innkjøp

Tok virkelig en stund å bli ferdig med alt i byen i dag. Og det viktigste jeg skulle kjøpe, nemlig p-piller fikk jeg ikke tak i.. Dere vil ikke vite hvordan jeg blir når jeg kommer ut av p-pille rytmen, jeg blir helt gal i hodet og multi-pms. Så ja, jeg kommer sikkert til å være i dødsgodt humør i morgen! Men nå som dere har lest bloggen min en stund skjønner dere vel at jeg overdriver alt. Kanskje jeg skal lage en ny grinevideo i morgen der jeg prater om at jeg kommer til å dø, bli gravid, miste kjæresten og venner osv fordi jeg ikke har p-piller? Hehe.

Men ja, alt dette resulterte i at jeg sa til mamma at jeg nektet å dra ut å spise med familien i morgen, at jeg bare vil sove til mandag og at jeg faen ikke gidder noe besøk her heller. Jeg er sikkert en sann glede å ha til datter, haha. FML?

Jaja, her kommer bilder av det jeg kjøpte i dag! Undertøyssett: 

Løsvipper og vippelim

Jeg har glemt å fortelle dere hva jeg fikk i posten i går, men fikk 5 forskjellige hårprodukter, et langt beklagelsesbrev og gavekort på 1000 kroner fra NIKITA – med andre ord, de som ødela håret mitt for noen uker siden. Kjempehyggelig at de viser omtanken, men jeg kommer aldri til å dra tilbake dit igjen uansett.

 

Genser

Skjerf.

Bukse

Strømpebukser.

Og her har dere meg nå. 

74 kommentarer
    1. komme ut av p-pille rytmen? Hadde ikke sluttet og begynt for mye om jeg var deg, man må bruke kondom en uke etter man gjør det, og kroppen blir også forvirret. Husk å dra minst en uke før du ikke har flere igjen neste gang da 🙂 Jeg fikk nylig et 12 månders forbruk av P-piller fordi helsen har vært den samme siden jeg begynte for 2 år siden, trenger bare dra til legen en gang i året nå, woho!

    2. jeg bare digger det brune håret ditt!! du må IKKE farge det lyst igjen!(det bestemmer du jo selfølgelig selv da, men det synst jeg) men kansje ta noen få lyse tynne striper i det?? det hadde sikkert vert fint 😀 ps: DIGGER bloggen din, du er søt, sikkert snill(kjenner dei jo ikke da, men du virker snill), og du virger ganske psykisk sterk(jeg sier ikke at du ikke er fysisk sterk). med andre ord: DU ER DIGG 😀 🙂 😛

    3. Bruk gavekortet fra Nikita på enten rettetang osv. eller hårprodukter! som du enten kan bruke selv eller gi i julegave til folk! siden produktene er jo de samme i alle frisørsalonger + det er veldig dyrt!
      Bare et tips!

    4. søstræ mi har også sånn genser og ee:- D hihi.
      du har kjempebra blogg er inne på den hele tiden.
      håper du kommenterer tilbake hadde vert kult om du hadde gjort d:-) haha.
      -L

    5. Gikk på p-piller før, men ble så sur og irritert for hver minste lille ting, så måtte slutte. Vurderer om jeg skal begynne igjen eller ikke, men det var også ganger jeg glemte å ta pillene, så da hjalp det ikke så mye uansett, haha

    6. hei, kan du lage en video der du filmer hvordan du har på deg den nye solbruningssprayen/kremen din fra makestyle. Siden jeg har bestilt to stk av den samme sorten 🙂

    7. Hvis du ikke skal bruke gavekortet så kan du jo gi det i julegave til noen. Hvis du ikke vil at noen bekjente skal gå i samme “fella” som du gjorde kan du jo ha en konkurranse og gi det bort til en leser! Her jeg bor elsker jeg Nikita og her er de råbra!! 😀 Hvertfall på den ene av de tre salongene her.

    8. Skjønne ka du mein når du snakke om p-pillan ja…. kannj fort glømm å ta ein eller to om eg har dårli tida om mårran, eller veint te siste liten med å kjøp nye, å da e det typisk at det kannj bli ein dag eller to uten… kroppen bli heilt rar, og humøre å for denj saks skyld..

    9. Du kan jo kjøpe produkter da eller rettetang eller noe for det gavekortet. Du trenger jo ikke å farge håret der …

    10. ååh irriterende at du ikke skriver hvor ting er ifra altså, vil ha den bh’en! også elsker jeg tapeten foressten!

    11. Jeg trodde at du som et menneske skulle være i stand til å forstå at det ikke er selve frisørkjeden NIKITA sin feil at du fikk rosa hår – det var personen som jobbet der sin feil. Dessuten så var det sikkert ikke meninga at hårfargeresultatet skulle gå til helvete, så det at du reagerer på den bortskjemte fjortismåten der, irriterer meg.

    12. Er ikke Marco bare 14 og du 17? Den seksuelle lavalderen i norge er 16 år, så om du og Marco puler kan du bli straffet for det.

    13. Marco e bare 14 år. Vet ikke helt om du har skjønt d… Tydeligvis ikke, om du ikke går i nabolaget å pule andre gutta sff …

    14. Sophie da… Du som er så samfunnsengasjert burde kanskje vurdere å kutte ned på innkjøpene dine? De kommer tross alt fra kjedebutikker som har arbeidere i u-land som jobber for minstelønn. Selvfølgelig trenger man klær, men for all del, du har da nok?? Ikke misforstå, jeg er en stor fan, men shoppongvanene burde du ta en nærmere titt på.
      Som sagt: digger deg, stå på! (p.s. syns du kler brunt hår, skiller deg litt mer ut da ;-))

    15. kan du ikke ha en konkurranse der man kan vinne det nikita-kortet da? er jo nikita flere plasser i landet, så om du ikke vil bruke det, så kan jo du dele det ut som en julegave? 🙂

    16. Hva i alle dager skal du med P-piller? Greit att du er snart 18 og att den naturligste ting i verden da er og ha sex, siden DU er voksen. Men er ett STOORT men, kjæresten din er jo 14, 3 år og yngre og IKKE voksen og det er tidlig og debutere som 14 åring for en gutt.
      Ikke har du lov og ha sex med han heller, han er jo 2 år under seksuell lavalder. Går utfra att du har sex med andre. Om ikke, hvor er foreldrene hans, du drikker og fester og evt. har sex med han, du og er for gammel for en gutt på 14, rett og slett.
      Du gjør ting som er normalt for deg men for en som er 3 år yngre blir det ikke greit.
      Synes 3 års aldersforskjell er fryktelig mye i den alderen, spes. da gutter er mindre moden en jenter. Skjønner ikke helt hvordan du har kommet på og bli sammen med en slik liten kid engang. Hva med og finne seg en gutt på sin egen alder? Eller er du kanskje for barnslig , ser deg ikke heelt for meg med en 18-19 åring, til det har jeg filmen det du opptrådte som 10-12 åring litt for friskt i minne.

    17. Heheh, uff da!
      Det var nå bra at de sa unnskyld på den måten, men skjønner godt at du ikke vil dra tilbake 😉 Jeg har den samme hvite genseren fra Bik Bok, kjempedeilig! 😀

    18. Herregud, tror du sånn serr at ingen fjortenåringer har sex eller? ja den seksuelle lavalderen i norge er 16 år, men om man føler seg klar for å ha sex tidligere så er det heller ikke noe galt i det, mener jeg.
      Og det at du i det hele tatt skal blande deg i kjærlighetslivet hennes blir for dumt! “Finn deg en på din egen alder?” Herregud, skjerp deg.
      Og sophie, må si at jeg digger deg, har vært fast leser av bloggen din veeeldig lenge nå, og jeg må få si at du har blitt et forblde for meg, og vet du hvorfor? Fordi du ikke er perfekt! Du viser at man har lov til å gjøre feil og være sårbar og at det er lov å være trist!
      Det er dette som gjør deg til en super blogger, du later ikke som om alt er perfekt, du er så bra det må jeg si!
      Stor klem<3

    19. Amalie : Jo det er noe galt i det, det er ULOVLIG. DU kan ikke heve deg over loven, heller ikke Sophie. Man kan ikke tilpasse lover og regler i samfunnet alt etter hvordan det passer seg selv, det blir feil.
      Og siden hun er såpass mye eldre ligger strafferammen på og ha sex med mindreårige på 1-3 år. Det er for og beskytte mindreårige og forebygge att dem ikke skal bli utnyttet/misbrukt.
      Hadde dem vært like gamle, hadde saken stilt seg anderledes.
      Så mener forsatt att hun er for gammel for han, spes. siden sophie har debutert seksuelt, eksprimenterer med alkohol, og helt greit hun på snart 18 gjør disse tingene, men en slik verden skal ikke 14 åringer dragen inn i, det er for tidlig.
      Hvor er foreldrene, jeg bare undres, 14 åringer flest drar ikke på over nattinger til kjæresten sin. Skremmende att sophie også prøver og promotere dette som ett voksent forhold (han er fremdeles 14), det er jo absolutt ikke ett riktig bilde. Og hun og lesere må tåle og høre ytringer, hun velger selv utlevere diverse. Synd att du har ett slikt forbilde, for positivt er det IKKE.

    20. Hvilke p-pilller går du på? Bare lurer siden du klarer å holde deg tynn og ha så fin kropp. Legger på meg av alle p-pillene jeg har gått på…

    21. serr, skaff deg et års resept, å vær forsiktig! gå på apoteke å skaff deg ny når du vet du har en månde igjenn siden de ikke har inne alltids!

    22. Fine ting!!<3 meen, jeg er litt forvirret, har du flyttet inn i leilighet? kan du lage et innlegg om dette? ELSKER BLOGGEN XOXO<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg