gi meg julestemning

Jeg har hatt julestemning siden Oktober, og nå har jeg det plutselig ikke lengre, fire dager før jul sa det altså stopp.. Haha, god timing! Trenger vel bare å få et juletre på plass her i huset for at det skal komme. Og personlig mener jeg at man må ha et ekte tre.. Plast er liksom ikke helt det samme. Hva bruker dere å ha, plast eller ekte?

Har ikke brukt dagen til mye. Har trent litt her hjemme, så til dere som lurer – ja, jeg prøver enda å bygge opp noe man kan kalle en “drømmekropp”; men det er så godt som umulig når man faller rett ned på sofaen etterpå med en stratos i hånden. Slik var jeg IKKE før, men what the hell. Jeg lever jo bare en gang – og jeg elsker godteri. 

Får se hva dagen bringer. Tror (og håper) jeg drar til kjæresten min i kveld, han var her i går men ble desverre et ganske kort besøk så satser på å få tatt det igjen i kveld. Snakkes senere!

 

Og ja, nå blir det vel en masse hat osv…. Går greit 🙂 

223 kommentarer
    1. Perfekt kropp! Du hadde vært enda finere å sett mer sporty ut viss du kunne hatt håret i ett hårstrekk. Har aldri sett deg med hestehale!
      Vi bruker ekte tre vi 🙂

    2. fysøren, du trenger jo ikke prøve å få en drømmekropp, når du allerede har en?.. diggerdeg! Og haters gonna hateee!<3

    3. Vi har plast oppe å nede. Jeg synes det er bedre med plast for da blir det ikke lukt , og det faller ikke sånne ting av treet da.

    4. eg hakje komt i julestemming enda! alle sei : eg e komt i julestemning for lenge sida.. osv! har aldri hatt den..

    5. Du har jo en helt fantastisk kropp! Det synes virkelig ikke at du slapper av med stratos i hånden i det hele tatt. Du har den kroppen mange jenter ønsker 🙂
      Vi har plast i år, det har vi aldri brukt før! Men forstår hva du mener med julestemning og at den er borte. – Julestemningen min kommer ikke tilbake før “treet” er oppe og pappa er hjemme 🙂
      GOD JUL SOPHIE! 😀

    6. Ekte tre på oss! Jeg har heller ikke julestemning lengre, hadde før, men ikke nå. kjipe greier. haha, masse hat. teit når folk reagerer sånn, du velger jo selv hvilke bilder du vil legge ut så. STÅ PÅ SOPHIE ♥

    7. Synes ekte tre er best, det er liksom noe med den lukta også! Heldigvis så mener mamma det samme :p Jeg har heller ikke julestemning, utrolig irriterende! Hører på julesanger hele tiden, haha.

    8. Julestemningen er på 0 -.-
      Hvorfor trener du til en perfekt kropp når du allerede har en???
      De som kommer til å hate sliter psykisk!

    9. masse hat? sjønner ikke hvorfor det skal bli masse hat! du har en kropp du burde være fornøgd med! jeg bryr meg ikke oppi slike bilder, og du er helt sikkert ikke den enste, er mange fler som er verre en det der som folk legger ut, stå på! kroppen din er best!:)

    10. du burde ikke trene med sminke, så du var på juvelen spa og fikk behandling og tips, rart de ikke sa noe om å ikke trene med sminke? små ting kan gjøre underverker for huden, som å drikke masse vann og droppe sminken under trening 🙂 dette er jo “allmenn kunnskap” og du vet det sikkert allerede, men tenkte bare at det kunne være en tankevekker. du er har jo utrolig fin kropp og et vakkert ansikt, så ser ikke at det burde være et problem å droppe sminken når du allerede har så mye å være stolt av!

    11. Ta på deg nisselue, sett på julemusikk og bak pepperkaker sammen med noen venninner. Husk julebrus ved siden av! Jeg hadde 0 julestemning i går, så jeg gjorde dette, og nå har jeg sykt julestemning, og gleder meg som en liten unge til julaften! 😀
      Er forresten første gang jeg kommenterer på bloggen din, har lest den en stund nå. Sånn helt ærlig, det første inntrykket man får når man kommer inn på bloggen din, er at du er en bimbo-jente som ikke bryr deg om annet enn deg selv. Men etter å ha lest innleggene dine, forstår man at du er en jente med egne, sterke meninger! Syns det er kjempebra at du som har muligheten, deler dine synspunkt om slike viktige ting, og jeg tror virkelig du har fått opp øynene for mange!
      Stå på sophie!

    12. Satan, sykt fin kropp sophie, og dere så kalte ” hatere ” finn på noe annet å gjøre enn å kommentere dritt på andres blogger! Skaff dere en hobby eller noe.. Bare ikke kommenter stygt. Ho blir sikkert lei seg og får dårlig selvtillit .. Du rocker sophie! <3

    13. Hahaha, ja nå hater vi deg alle sammen! 🙂 Neida, ingen kan vel hate deg fordi du tør å vise fram den perfekte kroppen din? du er en tøff jente! 🙂 digger deg! HUSK: De som kommenterer stygge ting om kroppen din er sjalue! det er virkelig ingenting galt med den!

    14. ooooo du har såå fine pupper, kan du ikke ta et naken bildet og legge ut på bloggen, eller ta et bildet av puppene dine?
      (you are soo sexy)
      KOM IGJENN VIS OSS DE NICE PUPPENE DINE OG BRETT FRAM FITTA!!!!!

    15. pleier å ha ekte vi hugger ved hytta:p Får skikkelig julestemning nå vi henter det, også er det mye finere enn de flest kjøpte. PS: du har allerede en drømmekropp!

    16. Er helt enig med deg når det gjelder juletre, det lukter liksom litt jul av det og er noe spesielt.
      Du har en nydelig kropp forresten, blir nesten litt misunnelig! 🙂

    17. Får egentlig ikke max julestemmning uten ekte juletre og da lukter ikke stua de jul heller. Vi har alltid hatt ekte juletre, men i fjor måtte vi for første gang ha plast .. Men det var til mitt eget beste. For vi fant ut for 3 eller 2 årsiden at jeg reagerte veldig når juletreet kom inn i stua så snakket vi med en lege og hun sa at jeg var allergisk. Perfekt liksom .. allergisk mot JULETRE.

    18. Du har kjempe fin kropp, Sophie! Elsker at du tørr å vise deg frem, og vær stolt over hvordan du ser ut! Du er en stor inspirasjon for mange jenter, digger deg!

    19. Hvorfor skal det komme så mye hat ? Syns det er bra å trene litt jeg :p Sykt kult treningstøy btw.

    20. Greit at du vil vise frem kroppen din, Sophie.. men tenk på hvem som leser og ser bildene på bloggen din! Det er små unger på 11 år som leser bloggen din, og jeg tror nok ikke DE liker å se lettkledde bilder & puppe-bilder av deg, herregud. FÅ PÅ DEG KLÆR, ****!

    21. jeg lurer bare på hvor du får tak i tube-bh , siden du har store pupper .. og jeg finner ikke i butikkene , finner bare medium .. og jeg har selv store pupper og finner ikke .. har du kjøpt på nett eller butikk 😀 ?
      elsker bloggen din , leser den hverdag 😀

    22. Ekte juletre eier! <3
      Og jeg kommenterer til "Anonym, ok?" ;
      Altså. Sophie er nydelig. Absolutt nydelig. Ville sagt at hun allerede har drømmekroppen jeg.. *kikke ned på seg selv*.
      Men om Sophie har lyst å vise seg fram bittelitt(det er søren ikke ofte) så får hun da lov til det? 🙂
      Og når det gjelder 11'åringer osv; hvis de ikke liker det/har noe imot det, så hvorfor er de her da? Les blogger på egen risk! Internett har dessverre ikke aldersgrense, så de får leve med det.
      Og igjen, til Sophie; du er absolutt nydelig. Ikke la noe komme i veien for å la deg tro det. Spør Marco. Eller hvem som helst. Du får garantert samme svar overalt; du er virkelig, virkelig nydelig. 🙂

    23. LOL! først og fremt så ser vi at du har bh under, for hvis ikke hadde ikke puppene dine sett sånn ut, altså med en bulk på nederste bilde! det er fordi du har push up og har sportsbh over, jeg er jente så vet hvordan faen det ser ut! Jeg er langt ifra sjalu, det skal jeg love deg. for det andre, bra du legger ut bilder av deg selv, for det er jo bare ikke såååååå jævlig mange pedoa her i verdenen! men alt i alt, søt blogg!

    24. pleier å ha ekte julestre ^^ jeg mistet også julestemningen min i dag… er kanskje fordi det er utrolig drittvær ute, pleier jo være flere meter med snø ute i desember, nå ser man jo asfalten :/
      har heller ikke fått fri fra skolen enda da, så julestemninga kommer nok på torsdag! gleder meg til jul c:

    25. Vennen, du har drømmekroppen allerede!
      Jeg har aldri hatt så mye julesteming som jeg har nå, men det er vel kanskje fordi jeg er så heldig å få feire jul hos kjæresten min! Gleder meg utrolig mye 🙂

    26. LOL, til dere som kommenterer at det er “små unger” som leser bloggen til sophie, så bør dere faen meg tenke dere om. Hvis ikke disse små ungene tåler å se på litt lettkledde bilder (det er jo ikke akkuratt snakk om nakenbilder, er det?) så har de ikke noe på internett å gjøre.

    27. Tel alle dokker som kommentere stygt og sånn, kan ikke dokker bærre ge fan. Og dokk sei at dokk ikke bryr dokk. Men hves dokk ikke brydde dokker, så hadde dokker ikke kommentert. Dokker e sjalu, og dæ e ikke rart. Men serriøst. Hves en elleve-åring sett og læs bloggen tel ho Sophie, så må jo de klar og sjå bilde av nån i bh. Dokk kan jo kanskje fær i badeland og sjå. Ska dokk liksom fær og kjeft på alle der som har på seg en bh. Nei nettopp. Dæ hær e Sophie sin blogg, og hves dokk læs den så må dokk jo før hælvette godta at ho e seg sjøl. Ei dritfin, snill, hyggelig, dritfin, kul, arti, rar(på en bra måte), dritfin, jenta. Som har sinne egene meininga og som står før dæ ho sei. Ho har mange venna, og en nydelig kjærest. Så korsen e d mulig og va så jævlig bimbo, outsider og alt det dær, når ho e så populær. De som ikke lik/godtar dæ ho skriv må då vell før hælvette ta også pettel rævskanken dæmmers ut av sia og stekk og skriv stygt om nån som ikke har nokka stygt eller slemt i seg. Eg bi så jæskla sur. ÅÅÅh Slaskåtte slengfette.
      Ps: ekte juletre<3 Stå på Sophie, du e best. Sorry før banninga eg e nordlænning veit du 😀

    28. kle på deg a! æsj, faen meg ingen som vil se det der:s
      og btw, når du veit du får hatkommentarer, hvorfor gidde å legge ut bildene? du legger opp så mye selv om du veit hva som kommer til å skje. Die bitch.. går helt greit:-)

    29. Herregud anonym, hvorfor er du i det heletatt inne på denne bloggen? Har ikke mer å si jeg..
      Vi bruker ekte juletre Sophie :)Og du har en kjempefin kropp, ikke hør på hva andre som mener noe annet enn dette sier 🙂
      Veldig bra med julegavetips i forrige innlegg!

    30. Dritt i de som sprer alt hate
      Digger deg utrolig, stolt over deg og jeg liker at du er tøff nok til å vise frem det du er stolt av da ;P

    31. Kanskje det høres litt teit ut for deg, men får å få LITT mere julestemmning enn hvis du går en dag uten å gjøre dette så burde du se på Jul i Blåfjell! Kanskje ikke så spennende, men utrolig koselig og julestemmningsfrembringende(hvis det er et ord haha).

    32. Kan du ikke skrive en blogg om hva du gjør når du trener hjemme?:-) Hvilke øvelser du gjør osv. Digger bloggen din! Stå på!:-)

    33. Dere som sier at det er yngere som også ser bildene, og at de er lettkledde, trur dere ikke de er vandt til å se det? Du finner det overalt! Tenk dere om da. Og hva er egentlig problemet med å se magen hennes på et bilde fordi de er yngere ? Trur dere ikke at de har sett mange mager og lår på stranda?

    34. Hei!
      Du er ei fantastisk jente!
      Du har mange flere “elskere” enn “hatere” <3
      Lykke til videre, snupp! <3

    35. Heihei!
      Har selv ganske store pupper, og må bruke en vanlig bh under sportsbhen for å ikke få vondt… gjør du og det? hvis ikke, hvilken sportsbh har du? hadde vært fint med svar! 😀
      godjul! 🙂

    36. hvis du vet at det blir stygge komentarer når du legge ut slike bilder, hvorfor gidder du å gjøre det da? jeg bryr meg egentlig ikke om hvilke bilder du legger ut, men vet også at det blir tatt imot negativt. som regel da.. 🙂

    37. Så pen du er! Slik jeg ser det, så HAR du drømmekroppen!!!
      Hjemme hos meg, bruker vi plast-tre, siden søsteren min ikke tåler gran eller furu. Men jeg synes det er fint, jeg! Man ser ikke at det er plast før man tar på det.

    38. herlighet er så misunnelig på kroppen din og selvtilliten din! skulle ønske at jeg hadde sånn selvtillit som deg! elsker bloggen din, og drit i folkene som dømmer deg. de er bare misunnelig

    39. Herregud “haters”, det er helt normalt å bruke en bh under tubebh? Det gjør omtrent alle for å si det sånn, og i tilegg vil man se fin ut når det skal ut på nettet og mange tusen skal se det! Og å gå i treningstights og sportsbh er ikke akkurat “wæh, ekkelt!” for 11-år gamle jenter. Tror nok de har vært i en svømmehall eller på en strand i sitt liv for å si det sånn..
      Elsker bloggen din Sophie! <3

    40. puppene dine endrer sæ hele tiden. plutselig er de store og så plutselig er de små?? å når du trener, hvorfor i huleste bruker du bh under en sportsbh? va er pointe da liksom? ;p å tviler egentlig på at du har trent noe i det hele tatt, du liker jo å gjøre andre sjalue 🙂 å jeg er ikke sjalu, jeg bruker 80D i bh og jeg er like tynn som deg, men jeg gjør ikke til sånn at puppene mine ser større ut 😉

    41. Hadde ikke så mye julestemmning før idag, men så kom snøen og brakte julestemmningen med seg!
      Det er egentlig ikke noe negativt med og vise litt kropp, viser bare at selvtillitten er på topp!

    42. Hei! Jeg bare lurer på hvilken selvbruning du bruker?
      Den ser så jevn og fin ut, og du er utrolig brun! 🙂
      Håper på svar!

    43. For alle dere som sier at det er teit å bruke vanlig bh under sportsbh, det er jo absolutt ikke det? Oss med store pupper får vondt! Dersom vi bare bruker sports bh, nettop fordi det ikke gir støtte nok. Selv føler jeg meg ikke komfortabel med bare å bruke sportsbh. Og det at puppene ser enda større ut er jo bare ett pluss! Jeg vedder på at alle dere som synes det er patetisk, ikke har pupper i det hele tatt, så ikke sleng drit om dere har peiling på noe dere faktisk ikke har. 😉
      Stå på Sophie! Du er en utrolig skjønn jente, med sykt bra kropp! Digger bloggen din! <3

    44. Anonym lenger opp: Kun sports-BH gir ikke så mye støtte, jeg bruker ofte en gammel BH under hvis jeg skal jogge eller trene cardio som gjør at de trenger ekstra støtte. Føler liksom kun trenings-BH bare moser dem sammen men det er fortsatt ubehagelig å hoppe opp og ned. Begge deler støtter dem OG presser dem inn, som gir mer støtte. Det er helt normalt!
      Vi har ekte tre, det lukter godt 🙂 Julestemninga kom akkurat for en time siden, når det begynte å snø! Jaa 🙂

    45. Du har drømmekropp!! Selvfølgelig bør du vise den frem:) Så lenge du ikke er helt naken, er det jo ok? Folk som ikke tåler at du legger ut bilder av kroppen din er bare sjalu;-)

    46. Pen du Sofie!!
      men du vet det med kyssesyken, det tar ca. 2 uker før det bryter ut en forkjøelse og så kommer kyssesyken, så det er nok stor sjangs for at du kanskje har det. Det er ikke alle som får kyssesyken da, selvom de har smitten i seg. kusinen min hadde det og det varte i et år så det var egentlig jevelig dumt å prøve å bli smittet. du bør dra til legen å skjekke deg så du får tatt det så fort som mulig. hvis ikke kan du risikere å være sengeliggende i et år liksom..

    47. Det e så jævli feigt at du e så jævli pen <3 men i dka ikkje akk klage over min kropp 😉 i e fornøyd me at i e tynn å du burde være fornøyd sjøl du <3

    48. Vi har plastikkjuletre her hjemme! 🙂 Og jeg er superfornøyd med det. Det ser ekte ut, og vi slipper at det drysser.. 🙂

    49. Vi har plastikkjuletre her hjemme! 🙂 Og jeg er superfornøyd med det. Det ser ekte ut, og vi slipper at det drysser.. 🙂

    50. VI pleier å ha plast tre, fordi noen av oss ikke tåler ekte tre…Blir alltid forskjølte og alergiske av de ekte trærna.. 🙁
      Du har jo allerede drømmekroppen!!! Du er utrolig nydelig Sophie! 😀

    51. kan du fortelle litt om hvordan det går med piercingen i tungen din ??
      har veldig lyst på en selv, så lurer på om du kan si om det var veldig vondt å ta den eller om det var vondest etterpå.

    52. kan du vise bilde av hele trenningsthigtsen din og hvor den er kjøpt og hvor mye kostet den ! jeg spør fordi jeg har veldig lyst og sett etter en sånn veldig lengde nå også liker jeg den kjempegodt!!!!!klem

    53. Hva er det du babler om Sophie !!!??? Du har jo en NYDELIG kropp, de fleste ville nok ha den kroppen som du har !! 😀 Digger bloggen din.
      Ps: vi pleier og ekte juletre, men i år har vi plast, men det betyr ikke så mye for meg, det er kjekt og pynte det og se det lyse med lys ! IKKE bry deg om haten folk sprer om deg !

    54. Du får pynnte litt me jule pynt på rommet ditt du, da får du nokk jule stemmning! vi pleier å ha ekte jule tre, såm vi hågger selv i skogen vår, men i år kjøpte mamma falsk, uten å spørre meg! ^^ Ble veldig irritert, får det er jo ikke det samme med plastik trær….

    55. Fineste kroppen! <3 Misunner kroppen din så sykt, du har seriøst den perfekte kroppen! Fuck the haters, you are perfect :))

    56. Bi veldig inspirert av dæ Sophie! Må innrøm at førsteinntrykket ikke va så bra, med masse sjølbruning å du virka veldig bimbo og overfladisk, men etter å ha lest bloggen ei stund nu å virkelig lest mellom linjan, så e du et forbilde. Sku ønsk æ tort å vær mæ sjøl like mye, sku ønsk æ tort å sei det æ egentlig mein, sku ønsk æ tort å skill mæ ut fordi at det e sånn æ e. Sjekka bloggen din fleire ganga daglig, og æ digga dæ. Kan forsåvidt kom med litt kontruktiv “kritikk” når æ først e i gang: sku ønsk du skreiv litt fleire serriøse innlegg om tema som betyr nå, som f.eks: det at kjæresten din e yngre, å aldersforskjell i forhold, selvtillit, tørr å skill sæ ut, jaa, sånne type! 🙂 Igjen, æ digga dæ, du må aldri gi opp uansett kor mørkt det kan virk! Vi alle har tonge daga og perioda, men du e heldig som har så mange venna rundt dæ og ikke minst kjæresten din. Stå på, gleda mæ tel å se ka nyåret bring! <3

    57. du har sykt fin kropp!! <3
      DRIT i de som trur at nesten ingen kan se lett kledde bilder.. det e din blogg og du bestemmer og du skal ha på deg klær eller ikke.. og vi har ektee! ;* håper du blir bedre ! (:
      og en ting til: DERE HATER KAN REISE SÅ LANGT DERE KOMMER VEKK FRA BLOGGEN HENNES !! D:

    58. Vi har plast, fordi jeg er allergisk 😉
      Men siden jeg er vant med plast, så gir det meg minst like god julestemning! 🙂 Så lenge treet er oppe og pynten på plass så kan jula bare komme den ;p
      Synes uansett det er like greit med plastikk, for det stikker ikke så mye å henge på plass kulene.. haha x) :))

    59. Du har en utrolig fin kropp!, men hva er vitsen med å legge pushup under en treningsbh? 🙁 Det gjør ikke noe å ha små pupper. ^^

    60. Å du er så søt Sophie! Synes du har sinnsykt fin kropp fra før, jeg, men at du setter deg mål er bra! Må også si du er veldig flink til å uttrykke deg! Så må jeg bare slenge med en ting; noen skrev lenger opp om at du bruker så sinnsykt mye push up… Og mitt svar er; hva så? Kanskje hun ikke har lyst til å vise seg KUN med bare sports bh? Skjønner henne godt jeg. Må jo være lov til å bruke push up? Har hun sagt at hun ikke gjør det? Det er jo mange jenter som bruker det… Jeg bruker det også, men jeg har ikke så store pupper da (det er ikke dermed sagt at Sophie har små altså, bare fordi hun bruker push up). Lol det var bare så utrolig teit å kommentere det…? Og btw, ekte juletre er finest!

    61. folk skal finne feil.. 🙂 jeg synes hvertfall du har kjempefin kropp og er rimelig missunnelig!
      Du har tideligere sagt at du bruker C-cup, og da har du jo ganske store pupper, og hvorfor pusher du da? Dette er bare et spørsmål, mener det ikke på samme måte som de over 🙂
      Du har virkelig drømmekroppen!

    62. Hva er galt med bh under treningsbh når man har store pupper? Venninnen min har store pupper, og hun må ha vanlig bh under treningsbhen når hun skal trene fordi treningsbhen alene ikke er støtte nok.

    63. Hahaha, skjønner ikke hvordan noen kan komme på å “hate” deg. Det er jo helt latterlig, du gjør jo ikke annet enn jobben din 😀 Og det er utrolig bra at du er stolt over kroppen din! GOD JUL, ditt skjønne menneske! <3

    64. Uff seriøst!
      Dette er så dumt, å rakke ned på noen som faen med ikke fortjener det! Hallo! Hun er jo for faen bare en jente som alle andre, men hallo alle er forskjellige men alle er fin på sin måte. så gi nå faen med all dette pisse om at hun er så stygg, feit, hore osv.. Dere som sier det er jo så sjalue at det er sykt, hun har jo en perfekt kropp, og er en utrolig pen jente! Så plis, drit dere ikke ut bare fordi dere er så jevla sjalu. Tenk om det var deg som fikk så mye hat kommentarer bare fordi du selv er fin og tynn.. Er dere hat folk som er grunnen til at folk tar selvmord, hater seg selv, og begynner med selvskading, for de tror de ikke er god nok til noe! Men Sophie, du er nydelig, har nydelig kropp og trenger ingen grunn til å være redd for å vise kroppen din, uten at disse HATERE skal ha noe å si! så plis hatere, skaff dere et liv, istedet for å ødelegge andres!

    65. hadde definitivt lagt ut slike bilder av meg selv også om jeg hadde hatt så bra kropp!! wææ, misunner deg!
      har plastikk-juletre fordi jeg ikke tåler ekte-.- annoying!

    66. Folk klager ikke på bloggere som legger ut bilde av seg selv i bikini når de er i syden, men dere klager på Sophie fordi hun legger ut et bilde av seg selv i sportsbh og treningstights?? Meningsløst. Jeg syntes Sophie er en jente med utrolig flott kropp, og hun skal virkelig være stolt! Hun har selv sagt at hun syntes mage, rumpe og pupper er naturlig.. så da syntes jeg hun skal få lov til å legge ut bilder som noen av dere kanskje syntes er litt “dristige” uten at haters skal komme med kommentarene sine.
      Og, om folk på elleve år leser bloggen, er det deres problem. Sophie kan ikke tenke til hvert innlegg hun skriver at jenter på elleve år leser dette innlegget, derfor kan jeg ikke legge ut det bildet, eller skrive det osv… Det er opp til elleveåringene om de vil lese bloggen eller ikke!!

    67. Vi har plast tre 🙂
      Både mamma og min bror er allergisk, pluss at vi hater de ekle dyrene som befinner seg i ekte trærne, hahaha 😀

    68. Heihei søte lille deg 🙂
      Du har en helt fantastisk kropp, sophie, du er stram og slank. Men jeg som jente kan tenke meg hvordan din drømmekropp ser ut, å grunnen til at du aldri blir fornøyd, KAN være at du er såpass lav, at du til tider kanskje føler at kroppen din ser litt sammenklemt ut? jeg vet ikke, men har fler veninner som har det sånn som jeg kan tenke meg at du har det. Men, ikke bekymre deg, kroppen din er fantastisk, og du sa du ville ha mellomrom mellom lårene, å det har du jo, du har en super fin kropp, akkurat passe til deg! Jeg selv har min drømmekropp plassert oppi hodet, men den ser ikke ut som de fleste jenters drømmekropp, jeg trener meg nemlig opp til å bli en fitnessjente! selvfølgelig ikke alt for markert, men at det synes at jeg er veltrent og han en slank og stram kropp! å for all deg, Sophie, IKKE vær redd for å trene styrke, da blir du fast, og du forbrenner noe sinnsykt med fett! Jeg ser deg på formbildene mine over 1 mnd at jeg har mistet mye fett på rompa spesielt, ikke at den er mindre, men MYE fastere, en skikkelig sprett ropme. Apropos formbilder, du burde prøve det ut. Ta bilder av kroppen din 1 gang i mnd foran, bak og fra siden, å se forandringene over lengre tid! 🙂
      husk at du er fantastisk vakker akkurat som du er nå 🙂

    69. Hei 🙂
      Sophie, jeg syntes du burde blogge et inlegg der du skriver at alle burde være fornøyd med kroppen sin! De flese oppe her skriver at de er sjalue eller missfornøyde med kroppen sin. Jeg syntes hvis du hadde lagd et innlegg der du hadde skrevet at man må være fornøyd hvordan man er og takknemlig… ♥

    70. du er virkelig pen, og det er synd at mange kommer med stygge/frekke/sårende kommentarer. Sånn jeg forstår det er du stolt over kroppen din og vil gjerne vise den frem, fortsett med det. Forklar i et innlegg hva du føler over kroppen din og legg til bilder 🙂

    71. Du har jo drømmekroppen allerede, Sophie – du er kjempepen! Og til dere som kommer med stygge kommentarer; Er det virkelig nødvendig? Er dere så sjalue drittunger at dere må kommentere stygt til andre for og føle dere selv bedre? Tenk nå litt over hva dere skriver.

    72. LER av anonyme kommentarer som ikke klarer å holde seg til sitt eget liv! sinnsykt fin kropp som du burde vere stolt over. Og husk: haters gonna hate. Ikke bry deg om hva andre sier! :):)

    73. har du glømt av at du har kjæreste ??? du viser kroppen dinj heile tia … .omg! ikke at dt jør noe.
      vis du like brøstene kan du vis dt til kjærsten din en og legg dt ut på internett , jeg håpper du veit at folk kan ta bilde og reager det å ja ???

    74. åherre, folk tar av. Hvem av folka er det ikke som går i bikini på sommerstid da? hva er forskjellen? er dere horer da fordi dere går i bikini? åherre! du har en nydelig kropp!
      Men det er nesten ikke noe vits med juletre i stua hvis det er plast. Ingenting gir meg mer julestemning enn lukten av ett ordentlig juletre! elsker bloggen din!

    75. Det er noen som er så heldige som sofie og har en fin kropp, og hvorfor skal de som har fin kropp gjemme den bort ?
      jo helt greit at det blir litt mye noenganger, litt mye hud og litt mye selbruning + sminke. men jeg bryr meg egentlig ikke så mye om det der, syns hun virker som en veldig oppegående og voksen jente bak sminken, nakenheten og selbruningen. og det er jo det som teller , er det ikke?
      personlighet 🙂 ..
      om personer misstrives så veldig med at hun gjør ditten og datten, så skjønner jeg virkelig ikke meningen med og lese hennes blogg. hun av alle topp bloggere er faktisk den personen som klarer og oppføre seg, og skrive voksent i forhold til de andre. så egentlig, er det ingen som kn rakke ned på henne . Det vil si, dere driter dere egentlig bare ut 🙂

    76. Døds fin kropp, Sophie! 😀 Håper du kan komme med litt mer treningstips! Vil ha magen din!! Ikke bry deg om alle de som ikke har peiling 😀

    77. vi pleier å ha ekte tre.. Kan du vise deg uten sminke og fake hair på en dideo og vise hvordan du tar alt på?:)

    78. HEI verdens peneste jente<3 ilu<3
      leser bloggen din vær dag!
      vi pleier og ha vanlig altså ikke plastikk<3
      du har fantastisk kropp

    79. Lol… Jeg er 13 år.. Det er jo bare en inspirasjon å se sånne kropper da;) man vil jo ja sånn kropp å da får man et mål;) er jævli barnslig p komentere stygge ting når kroppen hennes er syykt fin;) vil ha sånn!!:p<3 dere sok komenterer dritt.. SKAFF DERE ET LIV!!!!
      Ekte juletre er best;)

    80. Greit nok å bruke en BH under en sports-BH, men hvorfor i alle dager bruke bombshell-BH/wonderbra/push-up? Det er bare for å vise deg frem. Tenk deg om. Fra nå av på bloggen så må du alltid bruke BH’er som pusher puppene dine på bilder du legger ut på bloggen, fordi alle tror du har så store pupper og da hadde det sett rart ut om de plutselig var små. Det må jo også være jævlig kjipt for kjæresten din å finne ut at du egentlig ikke har sånne pupper i det hele tatt

    81. Til deg der oppe som kommenterer at hun må få på seg klær fordi det er barn under 11 år som leser bloggen.. hallo? tror nok alle unger har sett en mage før? da burde du heller tenkt at det ikke er bra å legge ut sånne bilder pga eldre menn som sitter og kikker på det, men det er hennes valg om hun legger det ut eller ikke!
      ikke bry deg om hva de andre sier Sophie <3 du er et forbilde for maange jenter!

    82. haters gonna hate! De som kommenterer stygt her er bare misunnelig! du er helt sykt tæn! du burde være stolt over kroppen din Sophie 😀

    83. For en utrolig vakker kropp du har fått, Sophie! Alt som trengst nå er vel bare å trene armer, så er drømmekroppen i boks 🙂

    84. Du kunne faktisk vært på forsiden av FHM! du hadde slått mange av de der. elsker bloggen din, ståååå på <3

    85. ELSKER KROPPEN DIN <3 <3 ÅH ELSK^^XD........ skulle ønske jeg hadde en kropp som deg........
      *julegave*.... hint ^^

    86. unnskyld meg men jævla forbanna barnslige drittunger her oppe som skriver??
      Hva så om du går med push up og har store pupper?
      hva så om du ser ned på puppene dine?
      hva så om du bruker bh under tubetoppen?
      Om FRICKEN g!!!?
      Folk har lite til liv merker jeg.
      hvis de har så imot det så for all del skal de slippe å gå sånn, men fuck janteloven. digg deg selv, vær deg selv. faen ikke hør på de taperene lenger oppe. jeg er 22 og jeg blir jævlig forbanna når jeg leser slikt!! arg:P
      God jul du vakre sophie!!!

    87. Haha, ser at du har små pupper da, du har nesten ikke pupper .. Du bruker sikkert 10’bh’er!: )
      Ser bare litt dumt ut når det er en diger klump under som tyter ut alle retninger : )
      Åsså kløften 5 meter opp : )
      HAHAHAHAHAH

    88. Jeg ler av anonyme og ellers “haters”-kommentarer på dette innlegget; så lame! La jenta få skrive og legge bilder av hva hun vil; er ikke ytringsfrihet i Norge for ingenting.
      Dere som er misunnlige eller what so ever, høres skikkelig misunnelige ut..
      Og hvem bryr seg om hun bruker bh under treningsbh, har små pupper osv? Hun er i det minste seg selv – det er det inntrykket jeg har fått.
      Så, til deg Sophie; STÅ PÅ! Du virker som ei kul jente! 🙂

    89. Du er kjempesøt og pen, kroppen din er fantastisk fin, du har drømmekroppen! Jeg vil ha sån kropp:(
      Du er fantastisk du og da:)
      STÅ PÅ, elsker bloggen din!

    90. Beklager hvis jeg virker kynisk og ekkel nå, men det her er faktisk mer ment som et tips. Jeg vet ikke om du legger merke til det selv men på de bildene her ser det ut som om puppene dine er helt ute av proposjoner. De strutter samtidig som de henger i bunn. 2 alternativ; du fyller bh’n, eller du har egentlig ganske hengepupper. Uansett vil jeg anbefale deg en brystreduksjon. Med tanke på din størrelse på kropp ellers, for ikke å snakke om høyde, så vil det se mye mer naturlig ut, for ikke å snakke om penere, med mindre pupper. (Bare mitt synspunkt)

    91. til camilla irina: ho har jo på seg sport bh her, da får man jo sånne puppa som “strutte” oppe å nede.

    92. kan du lage ett innlegg om hva du trener og hvordan?
      om du bare løper, eller driver med styrketrening, div øvelser osv osv? 🙂
      du har en bra blogg ! : ))

    93. Du er ei jente på 16-17 år som klager over denne kroppen? Jeg bare sier det, det er ikke naturlig å være så utrolig slank. De aller fleste har litt fett på magen. Gå litt inn i deg selv og tenk på hvordan du ser ut. Tenk litt på hva sånne som deg gjør med selvtilliten til andre mennesker.
      Etter min mening er det virkelig ikke en naturlig størrelse på puppene i forhold til kroppen. Om de er ekte eller ikke driter jeg langt i, men å dytte de langt oppi kamera(med klær ja) og vise det offentlig på en bloggside blir noe spesielt. Ikke rettet til dette innlegget, men generelt. Litt mindre hud og pupper, så kommer du mye lengere med det. Gi heller treningsråd og tips til folk i stedet for å klage på kroppen din.
      Jeg blir generelt flau av å se dagens ungdom. Måten de kler seg på og oppfører seg på.

    94. På d siste bilde ser vi jo at du har på flerre bh-er
      og hvis du ikke har d så har du firkantete pupper xD

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg