åååh, så sinna

Er for å være helt ærlig ganske dårlig så orker ikke å blogge mer i dag. Jeg er jo syk, som dere vet. Skal se på Easy A med mamma og spise pizza nå for å lette humøret, etter det skal jeg sove – og sove LENGE.. 

Eller nei, stryk det siste. I morgen tidlig setter jeg meg nemlig på bussen med en fullpakket koffert og drar til farmor og farfar og blir der på ubestemt tid! Så det så. Slik blir nemlig jeg når vi ikke har bil her hjemme for øyeblikket (hvor vanskelig kan det være å fikse en jævla bil!?) og jeg må ta buss overalt for tiden. Det er ikke greit, FUCK BUSS!

Natta! 

Mamma har kjøpt en lampe som ser ut som et tre med blomster på! Utrolig kult, men må bare informere dere om at det var et HELVETTE å sette det sammen.. Måtte skru på hver en minste blomster. 


 

Men seee så fint det ble! Definitivt verdt slitet

haha og her satt jeg, fredelig og skulle ta selvutløserbildder ta plutselig fetteren min kom inn, og jeg bare “vil du være med på bilder?” og han bare “nei, jeg må dra til oslo nå”…

.. og vi bare:


<3

79 kommentarer

Siste innlegg