lett å tenk sånn etter et brudd med den man elske, men husk; det e jo åsså masse positivt å vær singel å. no slepp du å stress med å barber leggan dine!

    54. Livet blir ikke bedre når du har venner som henne. Uansett hvordan du vrir på det er det slike som henne som teller til slutt.

    55. Ville bare si at det siste bildet på dette innlegget virkelig satte press på tårene! Du må holde deg sterk! Du klarte deg før du ble sammen med han, og vis for deg selv at du klarer å komme deg videre etter du har kjent ham! Han har nok gjort mye inntrykk og satt mange merker i deg. Men du må aldri angre på de gode stundene, minnene og alt det der! Det er sykt hvor mye som forandrer seg i løpet av livet, noe setter arr i hjertene våre, mens andre glemmes fort! Husk på å være med andre, men også deg selv! Nå er det DEG du skal passe på. Bli kjent med deg selv og hvordan du vil være. Du skal ikke tenke på at du må ordne deg for noen andre, du skal ordne deg for deg selv. Sett pris på alt rundt deg, og beveg deg framover, i ditt eget tempo. Når hjertet ditt er klart og polert, kommer nok den riktige!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg