Sitter nå å leter som en gal etter filmer vi kan se senere i dag – da kommer nemlig noen venninner hit, vi skal se film, spise vårruller, pizza, godteri og drikke noe godt! Men jeg finner selvsagt ikke film, fantasien min er på null. Så derfor spør jeg dere: Har dere noen filmtips? Ikke noen gråtefilmer som gir dårlig stemning, men feelgood-filmer eller skrekk!
Jeg liker veldig godt filmer i den easy-a,mean girls ++++ stilen. Det vet jeg venninene mine som kommer hit også gjør! Beste tipset vinner en link, hehe:-)
I love this movie!
190 kommentarer
Hangover!! 😀
Snarveien er en norsk skrekk film, er virkelig til å anbefale! LOVER DEG DET.
Orphan er god!
😀
devil wears prada. EELSKER den!
Jeg regner med du da har sett mean girls 2?
Hvis du vil se norsk film så se Hodejegerne! Anbefaler sterkt
brides maides, elns.. twilight .. black swan
Final destination 3!! sinnsykt bra 🙂 passer perfekt
hangover 2 , den er kjempe bra eller the town den er også kjempe bra <3:)
the thing, vet ikke om den er kommet på dvd enda, men den anbefales!
Mean girls 2, kanskje! 🙂
Mr & Mrs Smith !
wild child!
en av alene hjemme filmene, standard julefilmer, elsker de
amors baller
“A nightmare on Elmstreet” eller “Meet The Fockers” 🙂
Scary Movie 3.
Jennifer’s Body.
Begge to er skrekkomedier (men den siste burde ikke være en skrekkomedie, mer en skrekk..)
Prime er veldig bra! 🙂
Jeg liker bad teacher! 😀
En shapoholik’s bekjennelser elns! definitift en film å anbefale!
The messenger fra 2007! den er bra, ganske skummel/ekkel!
så den i går 😀
“Alt en jente kan ønske seg” er veldig fin da, har sett den maange ganger og er ikke lei:-)
bounty hunter, how to lose a guy in 10 days, 50 first dates, runaway bride, bride war og mange fler 🙂 Gratulerer med dagen !
hangover 2, paranormal activity, hodejegerne eller What Happens in Vegas
hjemme alene filmene! gir deg julestemning ooog er kjempekoselige <3
Nightmare on elm street er veldig bra (skrekkfilm)og
Burlesque 😀
Thirteen! det er yndlingsfilmen min, sånn drama-jentefilm! litt annerledes en de fleste, men virkelig vært å se!
Grave Encounters! Den må du se! Det er den skumleste, og beste filmen jeg har sett. Klarte ikke sitte i ro! Men den er ikke trist 😀
åå Elsker Easy-A
Jeg digger også John Tucker Must die eller noe og Bad Teacher
Bridget Jones filmene er helt sinnsykt tidig! skikkelig jentefilm 😀 anbefales sterkt!
bad teacher !
The descent, the hottie and the nottie, sorority boys, 10 things I hate about you, she’s the man, material girls, greta, sydney white, cinderella story 1/2, bring it on filmene!
Det er slike filmer jeg liker i hvertfall 🙂
bad teacher 😀
veldig morsom og litt sånn ja … 😀
Trust! Det er en drama film som virkelig anbefales!
En av skrik filmene! 😀
Eller kanskje Scary Movie. Da har du både “skrekk” og humor i èn og samme film! 😀
mission imbossibol 3
Hvis du vil ha en søt, klisjèfilm burde du gå for new year’s eve!
Eller dere kan se friends with benefits / just go with it / no strings attached / material girls 🙂
hangover 2!
Abduction 😉
Hangover 2, sinnsykt bra! Just go with it (komedie), little red riding hood, she’s the man 🙂
the inbetweeners movie 🙂
27 dresses 🙂
crossroads – skikkelig jentefilm, loveit!
Funny games US – veldig bra skrekkfilm
Dead silence – skrekkfilm
The house bunnies! 😀 Dritbra!
Grattis med dagen 🙂
Jeg anbefaler filmen “Trust”. Denne filmen er en jentefilm, men kan sees av ungdom og voksen.
