julegavetips del 1

Til venninner:

Når jeg skal kjøpe gaver til venninner bruker jeg å tenke på hva jeg liker selv – for bestevenninner bruker jo å like noe av det samme, sant? Selv liker jeg veldig godt å se på serier, og på play.com har de fri frakt på absolutt alt + superbillige priser! Noe jeg selv kunne tenkt meg er ALLE sesongene med en serie, det kan man kjøpe der. Enten sex and the city, ugly betty, frustrerte fruer eller greys anatomy.. kanskje gossip girl også? Det vet jeg at alle venninne mine hadde satt stor pris på! Prisen varierer, men går fra mellom 400-1500 om man skal kjøpe alle sesongene av en serie der. 

Selv vet jeg at vennene mine liker å holde på med selvpleie, og the body shop er virkelig en perfekt plass for å kjøpe ting til det! De har så utrolig mange gode fuktighetskremer og skrubber som lukter utrolig godt, og det koster ikke så alt for mye heller. Man kan kjøpe det i “gavesett” også, med for eksempel tre produkter i en. Kjempebra! Prisen ligger vel på mellom 200-400 kr, spørs veeeeldig! 

Smykker og ringer, generelt diverse tilbehør er en super gave. Når jeg har fått smykker hos venner har jeg tatt supergodt vare på de, og bruker det gjerne hele tiden. Selv synes jeg de har mye fint på BIKBOK, og kommer sikkert til å kjøpe noe smykker til venninner der. De har også mye skjerf og votter som kan være en fin liten ekstragave..? De har også fått inn masse pysjer og tøffler, det er jo kjempebra å få nå i julen! Pris ligger på mellom 99-399 kroner. 

Til kjæresten:

Kjæresten er DEFINITIVT det vanskeligste å kjøpe gave til, for den gaven skal “repsentere” noe føler jeg. Og her har jeg ett ord til dere – prioriteringer! Om man vil kjøpe en gave som er dyr til kjæresten kan man jo bare begynne å spare noen måneder før? Og om det blir slutt kan man jo ta pengene selv, haha. Personlige gavekort er jo også en slager, og trenger ikke å koste en eneste krone. 

Men ja, klær er jo en klassikker. Merker jeg liker til kjæresten er Lyle & Scott, Moods of Norway, Tiger of sweden, Lacoste og slike ting. De har mye fint på http://www.miinto.no/http://nelly.com/ og http://www.lyleandscott.eu/. Ellers om man bor i Harstad synes jeg Timer er en veldig bra butikk for gutter, spessielt om man skal kjøpe Moods. Blir fort litt kjedelig med Carlings… 

Klokker! Selv elsker jeg klokkene fra GANT, og det fine med klokker er at man kan få de inngravert – da blir de jo med en gang mye mer personlig. Det finnes også billigere varianter på for eksempel Nelly, men jeg synes at om man først skal kjøpe en klokke bør den være litt dyr. Man har ofte en klokke i mange år og det ser mye bedre ut med dyre klokker enn slike i plastikk.

 

 

Tips til mamma og pappa kommer i morgen! 



24 kommentarer

Siste innlegg