begynne med julegavetips?

Hei! I dag var det som sagt volleyballdag for skolen, og den “fantastiske” premien man kunne vinne om man vant hele turneringen var altså en dag fri fra skolen for å dra i et badeland..Haha! Vet ikke helt hvor gira jeg var på nettopp det.. Så ja, jeg spilte tre kamper så dro jeg hjem, var i så utrolig dårlig form og når man ikke klarer å serve ballen en gang (sånn som meg) bidrar man ikke akkurat mye. Men vi vant 2/3 kamper mens jeg var der, så det er bra!

Ettersom det ble ekstremt mye tid til overs for meg i dag har jeg fungert som snikfotograf, tror jeg har bilde av absolutt alle på hele skolen nå..? Haha! Så legger ut noen her. Om noen vil at bilder skal bli fjernet eller om man vil ha tilsendt flere bilder, så er det bare å si ifra!

Og dere! Nå er det bare 5 dager igjen til jul, og det er enda mange som ikke har rukket å kjøpe julegaver! Så jeg tenkte å komme med noen julegavetips på bloggen! Hva synes dere om det? 

Haha, elsker dette bildet! Er så gøy når alle kler seg ut. 

Laget Anne-Sofie spilte på var utrolig søte i dag, med sløyfer i håret og alt! Aw. 

Man klarer absolutt ikke å se normal ut med den maska der på, ser ut som om øynene mine går alle veier haha… 

Andreklassen på musikklinjen var SÅ fine, dere skulle sett! Jentene i kjoler og guttene i dress, og så hadde de vel med seg “champagne” også, virket skikkelig eksklusivt. Veldig gøy å se på! 

57 kommentarer

Siste innlegg