Det handler om ei jente som tekser med en gutt hun aldri har møtt og når de møtes finner hun ut at han er mye eldre enn det hun trodde. Den er veldig fin og trist. Anbefales!
Vet ikke helt presis hva den heter men tror den heter las vega? Med Aston Cuther, og hun som spiller i bad teacher.
Trust! Så at ei annen over hadde anbefalt den! Den er skikkelig, skikkelig spennende og passer godt for jenter som meg og deg:-) Handler om ei jente som chatter med en “gutt” på nettet, så blir han pluteslig eldre, og eldre og eldre… Freaky film.
Orphan
Paranomal Activity
When a stranger calls
High Line
The decent
Det var noen * skumle filmer *
Gratulerer med dagen! Elsker bloggen din, leser den hele tiden 😉 Er bare ikke så flink til å kommentere.
samtidig er du dødspen, og virker som en kjemepegod person <3
ELSKER BLOGGEN DIN! <3
Friends with benefits!!
A Cinderella Story: Once Upon a Song!!
skikkeleg jentefilm !!
Anbefalest på det alle sterkeste !! <3
kos dere masse !
Desverre kommer ikke på noen, men kos dere <3 😉
Dere kan jo se en julefilm som f.e.ks love actually.
Eller så kan dere se fritt vilt 🙂
a nightmare on elm street e syyk..!
Paranormal Activity filmene & Hide and seek er etter min mening de beste skrekkfilmene!
Hvordan bli dumpet på 10 dager(ikke gråtefilm) & Alt en jente kan ønske seg er jentefilmene jeg anbefaler:-)
taken! det er den beste filmen jeg har sett vertfall!! 🙂
The house of bunny! Jeg er hundre prosent sikker på at du eller dere kommer til å elske den! 😀 Tenkte veldig på deg når jeg så den!
– Martine
få meg på for faen! da lo jeg så jeg gråt.. man blir så flau på skuspillerns veine..
Ser ikke så mye film 🙂
men jeg lurte på noe? hadde betydd sååå mye om du kommenterte det innlegget mitt som heter ” min vanskelige periode” fordi jeg har hatt det ganske tøft.. 🙂
hvordan bli dumpet på 10 dager – en kjempe søt film! en av mine favoritter! 🙂
Scream 4, Insidious eller Skjult :))
The Hottie And The Nottie. Paris Hilton film!
Ser mange har nevnt nightmare on Elm street (bra skrekkfilm)
Christmas in Boston (søteste julefilmen ever)
du har nok sett grease rekne jeg med? men det fins jo en grease 2 film?, wild child, hangover 1 og 2, In her shoes, Love and other drugs, Bad teacher, Bring it on filmene 🙂 er så masse å velge i, men slutter nå! haha
Monte Carlo er en skikkelig gøy jentefilm!
Og Bridesmaids er også utrolig gøy! 😀
HJELP VI ER RUSS
HANGOVER
Få MEG PÅ FOR FAEN
THE GRUGE = GRØSS
PLAYBOY
vet ikke flere og anbefale akkurat , men jaja .. gratulere så mye med dagen Sophie <3
THE CLIQUE, garantert! 🙂 Typisk jentefilm som mean girls…
Vil også anbefale “The Holiday”, den er driiiitsøt!
Not another teen movie
eller
John tucker must die ( hørest dramatisk ut, men det er en skikkelig jentefilm )
Hangover 1 og 2
She’s the man
My bestfriend’s girl
The eye
Sorority row
Never say never
Life as we know it
Die
Stay alive
🙂
Dreamgirls den med Beyonce ?
Det er en type musikkal, men ikke helt ny..
Laget i 2006, men den er bra 🙂
“Dear John” er en utrolig søt film! I går så jeg også en film som het “Life as we know it,” er det var virkelig verdens nydeligste! Anbefaler den virkelig! Ellers kan dere jo se “The Ugly Truth,” som er en film som passer bra når man har jentekveld. Hihi, håper dere får det koselig da!
good luck chuck 😀
Jentefilmer: bridemaids, grease, wild child, bad teacher, bring it on, in her shoes, john tucker must die(ANBEFALER), the house bunny, friends with benefits, a cinderella story(mange “perodier” på den), 13 snart 30,
Skumle: fritt villt, BLACK SWAN,
Sleepover, bring it on, wild child, picture this 🙂
Pet semetary er skikkelig ekkel!
brides wars, en shopoholikers bekjennelse, the hottie and the nottie, hvordan bli dumpet på 10 dager, wild child, freaky friday, the perfect man, over my dead body, osv 🙂
mean girls og mean girls 2
en shopoholikers bekjennelser
picture this
bring it on
sleepover
freaky friday
a cinderella story
😀
She is the man!
Wildchild, og John Tucker Must die er de filmene jeg aldri går lei av.
Jeg anbefaler ” The Holiday” jeg så den igår, fikk bare lyst til å se den en gang til 🙂
Brides mades : ) digger den filmen, mye morsomt i den !
Hodejegerne
The women ( den er litt sånn drama film )
jennifers body, mirrors, mean girls 🙂 gratulerer med dagen søta ;*<3
“lille frøken norge” passer deg og dine venner perefekt ! ♥♥♥
Clueless, The breakfast club, Bridesmaids, The devil wears prada 😉
Thirteen, annerledes med veldig god film!
Crazy, stupid, love! Det er nok den beste og morsomste filmen jeg har sett på evigheter 😀 Men den må lastes ned da.. :/
taken, ambefales på det sterkeste
The town, utrolig bra! Jeg er egentlig ikke fan av action filmer, men denne var faktisk ganske bra. Must see
friends with bennefits,
crazy stupid love (den er syykt bra, og hun som er med i easy A spiller i den og),
Just wright, er også sykt bra
Case 39
😀
bad teacher
btw; jeg skrev en kommentar før det her å, men d stod at du måtte godkjenne den først, håper du ser den og godkjenner den!
John Tucker must die! Det høres ut som en litt sånn skummel film, men laangt ifra.. sånn typisk high school, skikkelig jentefilm! John da er en typisk player og det forskjellige “gjenger” på skolen.. sånn populær, nerd og dyreelsker osv.. også han dater 1 jente fra hver gruppe.. og alle jentene tror at de er den 1 jenta han går ut med, men så finner alle ut av det. og resten skal jeg ikke avsløre, men den er sinnsykt bra og morsom ikke minst!<33
synes the last song er veldig kjekk, men det er litt mer sånn gråte film da. Men drag me to hell og perenomal activety filmene er ganske kjekke da og The Heartbreak Kid 🙂
new years eve! Den går jo på kino nå, men det går sikkert ann å få lastet den ned fra nettet 🙂 Ble skikkelig gla av å se den, både jeg og vennindene jeg så den med, anbefales!
13 snart 30, Bridesmaids, The proposal, Shutter Island, Raise your voice, Bruder i krig
Get smart eller Kick-ass 😀
bad teacher, bridesmaides, friends with benefits, i know who killed me, soul surfer, the last house on the left, trust, you again, i spit on your grave
noen skrekk og noen feelgood 🙂
IN TIME! den er så utrolig bra <3
http://www.imdb.com/title/tt1632708/
john tucker must die 🙂
What happens in Vegas
Date Movie
Scary movie 1-4
The hills have eyes 1-2 (syyyykt skummel)
Jennifers Body¨
Lady og landstrykern 1-2, hehe
Just go with it
Bad teacher
Bridesmaid
Nightmare on Elm street
Jason vs Freddy
hmm, sikkert sett alle..
Gratulere med dagen pena! <3 🙂
sucker punch 😀 haha, liker den egentlig bare på grunn av internvitsene vi lagde etter filmen :pp
hangover, due date og bad teathcer <3 kjempekule filmer xD
åsso The Clique, ikke så bra da… spørst hvordan du liker det..
Bridesmaides!
My soul to take 😀
The little vimpire 😀
Twilight
11.11.11, a nightmare on elm street, dawn of the dead, drive angry, faster, frozen, hostel, i am number 4, my bloody valentine 3d, one missed call, paranormal activity, priest, season of the witch, silent hill, source code, the crazies, the expendables, the eye, the girl next door, the mechanic, the messengers, the rite, the roommate, the strangers, agnosia, grizzly, the unborn, red riding hood, let me in, orphan, it, saw, poltergeist, the mist, piranha, the haunting in connecticut, the grudge, the ring, drag me to hell, amityville horrror, the wolfman, children of the corn, splice, bloody mary, shutter, ghost ship
her er mange gode skrekkfilmer, ikke alle er scary da men men:P
mange av desse er gode skrekkfilmer!
Seriøst, WHITE CHICKS. http://www.youtube.com/watch?v=rr_SY-1Z5vg
The house bunny
American virgin
Alene hjemme 2
De er helt supre komedier 🙂
The hole 🙂
john tucker must die og she’s the man er jentefilmer deluxe
Vi har Zombieland, som handler om at hele verden blir forvandlet til zombier utnat noen personer. Kan være bittelitt ekkel med zombiene osv, men mest morsom!
100 girls, en gutt som prøver å finne jenta han hadde sex med i heisen (hahahaa).
Hjelp vi er russ, noen russer som prøver å komme seg til en festival, så skjer det ganske mye rart på veien!
Amors baller, Lucas flytter til stockholm, og så forelsker han seg i en jente som går på fotball. Lucas er IKKE god i fotball, men han prøver. Så er det norway cup da, hahaha.
Bride maids, Utdrikningslaget du ikke vil være med på, men må få med deg.
Få meg på for faen, Alma har mange kåte drømmer, og hun vil ha skolens kjekkas.
Bad Teacher, Elisabeth er en rappkjeftet, hensynsløs og upassende lærer. Hun drikker, bruker narkotika og gleder seg til å gifte seg for pengenes skyld så hun slipper å jobbe mer. Da blir hun dumpet av forloveden, sikter hun seg inn på en rik, kjekk plan B (Justin Timberlake)
She’s the man, he’s the girl og Sydney white er bra high school feel good filmer:)
I know who killed me 🙂
wrong turn 1-4 – skrekk
sorority row – pornoskrekk (?)
hostel 1-2 skrekk!
zombieland (haha) komedie
<3
because i said so
Sleepover 🙂 en typisk jentefilm , som ligner en del på meangirls! 🙂
jeg liker også sånne type filmer, haha! <3
hva med "wild child", "sleepover", "bring it on", "picture this", "Cinderella story" med Hillary Duff? 🙂 jeg tenker at dette er litt barnslige filmer for dere egentlig.. men de er ganske morsomme og fine, typisk jentefilmer <3 kos dere masse ikveld! 🙂
The Sisterhood Of The Traveling Pants
En skikkelig venninnefilm, elsker den filmen! har sett både 1eren og 2eren 😀
eller Et Døgn I New York!
fantastisk film, sett den evig mange ganger 🙂
Jeg syns bad teacher er veldig bra 🙂
Jeg vet av en film dere kommer til å le dere ihjel av, og som absolutt er en typisk jentefilm som Easy A og Mean girls; JOHN TUCKER MUST DIE! Verdens beste jentefilm! 😀
Gratulerer så mye med dagen, Sophie! Håper du koser deg MASSE i dag. Du er virkelig en nydelig jente, det brunet håret, klærene, fjeset – ALT! digger deg! 😀 kos deg masse
hang over 😉
Insidous er en drit bra skrekk film!
The roommate 🙂 skrekkfilm/venninefilm/drama
The hangover!!!
the resident 🙂 drama/skrekk
American virgin !!!!
Chloe
The quiet
Hot tub time machine
The hot chick
🙂
Bad teacher! <3
bridesmades!
jennifers body om du ikke har sett den!
anbefales på det sterkeste 😀
Legally blonde/ lovlig blond, den første filmen! Verdens beste feelgoodfilm, kan se den sikkert 10 gang daglig, litt gammel, men best 🙂 Kan love deg at du liker den om du liker feelgood-filma 😀
Prom night !
A cinderella story
The holiday
Love Actually
Bridget Jones Dagbok
Når du minst venter det
Hvordan bli dumpet på 10 dager
Pretty Woman
Dirty Dancing
After the Break
The Ward
Don’t Be Afraid of the Dark
Fritt vilt 1/2/3
Exorsisten
Saw
The Thing
The Turn of the Screw
Håper du finner noen du liker 😉
insidious er verdens beste skrekkfilm! minner litt om paranormal activity, bare at det er mye mer handling og spenning. ANBEFALES!
Heihei!! 🙂
Jeg vil absolutt anbefale Saw filmene (syykt skumle), Wild Child (jentefilm), The Holiday (morsom kjærlighetsfilm) og BRING IT ON. Bring it on er syyyykt bra sånn cheerleader-jente film! Kos dere masse 🙂
friends with benefits 🙂
Love actually, the holiday og Beauty shop 🙂
Crazy, Stupid, Love.
Hun som spiller hovedrollen i Easy A er også med i den. Den er såå fin. Jeg trenger ingen link, BARE SE DEN! 🙂
Bad teacher
Kick ass ;P hehe den er gøy, eller bridesmades.. hmm skrekkfilm 28 days later, og dead silence, lykke til<3
Skrekkfilm- Mirrors 1 og 2
eller- american pie the wedding eller andre american pie filmer.. 😉
accepted, terrible bosses, løvenes konge ! :D, ringenes herre, 300, home alone, inception, thor, green lantern, die hard, you again, what a girl wants 😀
Bring it on – fight to the finish
She’s the man
Zac Efron- 17 igjen
Sorority row(grøsser), fredag den 13.(grøsser), abduction(action, men dødsbra) og house of wax(grøsser). Hvis dere liker taylor lautner, så anbefaler jeg abduction. Love it!
Burlesque- I denne filmen er det Christina Angulera som er i hovudroller. Detter er ein sinnsykt bra film, fordi du får ein skikkelig feel-good opplevelse, også er det kjekke gutter med også og det er jo bare + haha, ddu burde virkkelig se den! er skikkelig bra!
Juno eller Post Grad!! Anbefaler STERKT!! UTROLIG bra filmer Juno er genial 😀 De går begge litt under den stilen, så det passer perfekt 😀
Jeg så hangover part 2 idag ! Den var kjempemorsom
om ikke så er jo bring it on all or nothing (og det er en rekke bring it on filmer) veldig bra 😀 😀
The House Bunny 😀
Grown up’s ! morsomste filmen jeg har sett ! :- )
Aquamarine ; Veldig morsom!
Burlesque ; En av de beste filmene jeg har sett!!!
New york minute ; Veldig bra film med olsen tvillingende
Paul ; Utrolig morsom!!!! Elsker den!!!
Hangover 1 & 2 !! Sykt brae!
real steel. Men veldig vannskelig og finne en med god kvalitet. Siden den fortsatt går på kino…
mean girls 2 ! Også sykt bra!
kos dere ikveld!!! <3
27 dresses, med Katherine Heigl 🙂 Den er kjempesøt!
Jeg elsker den filmen, men yndlingsfilmen min må være Black Swan 🙂
Har du sett legally blond? Den er morsom synes jeg 😀
Gratulerer med dagen!! Kos deg masse, håper du får masse fine presanger 🙂 Jeg har også bursdag i daag! 😀
Gratulerer med dagen, håper du koser deg masse<33
Syns filmen "just go with it" er utrolig bra anbefales:D
She’s out of my League er morsom! 😀
John Tucker Must Die, Thirteen, She’s The Man! Skikkelig bra jentefilmer! (:
“Bring It On”-filmene! eller hvis dere trenger en god latter, så har dere jo “Final Destination”-filmene. Hahaha. De er skikkelig geniale å se sammen med flere! Eller “The Hangover”-filmene 🙂
HALL PASS!! Genial film 😀
Final destination 5 er også bra, hvis man vil ha noe innen skrekk sjangeren 🙂
it’s a boy girl thing ellernoe.
sex drive.
brides mades.
the truth about love.
into the blue.
bring it on, filmene.
sleepover.
love wrecked.
picture this, som ashely tisdale er med i.
she’s the man.
the hot chick.
what a girl want’s.
john tucker must die.
raise your voice.
har ikke blogg da, men håper tipsene kommer til nytte, kos deg på bursdagen din 🙂
Disse filmene er kjempe bra :)Håper du liker forslagene.
