extensions

Tenkte å fortelle dere litt om mine extensionserfaringer. Jeg har brukt clip on extensions i snart 4 år, og har sikkert prøvd det aller meste som finnes både på norsk og utenlandsk marked – nevn en forhandler, og jeg har garantert prøvd den.

Jeg har hatt sammarbeid/ blitt tilbudt sammarbeid med hver eneste extensionsforhandler i Norge på grunn av bloggen. De jeg har valgt å sammarbeide med fram til nå er rapunzelofsweden, luxushair, og nå jobber jeg med http://www.butterflyhairextension.no/. Det jeg mener med “jobbe med” er at de sender meg extensions når jeg trenger det, i bytte mot en omtale på bloggen min. Jeg har fått tilbudt STORE pengesummer for å skrive om extensions ( fikk for eksempel en mail i går hvor en engelsk forhandler sendte meg en kontrakt hvor jeg kan få 10 000 kr i mnd for å bruke deres hår), men det takker jeg alltid blankt NEI til. Hvor hva hadde jeg brukt noe av de pengene på? Jo, å kjøpe meg eget hår fra http://www.butterflyhairextension.no/. Jeg får ikke et blankt øre for å skrive om de, jeg gjør det med glede fordi jeg elsker produktene, det er så hyggelige mennesker som jobber der og de er utrolige hjelpsomme – både mot meg som er sammarbeidspartner, og mot andre som kjøper derifra.

Desverre har butterflyhairextensions den siste tiden hatt STORE forsinkelser fra leverandørene sine, så derfor har de utrolig lite på lager. Noe som er ekstremt synd! Derfor vil jeg komme tilbake med en mer omfattende omtale av håret deres når de har fått inn mer på lager, er jo en smule unødvendig nå når kun et fåtall av dere kan bestille fargen dere trenger, sant? Jeg lover jeg skal være 100% ærlig da! For ja, alle extensions har sine fordeler men også negative sider – innkludert disse. Så kom med extensionsspørsmål, så kommer jeg med et utfyllende innlegg snart! Og dette skal være om hår fra BUTTERFLY, ikke fra ande forhandlere. 

Jaja, har jentekveld med Amanda nå, så her kommer noen bilder fra det!






145 kommentarer

Siste innlegg