– Mean Girls
– The proposal
– Wild Child
– Ulvehunden
– Thirteen
– Raise your voice
– Step up, step up 2 the streets, step up 3 og street dance
– Cinderella story og another cinderella story
– Bring it on filmene
– She’s the man
– Mr beans ferie
Ha en fin søndag videre
Primal
The Clique.
SKIKKELIG Mean Girls lignende film.
Saw filmene, Crazy Stupid Love, Friends With Benefits, Just Go With It, No Strings Attached, BridesMaids
Håper dere finner noe 🙂
Alene hjemme 1-4 😀
Hær har du link
http://thepiratebay.org/torrent/5212117/Hjemme_Alene_1-4_Samleboks_-_Norsk_tekst_-_Nicemaniac
Anbefaler Bad Teacher til en jentekveld!
Nanny McPhee
Wild Girls! Desidert beste filmen!
“Orphan” eller “Trust”(2011) 🙂
Just go with it er sykt gøy!!!! lo gjennom HELE filmen!! også er The Proposal kjempebra med kjekke Ryan Reynolds 😀 Whats Your Number er også sykt bra!! Ler meg i hjel enda etter å ha sett den 4 ganger! Du kan også se her; http://www.1channel.ch/index.php?sort=featured for å se om du finner noen bra!
1. She’s the man
2. The House Bunny
3. Something Borrowed
Kos deg i kveld, Sophie ♥
vet ikke helt, men aldi finn på å se “The Silent House”, sisters eller “Zombie Strippers”. Alle er dødsdårlige.. syns vertfall jeg da 🙂 kos degda ;D
The House bunny <3
Sororoty row, (skrekk/bitchy)
Easy a
Jennifers body
Wild child
Mean Girls
Wild Girls
bring it on (filmene)
koos deg daa <3 best av filmene tror jeg er The house Bunny, og easy a :)) men den har du jo sett <3
john tucker must die!!
love & other drugs
Hva med cyberbully ? Den handler om nett mobbing og den er faktisk veldig fin og “lærerikt” å se^^
A cinderella story er den søtesteeee! Anbefaler på det sterkeste!! Prinsesse film <3
-Just go with it -The holiday
Anbefaler begge to!
er kanskje litt sent nå, men BRIDES MAIDS (?) er en veldig bra film! den er veldig(!) moro men er også en søt jentefilm, anbefaler den virkelig!! <3
Resident er en sykt bra film, anbefaler den virkelig! (det er en skrekkfilm).
Bad Teacher er også en veldig bra komedie film.
Sist men ikke minst, ”babysitter wanted” som også er en skrekkfilm. Det er den gøyeste filmen jeg har sett i hele mitt liv!
Brides mades
-Sydeny White
-Sleepover
-Burlesque(anbefales på det sterkeste!)
Desse filmene er mine favoritter, blir alltid glad når jeg ser de.
Never back down er også veldig bra
The roommate
Monte Carlo
She’s the man
Nightmare on elmt street
Hodejegerne
Jennifers body
The dewil wears prada
Breakfast at tiffanys
Off, glemte Country strong 😉
Nå har dere sett på film, ,men til senere annledning hvis du laster ned filmer så er disse bra:
Final Destination 5, The change up, Crazy stupid love, Hall Pass, Hangover II, Trespass, Poppers Penguins, Source Code, Lincoln Lawyer, Dolphin tale, the notebook, shark night osv
The last house on the left
Paranormal Activity 3
The exorcist
Ha en skummel kveld 😉
john tucker must die
Good luck chuck
Digger deg Sophie Elise
John tucker must die
Johnny english (den nye)
Bad teacher
Hangover
Clique
Burlesque
Skumle filmer:
Orphan
Fritt vilt
Vacanzy 1 og 2
Unborn
Alle saw-filmene men 7’ern er best 😉
bad teacher, just go with it, friends with benefits 🙂
John Tucker Must Die 🙂
Du bør se Simon og Malou, dansk kjempe fin og gøy film:)
the hot chick – hahahha fyfaen! morsomste
white chicks – den er dødsmorsom! fyfaen og litt action da..
mean girls 1 – 2’eren suger..
bride’s maid – faktisk sykt morsom
the backup plan – den er så morsom! og skjønn, åwi
friends with benefits – haha, jævlig teit, men morsom då!